2018-06-11, 13:32
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Länk till inlägg?

Q är inte en enskild individ, utan flera. Det krävs stora resurser för att samla in den information som Q sprider. Gemensamma nämnaren är åter igen amerikanska försvaret, som ligger bakom denna revolution (för det är precis vad det är). Trump är ansiktet utåt politiskt, men planering och beslut kommer från militären. Samma gäller för Q. Länken mellan Trump och Q är således dess gemensamma ledare.

https://media.8ch.net/file_store/bec5c168e29342904ba0dbc547d37a334b6e742aed06eade3f 38406c6c094b0c.jpg

Lycka till att banka in det i idioterna här som tror detta är ett källartroll. Detta är en fullständigt unik operation, hade det inte varit det hade hela internet svämmat över av replikas.
Citera
2018-06-11, 13:40
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag har inte sagt att jag har bevis - du bad om alternativa förklaringar till det du själv kallade för "AF1-beviset" - då fick du det - och hittills kan i alla fall inte jag se ditt "bevis" utgör något verkligt bevis..
Hur vet du att de flög över öarna frågar jag då igen?

Det teorin jag länkar är rimligare än din.

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Sköna exempel på efterkonstruktioner? "Follow the pen" t.ex..
Hela Qanon är för övrigt ett sådant exempel. Han droppar sina "crumbs" som folk sen sitter och försöker pussla ihop med verkliga händelser. Ibland hittar de något redan dagen efter - ibland tar det längre tid, ibland låter man det bara rinna ut i sanden eftersom man inte hittar något..

Har det slagit dig att allt kanske är KAOOOZZZZ för dig för att du är lite av en idiot? Har det slagit dig att det kanske inte är just för sådana som dig Q skriver?
Citera
2018-06-11, 13:48
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Jag har kontemplerat vem som ligger bakom sen Q startade och desto längre tiden går desto säkrare blir jag att Q är den han påstår sig vara, det finns liksom inga andra trovärdiga alternativ kvar.

Citat:
https://media.8ch.net/file_store/bec5c168e29342904ba0dbc547d37a334b6e742aed06eade3f 38406c6c094b0c.jpg

Lycka till att banka in det i idioterna här som tror detta är ett källartroll. Detta är en fullständigt unik operation, hade det inte varit det hade hela internet svämmat över av replikas.
Jag förväntade mig ett svar som förklarade det fetstilade. Mig veterligen har Q aldrig påstått sig vara någon eller för den delen något. 1+1+1+... tyder på samarbete med trumpadministrationen, vilket jag återgav i #4704. Har jag missat något?
Citera
2018-06-11, 13:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det teorin jag länkar är rimligare än din.
Kanske, det får framtiden utvisa.

Citat:
Har det slagit dig att allt kanske är KAOOOZZZZ för dig för att du är lite av en idiot? Har det slagit dig att det kanske inte är just för sådana som dig Q skriver?

Det är inte mig det är kaos för, det är ni anhängare som tolkar Q olika.. För mig är det uppenbart att bristen på definition i Qs ”crumbs” har samma orsak som bristen på definition i Nostradamus verser eller spåtanters förutsägelser.
Citera
2018-06-11, 13:59
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Har det slagit dig att SnakePlisssken inte är en idiot som har full kontroll på situtationen (att döda tråden)? Mata inte trollen.

Om det är att ”döda tråden” när man svarar på frågor så är det väl så...

Ta AF1-beviset exempelvis, endera är det någon som långt i förväg visste hur Trump skulle flyga, tog bilderna under en flight på samma sträcka och sen räknade ut när bilderna skulle postas eller så är det sant, tar gärna emot alternativa trovärdiga förklaringar på denna gåta! Borde vara en baggis för er genier! Ingen av dönickarna i den här tråden tar dock ens i det beviset med tång vilket säger allt om hjärnkapaciteten hos foliehattarna som tror det är NK eller något annat trams bakom!
Citera
2018-06-11, 14:15
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Han/dom är semantik.
Tolkar jag det rätt som att du har kommit fram till att Q har nära sammarbete med trumpadministrationen men att du i övrigt inte vet vem/vilka som står bakom Q?
Citera
2018-06-11, 14:16
Medlem
Citat:

Ahh, bevisat att Q är Trump Fake News Troll.
Citera
2018-06-11, 15:38
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Tolkar jag det rätt som att du har kommit fram till att Q har nära sammarbete med trumpadministrationen men att du i övrigt inte vet vem/vilka som står bakom Q?

Ja!
Citera
2018-06-11, 17:14
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ja!
Då är vi på samma våglängd med undantag att jag tror mig veta mer konkret hur upplägget är.

• Det sker en revolution med begynnelse i USA.
  • Bakom revolutionen står amerikanska försvarsmakten.
  • Revolutionen är världsomspännande (eftersom fienden är världsomspännande).
  • Revoltörerna vill undvika krig.
  • Revoltörerna vill återställa (revolution = återställning) lag och ordning i USA och övriga världen genom lagliga medel (domstolar).
  • Donald Trump är dess företrädare (ej att förväxla med ledare).

Därav slutsatsen i sp64302489; Q är militär underättelsetjänst med samma ledare som trumpadministrationen: amerikanska försvarsmakten. Dom tillhör samma lag.

Bonus:

Republik -> Demokrati -> Tyranni -> Revolution.

Värt att ha i åtanke när makteliten proppar på vikten av att "sprida demokrati" i välden; demokrati är ett steg närmare tyranni (diktatur). Sverige har liksom USA tyranni-styre i form av skendemokrati (alla partier är kontrollerade). Trumpadministrationen håller sakta men säkert på att återställa Republiken och folkstyret (demokrati är ej lika med folkstyre).

Revolutionen syns på fler håll i välden just nu; Italien (anti-eu partier styrande), Saudi Arabien (rensning inom kungafamiljen), Syrien (Assad), Turkiet (Erdogan), Katalonien (självständighetsförklaring), Armenien (folket störtade presidenten), Nordkorea (frigjord), Krim (anslutit sig till Ryssland via folkomröstning), Lugansk och Donetsk (vilja att ansluta sig till Ryssland via folkomröstning, krigar för självständighet mot Ukraina). Listan kan göras mycket längre.
Senast redigerad av Fittahora 2018-06-11 kl. 17:34. Anledning: Länkade till fel post
Citera
2018-06-11, 19:27
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Då är vi på samma våglängd med undantag att jag tror mig veta mer konkret hur upplägget är.

• Det sker en revolution med begynnelse i USA.
  • Bakom revolutionen står amerikanska försvarsmakten.
  • Revolutionen är världsomspännande (eftersom fienden är världsomspännande).
  • Revoltörerna vill undvika krig.
  • Revoltörerna vill återställa (revolution = återställning) lag och ordning i USA och övriga världen genom lagliga medel (domstolar).
  • Donald Trump är dess företrädare (ej att förväxla med ledare).

Därav slutsatsen i sp64302489; Q är militär underättelsetjänst med samma ledare som trumpadministrationen: amerikanska försvarsmakten. Dom tillhör samma lag.

Bonus:

Republik -> Demokrati -> Tyranni -> Revolution.

Värt att ha i åtanke när makteliten proppar på vikten av att "sprida demokrati" i välden; demokrati är ett steg närmare tyranni (diktatur). Sverige har liksom USA tyranni-styre i form av skendemokrati (alla partier är kontrollerade). Trumpadministrationen håller sakta men säkert på att återställa Republiken och folkstyret (demokrati är ej lika med folkstyre).

Revolutionen syns på fler håll i välden just nu; Italien (anti-eu partier styrande), Saudi Arabien (rensning inom kungafamiljen), Syrien (Assad), Turkiet (Erdogan), Katalonien (självständighetsförklaring), Armenien (folket störtade presidenten), Nordkorea (frigjord), Krim (anslutit sig till Ryssland via folkomröstning), Lugansk och Donetsk (vilja att ansluta sig till Ryssland via folkomröstning, krigar för självständighet mot Ukraina). Listan kan göras mycket längre.

Inte för att vara en debbie downer men det är ju i princip vad Q hävdat från dag ett.
Citera
2018-06-11, 20:20
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Inte för att vara en debbie downer men det är ju i princip vad Q hävdat från dag ett.
Vad har Q "i princip" hävdat från dag ett som är relevant till mitt inlägg?
Citera
2018-06-11, 20:59
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Vad har Q "i princip" hävdat från dag ett som är relevant till mitt inlägg?

Allt ovanför bonus med undantag att det började i SA inte US.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in