2018-06-10, 21:31
Medlem
shariqduponts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Vad ska man sga om Johannes...han r vldigt underhllande att titta p. En person som man ofta skrattar t och inte med men oj vad den mannen r liten innerst inne. Han r en rdd liten pojke som mste bete sig som en alfahane trots han r en riktig beta.

Vad gr dessa mnniskor om dagarna? r alla "influencers" t 12-ringar eller har ngon ett riktigt jobb?

Tristans ex r frisr tydligen. Verkar vara en vettig kvinna med en vldigt fin rumpa, tyvrr har hon inte s bra smak nr det kommer till killar.
Tristan kan vara den strsta tnten genom tiderna
Jag gillar bde Tristan och Johannes, tycker att de bda r vldigt underhllande.

De har dock noll sjlvinsikt. De lskar att prata om heder och att vara kta. Men det r sllan man ser mnniskor som ljuger lika mycket som dem. De sger det ena bakom ngons rygg sen nr det kommer fram s rationaliserar dem till sin frdel och brjar ljuga tills de tillslut brjar tro p sin egen lgn och ser det som sanning. Ingen (vilket r helt frsteligt) orkar sedan tjafsa emot dessa och d tror de nnu mer att de har rtt.

Led lite med Tristan nr hans brud frn Sverige kom in, jag har ocks gjort bort mig med tv tjejer fr inte s mnga r sedan. Shit happens liksom, speciellt nr man r ung, vill leka runt och f bekrftelse. MEN istllet fr att "man up" p riktigt s ljuger han fr allt och alla istllet. Helt sjukt att man inte kan ta p sig att man har gjort fel. Han "erknner" att han gjort fel, men skyller nd ifrn sig och lgger allt p Matilda istllet. Hon blir s matt att hon inte ens orkar tjafsa och det r klart att man inte gr det med ngon som vgrar att erknna sitt misstag. Alla vet att han ljuger, men ingen orkar tjafsa emot...

VARFR skulle Matilda komma in och hitta p att han sagt att de var tillsammans eller att hon var hans flickvn? Hon r absolut ingen psycho-bitch, och Tristan har iaf s pass mycket (lite) respekt gentemot henne att han inte hittar p ngot snt. Han tror att han fr henne att framst som en lgnare men egentligen r det bara han som visar sig nnu ckligare.
Citera
2018-06-10, 23:35
Medlem
Kvllens skratt bjd Tristan p i Exen berttar allt. Matilda frklarar att det r slut mellan henne och Tristan, och Tristan flikar in att han har sitt Playstation kvar hemma hos henne. Smidig kille.
Citera
2018-06-11, 03:06
Medlem
MrsVanity1s avatar
Johannes r inte van en tjej som Diana.
Hon springer inte efter han,hon bryter inte ihop och blir galen av svartsjuka nr han strulade med Jossan.
Vilket han kallt rknade med.
Han var tvungen strula/ligga med Rebecka fr att rdda nn "heder" infr grabbarna hemma.
Min egen analys som tjej.Killar kanske ser d ur annan vinkel.
Citera
2018-06-11, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Melissa berttade p sin insta att det skulle ha rrts sig om att Tristan bl.a frskt strypa Joel

Vad heter melissa p insta??
Citera
2018-06-11, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fLASH11
Vad heter melissa p insta??

Melizzarosa eller ngt
Citera
2018-06-11, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Johannes r inte van en tjej som Diana.
Hon springer inte efter han,hon bryter inte ihop och blir galen av svartsjuka nr han strulade med Jossan.
Vilket han kallt rknade med.
Han var tvungen strula/ligga med Rebecka fr att rdda nn "heder" infr grabbarna hemma.
Min egen analys som tjej.Killar kanske ser d ur annan vinkel.

Det var drfr hon fick vrldens klump i magen nr han lg med Rebecka? Hon verkar vara riktigt overly attached..
Citera
2018-06-11, 22:14
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curtone
Har tnkt p det sedan frsta avsnittet. Han r svinlik Sebbe Staxx! r genuint glad att ngon annan ppekade det ocks.
Haha ja jvlar Synd att han hllt p med min polare som jag ocks hllt p med, den tjejen r en mycket bttre person n den muppen. Joel r mupp ocks, provocerar men vet att om ngon gr nt ker man ut s han str dr och gapar med hnderna bakom ryggen. Lt mig gissa: r han frn typ Bjuv? Johannes r ocks en mupp men underhllande fr han r s korkad men tror han spelar ver en hel del fr han "lever" ju typ p det hr programmet. Han ost-snubben var ocks en underhllande mupp, hans "mannen mannen!" Var typ det bsta med ssongen. Uppenbarligen r mycket uppgjort dock. Kardo och Rebecca var de enda mogna i rets ssong, srskilt Rebecca, skumt att hon valt Johannes efter som r s omogen man kan bli i hans lder. Oliver? Vad gjorde han ens dr? Vad gjorde han megamuppen (nra Tristan i mupighet) frn PH dr?

Diana var rtt underhllande haha. Rtt snygga tjejer verlag men ingen som stack ut personlighetsmssigt frutom My med sina viftande hnder (!?) och Diana som sagt. Josefin eller Rebecca r vl de jag skulle kunnat ta en l med om jag var singel. Shanice, inte min smak men var vl en av de mest mogna tjejerna.

Vad var grejen med Cassie och Oliver i sista exen berttar allt? Kollade avsnittet innan fr de snackade om att nt hnt men det mste de klippt bort eller hnt ngot bakom kameran?
Citera
2018-06-12, 05:04
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Det var drfr hon fick vrldens klump i magen nr han lg med Rebecka? Hon verkar vara riktigt overly attached..

Vrldens klump i magen?
Alla vet (om man nu inte vill ltsas annat) att dom flesta tjejer hade sprat ur helt efter jossan grejen.
Det gjorde Diania inte.
Klart hon regarade nr han sa att dom legat,men mrk vl,hon gjorde lngt ifrn vrsta grejen av det,vilket dom.flesta tjejer skulle ha gjort.Ett jvla liv skulle det blivit .
Fr att vara tjej och i den miljn tog hon det vldigt lungt och inte alls den reaktion Johannes hoppades p.
Nog om det.
Jag r glad att en tjej inte betedde sig som.Johannes frvntade sig,spra ur,grta,och hela jvla baletten.
Nvl,strongt av Diana!
Citera
2018-06-12, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Haha ja jvlar Synd att han hllt p med min polare som jag ocks hllt p med, den tjejen r en mycket bttre person n den muppen. Joel r mupp ocks, provocerar men vet att om ngon gr nt ker man ut s han str dr och gapar med hnderna bakom ryggen. Lt mig gissa: r han frn typ Bjuv? Johannes r ocks en mupp men underhllande fr han r s korkad men tror han spelar ver en hel del fr han "lever" ju typ p det hr programmet. Han ost-snubben var ocks en underhllande mupp, hans "mannen mannen!" Var typ det bsta med ssongen. Uppenbarligen r mycket uppgjort dock. Kardo och Rebecca var de enda mogna i rets ssong, srskilt Rebecca, skumt att hon valt Johannes efter som r s omogen man kan bli i hans lder. Oliver? Vad gjorde han ens dr? Vad gjorde han megamuppen (nra Tristan i mupighet) frn PH dr?

Diana var rtt underhllande haha. Rtt snygga tjejer verlag men ingen som stack ut personlighetsmssigt frutom My med sina viftande hnder (!?) och Diana som sagt. Josefin eller Rebecca r vl de jag skulle kunnat ta en l med om jag var singel. Shanice, inte min smak men var vl en av de mest mogna tjejerna.

Vad var grejen med Cassie och Oliver i sista exen berttar allt? Kollade avsnittet innan fr de snackade om att nt hnt men det mste de klippt bort eller hnt ngot bakom kameran?

Vem r PH-snubben? han invandraren kevin?
Citera
2018-06-12, 09:59
Medlem
Horrorgrams avatar
Smsta ssongen ngonsin.

Joel och Amanda, tl inte nn av dom. De frstrde hela jvla programmet med deras toffel beteende. De kunde fan satt sig p ett plan och kt hem ltit ngon annan ta deras platser. En skldpadda bidrar fan mer n vad dom tv gr.

Nej fyfan. Piss

Enda som tillfrde ngot var tristian och Johannes. Kardo var ocks jvligt trkig, spelade adinator hela tiden.
Citera
2018-06-12, 18:17
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Vem r PH-snubben? han invandraren kevin?
Ja just det s heter han.
Citera
2018-06-12, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored

Det r ju ngot som hnt sedan de andra "Exen berttar allt", s ingenting som hnt i TV. Verkade vara ngot drama p Arlanda nr Oliver kommit hem, men som de sedan lst. Sen var det ngot som hade hnt utan fr rutan som skapat den starka bitterheten emot varandra. Varken Oliver eller Cassandra tittade ens p varandra.

Angende att tjejerna ser bra ut s fr du ta och rannsaka dig sjlv. Ingen av tjejerna som var med i r sg bra ut, med undantag fr Diana och kanske My om hon inte hade sdan jvla strig personlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in