Citat:
Jag gillar bde Tristan och Johannes, tycker att de bda r vldigt underhllande.
Vad ska man sga om Johannes...han r vldigt underhllande att titta p. En person som man ofta skrattar t och inte med men oj vad den mannen r liten innerst inne. Han r en rdd liten pojke som mste bete sig som en alfahane trots han r en riktig beta.
Vad gr dessa mnniskor om dagarna? r alla "influencers" t 12-ringar eller har ngon ett riktigt jobb?
Tristans ex r frisr tydligen. Verkar vara en vettig kvinna med en vldigt fin rumpa, tyvrr har hon inte s bra smak nr det kommer till killar.
Tristan kan vara den strsta tnten genom tiderna
Vad gr dessa mnniskor om dagarna? r alla "influencers" t 12-ringar eller har ngon ett riktigt jobb?
Tristans ex r frisr tydligen. Verkar vara en vettig kvinna med en vldigt fin rumpa, tyvrr har hon inte s bra smak nr det kommer till killar.
Tristan kan vara den strsta tnten genom tiderna
De har dock noll sjlvinsikt. De lskar att prata om heder och att vara kta. Men det r sllan man ser mnniskor som ljuger lika mycket som dem. De sger det ena bakom ngons rygg sen nr det kommer fram s rationaliserar dem till sin frdel och brjar ljuga tills de tillslut brjar tro p sin egen lgn och ser det som sanning. Ingen (vilket r helt frsteligt) orkar sedan tjafsa emot dessa och d tror de nnu mer att de har rtt.
Led lite med Tristan nr hans brud frn Sverige kom in, jag har ocks gjort bort mig med tv tjejer fr inte s mnga r sedan. Shit happens liksom, speciellt nr man r ung, vill leka runt och f bekrftelse. MEN istllet fr att "man up" p riktigt s ljuger han fr allt och alla istllet. Helt sjukt att man inte kan ta p sig att man har gjort fel. Han "erknner" att han gjort fel, men skyller nd ifrn sig och lgger allt p Matilda istllet. Hon blir s matt att hon inte ens orkar tjafsa och det r klart att man inte gr det med ngon som vgrar att erknna sitt misstag. Alla vet att han ljuger, men ingen orkar tjafsa emot...
VARFR skulle Matilda komma in och hitta p att han sagt att de var tillsammans eller att hon var hans flickvn? Hon r absolut ingen psycho-bitch, och Tristan har iaf s pass mycket (lite) respekt gentemot henne att han inte hittar p ngot snt. Han tror att han fr henne att framst som en lgnare men egentligen r det bara han som visar sig nnu ckligare.