2018-06-08, 21:19
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Spelar du dum eller? I kvinnnas horiga beteende så ingår att man öppnar upp benen mot ersättning i form av en man med så hög status, och så mycket resurser hon kan få. Det är däremot inprogrammerat i era små hönshjärnor att man inte får knipa igen benen för hårt, eftersom det ska bli någon sorts förhandlings och utpressningssituation.

Sånt jävla svammel. Är du helt dum i huvudet eller?

Det är allmänt känt att klasserna inte umgås eller beblandar sig speciellt mycket med varandra. Så var ska vanliga arbetarklass kvinnor hitta dessa högpresterande alfahannar när hon nu inte ens rör sig i de kretsarna. Och vill hon ens ha en sådan man? Hon känner sig nog mest hemma med verkstads Jonte.

Svara istället på frågan kukhuvud. Om kvinnor ska hålla på sig, vem ska då män sprida sin säd på?
2018-06-08, 21:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Sånt jävla svammel. Är du helt dum i huvudet eller?

Det är allmänt känt att klasserna inte umgås eller beblandar sig speciellt mycket med varandra. Så var ska vanliga arbetarklass kvinnor hitta dessa högpresterande alfahannar när hon nu inte ens rör sig i de kretsarna. Och vill hon ens ha en sådan man? Hon känner sig nog mest hemma med verkstads Jonte.

Svara istället på frågan kukhuvud. Om kvinnor ska hålla på sig, vem ska då män sprida sin säd på?
Män kan ju alltid sätta på varandra.
2018-06-08, 21:41
Medlem
Jenny9s avatar
Män är så jävla förvirrade. De vill ligga runt..... som fan. Men kvinnor ska hålla på sig. De vill inte ha ett långvarigt förhållande med en tjej/kvinna som legat runt. Men själva vill de ligga runt som fan. Förvirrande? Ja!

Vem fan ska de ligga runt med? Är det kanske den manliga sexualiteten som korrumperar samhället? Mäns horeri föder horeri. Sedan försöker de skylla och lägga över allt på kvinnor, kvinnligheten och just ja, biologin förhelvete.

Från de första krigsfångarna som tvingades jobba gratis på bordellerna till de rättslösa tjejerna från Moldavien som tvingas hora gratis så måste män ligga. Samtidigt som det drar med sig en jävla massa kriminalitet och finansierar kriminella nätverk som föder ännu mera människo- knark- och vapensmuggling.

De riktiga hororna sitter i toppen av regeringar och poliskårer. Som säkert också gillar att vara först på en 14 årig oskuld från valfritt östland. För shit ja, det är ju smaskigt med oskuldsfulla tjejer.

Det är BIOLOGI. (Så fan heller det är).
2018-06-08, 21:45
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

1 000 000 dollar question...men så långt tänker man inte. Bara man får sprida sin säd nånstans (om så bara i fantasin) känner man sig stor, stark och viktig.
2018-06-08, 21:45
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Män kan ju alltid sätta på varandra.

EXAKT! Och det är det de egentligen vill. Straighta män älskar att sätta på feminina kvinnliga män, det pratas bara så väldigt tyst om det.

Som att se en hanhund rida en annan hanhund för att bemästra och sätta på plats.
2018-06-08, 21:55
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Män är så jävla förvirrade. De vill ligga runt..... som fan. Men kvinnor ska hålla på sig. De vill inte ha ett långvarigt förhållande med en tjej/kvinna som legat runt. Men själva vill de ligga runt som fan. Förvirrande? Ja!

Vem fan ska de ligga runt med? Är det kanske den manliga sexualiteten som korrumperar samhället? Mäns horeri föder horeri. Sedan försöker de skylla och lägga över allt på kvinnor, kvinnligheten och just ja, biologin förhelvete.

Från de första krigsfångarna som tvingades jobba gratis på bordellerna till de rättslösa tjejerna från Moldavien som tvingas hora gratis så måste män ligga. Samtidigt som det drar med sig en jävla massa kriminalitet och finansierar kriminella nätverk som föder ännu mera människo- knark- och vapensmuggling.

De riktiga hororna sitter i toppen av regeringar och poliskårer. Som säkert också gillar att vara först på en 14 årig oskuld från valfritt östland. För shit ja, det är ju smaskigt med oskuldsfulla tjejer.

Det är BIOLOGI. (Så fan heller det är).

Nänä, det är klart att där inte finns någon logik i det. Som det sällan finns i resonemang som härstammar från artonhundrafrösihjäl när man inte visste bättre. Nu däremot, nu vet man. Och männen, de vet också. Men, att tackla sanningen för vad den är idag, är svårare än att släppa gamla strukturer, eftersom strukturerna naturligtvis gjorde livet lättare för män när det gällde att kontrollera kvinnor. Varför man överhuvudtaget vill kontrollera en annan människa förstår jag inte överhuvudtaget, till att börja med.
Finns ingen objektivitet i dessa resonemang, de utgår 100 % från egen synvinkel och vad som passar bäst för den "tänkande" individen i gällande fall.

Biologi existerar absolut. MEN, det har inte ett skit att göra med att den moderna mannen upplever sig behöva ligga runt och bör hyllas för detta, och att kvinnor då samtidigt ska hålla på sig. Det är konstruktioner och inget annat. Och försök till att ursäkta svinigt beteende.
Senast redigerad av Moment22x22 2018-06-08 kl. 21:59.
2018-06-08, 22:00
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
1 000 000 dollar question...men så långt tänker man inte. Bara man får sprida sin säd nånstans (om så bara i fantasin) känner man sig stor, stark och viktig.

Precis. Efterfrågan födde tillgången. Män vill ha både Madonnan och Horan. Madonnan sätts på piedestal och Horan blir bespottad och projecerad på för deras egen otrohet och egna själväckel.

Det är oerhört tydligt genom HELA historien. Samma mönster om och om igen. Kvinnor tvingas ta ansvar och straffas för männens sexualitet.

Sen ber de oss respektera dem och tacka dem för allt storslaget de gjort när vi sett igenom dem för längesen. Trots detta älskar vi dem, dem vi väljer. Kvinnor är verkligen beundransvärda.
2018-06-08, 22:03
Medlem
Jag förstår inte den sexuella stigmatisering mot kvinnor. Jag mötte för en stund sedan en kille som utan skam gjorde en typisk hormin.

Män kallar kvinnor för horor men vill ligga runt. Kvinnor kallar män för äckel och vill inte ha dessa män, ändå blir kvinnorna horor.

Hur går det ens ihop?
2018-06-08, 22:11
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Precis. Efterfrågan födde tillgången. Män vill ha både Madonnan och Horan. Madonnan sätts på piedestal och Horan blir bespottad och projecerad på för deras egen otrohet och egna själväckel.

Det är oerhört tydligt genom HELA historien. Samma mönster om och om igen. Kvinnor tvingas ta ansvar och straffas för männens sexualitet.

Sen ber de oss respektera dem och tacka dem för allt storslaget de gjort när vi sett igenom dem för längesen. Trots detta älskar vi dem, dem vi väljer. Kvinnor är verkligen beundransvärda.

Ja, jag förstår inte hur någon människa med något innanför pannbenet kan förneka historien, eller försöka vända den till sin fördel, när man vet hur brutal och hemsk den varit under många perioder.

Men allvarligt talat, nivån på diskussionerna i detta forumet är också skrämmande låg i många fall. Min gissning är att det sitter rätt många WT - typer bakom skärmarna.

Och vad som är väldigt skönt, är att jag inte pratat med, eller känner en enda man i min tillvaro som delar dessa absurda åsikter, i vart fall inte öppet. Vad folk tänker i sin ensamhet kan man ju aldrig veta.
Men, männen runt omkring mig är trevliga, framgångsrika, handlingskraftiga, kloka, livsglada, omtänksamma och positiva personer. Och följaktligen har de heller inga problem med varesig kvinnor eller annat i livet.
Så, FB bör nog tas med en rejäl nypa salt. Visst finns idioter överallt, men trots allt finns fler vettiga personer som ser människor som jämlikar, och inte som objekt som finns till endast för någon annans skull.
2018-06-08, 22:14
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Nänä, det är klart att där inte finns någon logik i det. Som det sällan finns i resonemang som härstammar från artonhundrafrösihjäl när man inte visste bättre. Nu däremot, nu vet man. Och männen, de vet också. Men, att tackla sanningen för vad den är idag, är svårare än att släppa gamla strukturer, eftersom strukturerna naturligtvis gjorde livet lättare för män när det gällde att kontrollera kvinnor. Varför man överhuvudtaget vill kontrollera en annan människa förstår jag inte överhuvudtaget, till att börja med.
Finns ingen objektivitet i dessa resonemang, de utgår 100 % från egen synvinkel och vad som passar bäst för den "tänkande" individen i gällande fall.

Biologi existerar absolut. MEN, det har inte ett skit att göra med att den moderna mannen upplever sig behöva ligga runt och bör hyllas för detta, och att kvinnor då samtidigt ska hålla på sig. Det är konstruktioner och inget annat. Och försök till att ursäkta svinigt beteende.

Jag kommer ALDRIG förstå det heller, viljan att kontrollera en annan människa. Men när jag ser två hanhundar rida varandra förstår jag lite bättre. De (män) gillar inte konkurrens och de vill känna sig behövda och beundrade. En del skaffar tjej i Thailand eftersom thailändskor fortfarande är undergivna. De behöver honom, han kan kontrollera dem, det manliga egot behöver smörjas.

Men som du säger, alla har redan sett igenom allt detta. De själva också. Det finns så enormt fina män som letar efter en livskamrat och som kan ge och ta. Som inte är likstela i hjärnan.

Men många andra män håller fast vid något gammalt och dåtida med näbbar och klor. Av ren lättja, egoism och fåfänga.
2018-06-08, 22:19
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig
Jag förstår inte den sexuella stigmatisering mot kvinnor. Jag mötte för en stund sedan en kille som utan skam gjorde en typisk hormin.

Män kallar kvinnor för horor men vill ligga runt. Kvinnor kallar män för äckel och vill inte ha dessa män, ändå blir kvinnorna horor.

Hur går det ens ihop?

Det gör det inte. Men bitterheten tar över, och då kommer vilka okvädesord som helst, oavsett logik. Spelar inte ens nån roll om ordet passar situationen, bara det är en förolämpning. Alltid funnits människor som mår bra av att trycka ner andra.
2018-06-08, 22:23
Medlem
Citat:
Det gör det inte. Men bitterheten tar över, och då kommer vilka okvädesord som helst, oavsett logik. Spelar inte ens nån roll om ordet passar situationen, bara det är en förolämpning. Alltid funnits människor som mår bra av att trycka ner andra.
Mitt liv blev inte heller som önskat, även om jag "hämnats" lite med negativa åsikter om män, skulle jag aldrig orka gå omkring och se ner på dem. Eller andra. Måste varit mycket smärtsamma upplevelser för män, det där med kvinnor i allmänhet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in