Allt du förstår eller tror dig förstå (i de flesta fall fattar du ingenting), förstår jag tusen gånger bättre
Det du kallar "horigt beteende hos män" innebär inte att mannen ifråga är en hora, eftersom män inte kan vara horor. En sådan man brukar man snarare beskriva "han har ingen heder, han hade sålt sin morsa för pengar", eller "kapitalistsvin" osv. Det rör sig alltså inte om en man som är otrogen eller belägrar en ny kvinna varje vecka, utan helt enkelt en omoralisk man som gör allt för pengar, och detta helt orelaterat till sexuella tjänster eller knullande.
Nej. En man som knullar för pengar är en
gigolo, vilket snarare har en positiv innebörd (vilken man tackar nej till att knulla och få betalt för det?). Och det är just här som skon klämmer, tror jag, att gigolo har en positiv bibetydelse (åtminstone relativt, jämfört med hora). Ni vill kunna använda hora som personangrepp mot män, medan den faktiska manliga motsvarigheten, gigolo, inte fungerar lika bra.
Som sagt, en man kan inte under några som helst omständigheter vara en hora, om det rör sig om heterosexuella samlag. De fåtal tillfällen en man kan vara en hora, är ifall han blir våldtagen av en bög eller liknande. Eller en böghora helt enkelt, alltså mannen som oftast blir rövknullad i ett homosexuellt förhållande. Du vet väl att det finns bögar som vägrar ta den i röven, va? Dessa män är bögar men inte
böghoror.
Jag förstår, men du har fel i sak. En "manshora" är en oxymoron. Det är ett paradoxalt ord. Ett politiskt korrekt ord som ni rabiata feminister har hittat på för att ni vill förnedra män. Att kalla en snubbe, "manshora", är ungefär lika giltig som att kalla en man, "din jävla fitta". Visst, man kan säga så, men det är informellt slang helt enkelt. Det är alltså inte korrekt språkbruk
Förstår
du?
Du använder, eller vill använda, ordet hora,
könsneutralt. Det är vad du förespråkar i alla fall. När du säger att män kan vara horor, då försöker du könsneutralisera en mycket specifik kvinnoterm. Man måste vara kvinna för att kunna vara hora. En man kan inte vara hora. Så är det hur mycket du än argumenterar emot.
Visst, man kan beskriva en man som en hora, men en man kan inte vara en hora eftersom han inte har en fitta och i de flesta fall är det mannen som knullar kvinnan. De enda männen som rent tekniskt sett kan vara horor är bögar som tar den i rövhålet eller heterosexuella killar som blir våldtagna, men det är verkligen att stretcha ut ordet hora.
Buhu, jag får inte definiera ord utefter min feministiska världsåskådning, så därför är du en bitter, patetisk neandertalarman!!!!!!!!!111one
Starkt argument där, mycket logik och klarsynthet.
Det är inga löjliga argument jag kommer med, och jag diggar horor

Tror inte det finns någon man som har något emot horor, fan till och med Jesus hade stor respekt för horor.
Vi vill bara inte att våra närmaste kvinnliga familjemedlemmar ska vara horor. Annars har vi rent generellt inget emot horor.
Nej, inte "någon", utan en kvinna. Det är bara
män som kan
knulla, eftersom du måste ha en kuk för att knulla. Läbbar som trycker deras fittor mot varandra, knullar inte, de utövar sexuellt samlag.
Det Hamilkar skrev är helt enkelt ett gammalt missförstånd för hur ordet knulla användes förr i tiden.
Hur ska man knulla någon utan en kuk? Förstår du hur absurt det låter? En kuk måste finnas med på kartan för att det överhuvudtaget skall räknas som ett knull. Och det är
mannen, som knullar, eftersom det är mannen som har kuken. Börjar bli tröttsamt att repetera detta så att det skall sjunka in i skallen på er, men ni är resistenta/immuna mot logik, så repetition är en viktig metod här.
Öhh, jo? Gå och fråga vem som helst på gatan, "kan en kvinna knulla en man", så kommer du säkert få roliga svar. Mainstreamtänkare funderar givetvis inte på såna här frågor, men efter en stunds betänketid lär de förr eller senare, om de kan tänka logiskt/manligt, komma fram till att man måste ha en kuk för att kunna knulla.
Ja, sex, eller samlag. Men
knulla är ett verb; det är en aktiv handling, och det är något som kräver en kuk. Därav uttryck som "jag blev knullad" eller "jag vill knulla dig hårt". Hur blir man knullad? Genom att man får en kuk i sig, såklart.
Nej. Nu försöker du återigen, som flera av dina medfeminister i tråden, att könsneutralisera ordet hora. En man som säljer sex är en gigolo, inte en hora. Punkt slut.
När ni feminister försöker applicera ordet hora på män, vad det egentligen handlar om, är att ni försöker feminisera män. Är ni lika pigga på att kvinnor ska kunna kallas gigolo också? Jag har i alla fall inte sett samma könsneutrala entusiasm från ert håll, men det skulle inte förvåna mig då feminismen trots allt är en ideologi för kvinnor som är män-wannabes.
Notera att du skriver, "knullar med en man". Anser du att en kvinna kan knulla en man? Hur går det till? Det är ju mannen som stoppar in sin kuk i fittan, alltså är det mannen som knullar tjejen. Mannen har liksom själva knullverktyget.
Men du, förstår du att det är mannen som har själva knullredskapet? Ingen kuk, inget knull. Det är kuken som avgör ifall en kvinna är en hora eller en fruga.
Du är allt annat än upplyst. Du är en mainstreamtänkare som inte fattar någonting.