Citat:
Ursprungligen postat av
allegrageller
Hej, har inte riktig koll på huruvida du är bekant med SD men hur kan du säga att OM han har dödat LW var det i stundens hetta?? Spekulerar du eller vet du mer än oss andra?
Det är den bedömningen jag gör av den sammantagna bilden som finns:
SD personlighet som är lugn, tillförlitlig vän om än otrogen som partner, snäll, flirtig, lite konstig humor och jargong = töntig..
LW personlighet social, aktiv, snygg, speedad,
"Geocaching är hennes liv och resten hennes hobby" var det någon som skrev någonstans. Så hon uppfattas självupptagen, Barnen känner sig åsidosatta, vänner stöts bort speciellt om de inte håller med om hennes svartvita värld.
Anmälningar till Soc av UW och barnen. Bråk med SD - Anmälningar om misshandel osv. Älskarinna till SD tills hans fru får reda på det. Han vill avsluta - hon vill inte och blir upprörd.
Om SD är mördaren tror jag att han tappat humöret på grund av bråk dem emellan den kvällen. Kanske kom LW med diverse hot, att hon ska avslöja deras affär till HD och förstöra deras familj o.s.v.
I vart fall måste SD verkligen provoceras till denna handling då det inte överensstämmer med hans milda snälla natur.
Bara min spekulation efter allt som kommit fram om BÅDA personerna.