Citat:
Ursprungligen postat av
MagnusBengtsen
Böneutrop är en skymf och muslimsk triumf. Du å andra sidan kan ju flytta dit då. Bor du tryggt kan en svensk få byta bostad med dig. Du verkar nämligen ha lätt för att hyckla och det är verkligen inte ovanligt.
Jag är trött på pack sådana som du. Låter som en kristen folkpartist. Drar upp era "krigshärjade områden". Du har verkligen gått på allting och med den inställningen är det slut på Sverige. Man kan räkna med en miljon nya MENA in i Sverige vart tionde år och "avsaknad av välfärd" har inte med någonting att göra. Det är ingen som helst giltig anledning att emigrera till Sverige. Inte krig heller.
Sverige var riktigt bra - på 1970-talet.
Jag har bott i ett av Sveriges "värsta" förort i över 20 år. Så jag talar utifrån erfarenhet till skillnad från många av er på flashback som talar utifrån vaneföreställningar, fördomar och idioti ni läser av andra rasister med agenda.
Allting överdrivs så in i helvete på fb. Det enda jag kan hålla med om är att kriminaliteten är ett stort problem och att människor utan giltiga asylskäl har absolut inget att göra i Sverige. Men jag ser hellre att landet går under än att svin som sverigedemokrater ska få ta över makten.
Länge leve antifascismen.