2018-06-24, 14:27
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flippertrollkarl
Nej, du verkar bara vara omåttligt korkad. Det är helt okej, men kräv inte mer av andra runt dig.
Ja ibland är man korkad inom vissa saker och ibland smart.det varierar.
Citera
2018-06-24, 14:29
Medlem
Detta är faktiskt Milfords tråd, behandla Ts med någorlunda respekt.

Milford, ta inte åt dig, du är bra som du är. Alla är vi olika.
Citera
2018-06-24, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Jag har psykisk sjukdom och går i arbets träning för att bli
Bättre på att vara social
Jag har haft psykisk sjukdom under en tid men nu är det bra. Anktnytnigs störning vet jag ej för jag gillar
När
Man få bra kontakt och är pålitbara. Som man kan lita på. Folk som manipulerar blir jag trött på.var bara ärlig så går allt bra.

Vet du vad jag tror... jag tror att du behöver träffa en riktig man och inte någon pojke eller feminiserad grabb. Någon som kan göra en kvinna av dig och att du börjar ta ansvar.
Citera
2018-06-24, 18:38
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeykiller
Vet du vad jag tror... jag tror att du behöver träffa en riktig man och inte någon pojke eller feminiserad grabb. Någon som kan göra en kvinna av dig och att du börjar ta ansvar.
Vad ska jag. Ha honom till?
Citera
2018-09-07, 17:46
Medlem
En tjej skall inte ha problem att hitta kille
Citera
2018-09-07, 22:06
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Vissa är inte ämnade att leva i relationer, jag är själv över 30 och har aldrig haft någon relation. Men jag har ryckt upp mig ändå. Som jag ser det är det ingen idé att ingå någon relation om man inte kan få det värde man tycker att man förtjänar. Smärta och ensamhet ger ett intressant perspektiv på livet. Dom andra får upptäcka hur ensamma dom är på ålderns höst.
Citera
2018-09-07, 22:13
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Saknar att ha en pojkvän och som kan säga till mig snälla saker när jag har gjort något bra och kunna göra roliga saker ihop. Samtidigt så har jag fått veta att inga killar vill ha mig längre eftersom jag är så trasig människoa. De vill bara ha en tjej som har ett jättebra jobb och alltid är glad. Och inte mig då som kan vara ledsen, för det ska de inte behöva stå ut med. Och jag kan förstå att dem inte vill ha mig eftersom jag haft så mkt problem men jag försöker ju göra min liv bättre nu iaf. Men samtidigt tänker man om man träffar någon som bara vill ha en när man är "jätte bra" är de verkligen kär lek då ?
Den senaste killen som jag träffa var verkligen jobbigt för mig för han pussade mig och sa ibland snälla saker och brydde sig om mig. Men allt va ju bara på låtsas då för att få sex fick jag veta senare.
Men tycker ni jag bara ska göra mitt liv bättre och göra mig själv gladare så kan jag få en pojkvän sen när jag har förtjänat det och slutat vara naiv?

Larva inte runt med smågrabbar.. Skaffa en MAN som vill ha ett varaktigt förhållande.
Vill du ha en man som ställer upp i alla lägen ? och kräver det samma av dig '?

Skaffa en man som vill ha familj och ett riktigt liv.. Ställ en fråga..
INNAN du har sex.. Vill du leva med mig resten av våra liv.. om inte.. Knulla inte..
Citera
2018-09-09, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Larva inte runt med smågrabbar.. Skaffa en MAN som vill ha ett varaktigt förhållande.
Vill du ha en man som ställer upp i alla lägen ? och kräver det samma av dig '?

Skaffa en man som vill ha familj och ett riktigt liv.. Ställ en fråga..
INNAN du har sex.. Vill du leva med mig resten av våra liv.. om inte.. Knulla inte..

En så kallad MAN .... (fysik, resurser, dominans) Har ett överflöd av potentiella partners, Det gäller att TS har ett riktigt bra utseende om hon skall ens ha en chans hålla en sådan med tanke på hur trasig hon är

De flesta av oss män når inte upp till detta, det fallerar alltid på något av de 3

Sture mek kanske har fysik och tror sig ha dominans på golvet, men fallerar på resurser osv osv...

Ledsen TS du verkar ha noll förmåga att ta till dig goda råd och förändra ditt beteende, Om 10 år kommer jag att läsa samma typ av trådstarter från dig här

10000+ inlägg är bra jobbat
Senast redigerad av obisvenkanobi 2018-09-09 kl. 13:31.
Citera
2018-09-09, 22:10
Medlem
Charitas avatar
Känner igen mig i din text.
Jag har varit singel i 3 år och det är ju tråkigt, samtidigt som det är skönt.

Försök att inte leta, så kommer du hitta!
Citera
2018-09-17, 23:56
Medlem
MAX-HIMs avatar
Du har bäst chans att lyckas möta en icke-trasig individ om du själv är på topp. Det kan vara bra att inte umgås med alltför dysfunktionella människor eftersom de tenderar att göra livet lite mindre roligt i längden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in