2018-06-11, 21:07
Medlem
Tillhör Ryssland den goda eller den onda sidan enligt "Q" ?
Citera
2018-06-11, 21:52
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Allt ovanför bonus med undantag att det började i SA inte US.
Kan du stödja dina två påståenden med källor?

Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Tror inte Q nämnt Ryssland ur den synvinkeln. Min åsikt är att Ryssland har rensats upp rejält av Putin. Ryssland är definitivt på den goda sidan.
Citera
2018-06-11, 22:12
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:

Det är lite komplext, från där jag sitter iaf, visserligen får Ryssland/Kina många smällar för U1, DNC konspirationen samt andra säkerhetsfrågor(järn, mobiler mm) men samtidigt så framstår dom lite som slagpåsar/för deep state och rätt så "impotenta" i jämförelse med den deep state som har makten i väst. Dom har spelat efter västs pipa helt enkelt. Q har bland annat sagt att Ryssland flexar musklerna för att det är deras valuta på världsmarknaden.

Tillerson är jag övertygad hade en roll att spela och det var som kontaktyta mot Ryssland när "muuuh russia" härjade som värst under 2017.

Edit: Jag tycker din fråga är lite felställd också då det aldrig pratas om onda eller goda länder utan snarare individer/organisationer.
Citera
2018-06-11, 22:29
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Nej pallar inte, läs Q-droppen från okt-nov så står allt i klartext, du kan läsa vad jag skrivit i den här tråden också då jag harvat det du skriver i månader.
Varför ska jag gräva fram bevis för dina argument? Jag kan köpa att det är upp till mig att gräva fram bevis mot dina argument.

Citat:
Allt ovanför bonus med undantag att det började i SA inte US.
  • Donald Trump annonserade att han ställde upp i presidentvalet 2016 den 16 juni 2015. [Källa]
  • Massarresteringarna i Saudi Arabien skedde i november 2017. [Källa]
Citera
2018-06-11, 22:34
Medlem
BushwickBills avatar
En anon skrev detta ikväll:

You know why they're going to let the IG report go through in its' redacted state?
To show who the fucking Dems/deep state want to protect.
Check this shit out:
Report goes through redacted, names are protected due to national security. The individuals who are being protect have been cleaned out, fired, or resigned; therefore, it's no longer a matter of national security so what happens now? Report gets declassified.
Report gets published unredacted. Now not only do we see who is guilty, *we see who is guilty of fucking protecting them*
Dem leaders take it up the ass in prison or swing from the mother fucking trees of liberty for the next century.
And all the outrage at Trump for saying he can pardon himself, all the libs crying about how that's unconstitutional? What are the odds Obama pardoned HRC/Comey/Lynch, etc…and maybe even himself

Osäker på om man kan utföra en pardon utan att det finns i offentliga dokument men alla Obamas pres records har ju tydligen försvunnit, enligt Q så har de beslagtagits, och det vore en klassisk Trumptrollning att först säga något helt vansinnigt sen låta alla dems fördöma det innan man slänger fram bevis att Obama just gjort det.

Edit: forts. ny anon:
why do you think Trump is making all the pardons lately?
He's informing the public of the power of the pardon.
Yes, Obama pardoned everyone.
This is why Huber had to be reappointed.
An investigating officer cannot delegitimize his appointing official, thereby nullifying his authority.
Obama's legacy can be entirely erased with the pen in all but one category.
Pardons.
For that, it must be proven that he was never a legitimate President to begin with.

annan anon:
Fake birth certificate time
Senast redigerad av BushwickBill 2018-06-11 kl. 22:47.
Citera
2018-06-11, 22:39
Medlem
GothamCitys avatar
Citat:

Ryssland och USA har en gemensam fiende i och med globalisterna aka bankeliten aka Illuminati. Litar mer på Putin än Wallenberg som är ett satanistsvin som bara är ute efter att sno åt sig skattepengar och få in än mer slavar från MENA i detta landet. Det är MAKT och PENGAR det handlar om och sanningen till folket ska undvikas med alla stående medel. Men snart får det ett slut...
Citera
2018-06-11, 22:42
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Varför ska jag gräva fram bevis för dina argument? Jag kan köpa att det är upp till mig att gräva fram bevis mot dina argument.

För det är för låg nivå, du kommer och svingar balle och påstår att du gjort en unik analys av Q när du i princip skriver en sammanfattning över vad Q själv presenterat som narrativ. Nu var jag snäll och inte drog ned brallorna på dig direkt men prova posta det där på 8ch du ska du få känna på hur det är att vara en byfåne.

Citat:
  • Donald Trump annonserade att han ställde upp i presidentvalet 2016 den 16 juni 2015. [Källa]
  • Massarresteringarna i Saudi Arabien skedde i november 2017. [Källa]

Ja men det började i SA, herregud Q har tom sagt det rakt ut.

Citat:
SA --> US --> Asia --> EU
Citera
2018-06-11, 22:55
Medlem
BushwickBills avatar
Det mest spännande är ju hur Assange kommer in i detta, vi ska ju leta efter (0)wl, marker för WL drop. Pompeo et al:s hets mot JA är ju optics i min mening och det är intressant att Australiens första träff med Assange efter att han varit inlåst på ambassaden kommer i anslutning till HRC:s Oceaninenresa. Q har ju hävdat flertalet gånger att WL har allt om jag minns allt rätt, manegen ska krattas först bara för maximal skada och minimera riskerna.
Senast redigerad av BushwickBill 2018-06-11 kl. 22:58.
Citera
2018-06-11, 23:01
Medlem
GothamCitys avatar
Citat:
Det mest spännande är ju hur Assange kommer in i detta, vi ska ju leta efter (0)wl.

Ugglan är Illuminati det trodde jag var solklart för alla. Assange är en Eagle, han har förstått sammanhangen och ska därför elimineras av Deep State. Det blir en spännande upplösning på detta. Glöm INTE att det är gott mot ont...
Citera
2018-06-11, 23:03
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
För det är för låg nivå, du kommer och svingar balle och påstår att du gjort en unik analys av Q när du i princip skriver en sammanfattning över vad Q själv presenterat som narrativ. Nu var jag snäll och inte drog ned brallorna på dig direkt men prova posta det där på 8ch du ska du få känna på hur det är att vara en byfåne.
Varför attackerar du mig istället för mina argument?

Citat:
Ja men det började i SA, herregud Q har tom sagt det rakt ut.

Citat:
SA --> US --> Asia --> EU
Beskriver inte i vilken ordning revolutionen startade, utan i vilken ordning den skall fullbordas. Saudi Arabien är fullbordad.
Citera
2018-06-11, 23:04
Medlem
Citat:

Citat:
Tror inte Q nämnt Ryssland ur den synvinkeln. Min åsikt är att Ryssland har rensats upp rejält av Putin. Ryssland är definitivt på den goda sidan.

Skulle hålla med ovanstående gällande att betrakta Ryssland som den goda sidan. Tack vare ryssarna så vände man läget i det syriska inbördeskriget och har nästintill utrotat Kalifatet.

Putin är en riktigt bra president och har tjänat Ryssland väl. Man kastar bara skit på honom i Sverige eftersom han genomfört samma förändringar man försöker göra i Polen, Ungern och Italien. Rensa ut Deep State; Kasta ut alla kommunister, fejkmedier, korrupta domare och politiker. Putin har även sparkat ut flera utländska bolag (företag från Väst) som dammsugit Ryssland på deras naturresurser. Svenska politiker och journalister är mycket rädda för att samma utveckling kommer till Sverige, särskilt de förstnämnda.

Kort sagt skulle jag säga att både Ryssland och Kina är två svåra länder att kontrollera för Deep State. Kinas president är riktigt fientlig till korruption och har rensat ut på riktigt, samt stärkt sin makt.

Polen stämplas som diktatur för att det styrande partiet Frihet & rättvisa vill att "riksdagen" utser nya domare istället för att de befintliga domarna skall utse egna efterträdare till sitt ämbete. Man vill alltså ta efter USA:s system. Odemokratiskt?

Du kan läsa mer här:
http://www.friatider.se/l-t-polen-g-ra-upp-med-kommunismen Mycket givande artikel!
Läs även: http://www.friatider.se/imperiet-som-avskaffade-sig-sjalvt
Citera
2018-06-11, 23:05
Medlem
annan anon:
Fake birth certificate time

På tiden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto