Citat:
Ursprungligen postat av
Ulf-Utredaren
Nyss sade du att det var MASSOR av bevis precis överallt.
Nu säger du att ingenting pekar mot någonting.
Väx upp.
Ska du läsa igen och revidera din åsikt?
Självklart har dom säkrat bevis i massor. Inget dom delger oss. Åklagaren säger t.o.m att dom har bevis.
Finns det något annat uttalande att dom inte hittat bevis? Jag har läst att dom tog kläder från FP, från bil och från SD:s hem.
Garanterat har dom massa olika DNA, både analyserade och ligger i kö, efter prioriteringsordning.
Och jag säger att inget av dom bevis dom säkrat pekar i tillräckligt hög omfattning att häkta SD på sannolika skäl.
Vad i detta har jag misstolkat?
Angående dina säkra åsikter om att kroppen flyttats dit och att MP är någon annanstans. Detta grundar du endast på att du tycker teknikerna var där för kort tid.
Jag VET att tekniker har avslutat mer komplexa MP på kortare tid. Men nu är detta polemik.
Hur förklarar du, som proffsutredare att dom bärgade kläder från FP? Självklart kan dom lossnat vid släpande av kroppen, men sannolikt? Nä...
Hur fick GM över kroppen över ett staket (jag menar inte bullerplanket)?
Du bortser från skriken, det gör inte jag, jag tror dom har ett samband. Vad var det annars? Polisen har knackat dörr i området, så det kan ju ge mer eller en förklaring.
Jag idiotförklarar inte dig, jag tror bara på en annat skeende.