Citat:
Ursprungligen postat av
Fittahora
- Trumpadministrationen fullständigt kryllar av människor med militär bakgrund.
- Q läcker ej publik information, mycket av signalspaningskaraktär.
- NSA tillhör försvarsdepartementet.
För mig är det uppenbart att Q är militär underrättelsetjänst, möjligtvis NSA.
Bonus:
Edward Snowden är en CIA-agent vars uppgift var att via läckor oskadliggöra NSA (som är under militär kontroll) för CIA's vinning (som är under "deep state" kontroll). NSA är ett hot för CIA.
Jag har kontemplerat vem som ligger bakom sen Q startade och desto längre tiden går desto säkrare blir jag att Q är den han påstår sig vara, det finns liksom inga andra trovärdiga alternativ kvar. Ta AF1-beviset exempelvis, endera är det någon som långt i förväg visste hur Trump skulle flyga, tog bilderna under en flight på samma sträcka och sen räknade ut när bilderna skulle postas eller så är det sant, tar gärna emot alternativa trovärdiga förklaringar på denna gåta! Borde vara en baggis för er genier! Ingen av dönickarna i den här tråden tar dock ens i det beviset med tång vilket säger allt om hjärnkapaciteten hos foliehattarna som tror det är NK eller något annat trams bakom!
Det absolut roligaste med hela AF1 bilden är att det är EXAKT samma trollmetoder som Trump använder sig av, någonting kontroversiellt händer, folk positionerar sig mot Trump(i det här fallet Q), tiden går sen drar man ner byxorna på alla som inte använde hjärnan från början. Hur många gånger ska MSM/DNC/foliehattarna i den här tråden/mfl bli helt borttrollade innan ni öppnar ögonen? Det var även detta som förgjorde Alex Jones för all framtid.
Har man varit vaken och alert under senaste två åren har man fått en ovärderlig utbildning i manipulation och politik, tack så mycket för det Trump!