Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-08, 17:28
Medlem
MrSkargards avatar
Efter att ha läst Byggnets smått kulturmarxistiska inlägg så hoppas jag verkligen inte att han är en officiell representant för AfS. Om han är det så är mitt stöd för partiet borta.
Citera
2018-06-08, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Efter att ha läst Byggnets smått kulturmarxistiska inlägg så hoppas jag verkligen inte att han är en officiell representant för AfS. Om han är det så är mitt stöd för partiet borta.
utveckla
Tror du det jag säger om SD:s partikultur är sagor? Har pratat med ett dussin fd SD:are som suttit i distriktsstyrelser och kretsar. De säger precis samma sak som jag säger här.
Senast redigerad av Byggnet 2018-06-08 kl. 17:35.
Citera
2018-06-08, 17:39
Medlem
erikp121s avatar
Vet inte riktigt varför jag dagdrömmer om att vakta min vallokal och att någon vänsterluffare ska försöka slänga AfS:s valsedlar. Jag bär kniv i dagdrömmen.
Citera
2018-06-08, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Vet inte riktigt varför jag dagdrömmer om att vakta min vallokal och att någon vänsterluffare ska försöka slänga AfS:s valsedlar. Jag bär kniv i dagdrömmen.
Detta är ett reelt problem som vi måste vakta på. Det finns väldigt mycket illasinnade vänstermänniskor som vill attackera demokratin. Vi kommer att ha folk i och runt vallokalen, som ska fylla på och kontrollera valblanketter.

Allt sådant kommer att polisanmälas, då brottet är allvarligt.
Citera
2018-06-08, 17:50
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggnet
utveckla
Tror du det jag säger om SD:s partikultur är sagor? Har pratat med ett dussin fd SD:are som suttit i distriktsstyrelser och kretsar. De säger precis samma sak som jag säger här.

Jag syftade på ditt hbtqzxåäö-vurmande som jag menar utgör kulturmarxism.
Citera
2018-06-08, 17:55
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Detta är ett reelt problem som vi måste vakta på. Det finns väldigt mycket illasinnade vänstermänniskor som vill attackera demokratin. Vi kommer att ha folk i och runt vallokalen, som ska fylla på och kontrollera valblanketter.

Allt sådant kommer att polisanmälas, då brottet är allvarligt.
Det gick bra i de flesta vallokaler senast. Det var bara i Skarpnäck som en lustig röding hade slängt alla SvP:s valsedlar och lagt dit en RS-sedel.

Vi slog både RS och KP tillsammans i Östra Söderort. Hell Seger!
Senast redigerad av erikp121 2018-06-08 kl. 17:59.
Citera
2018-06-08, 18:01
Medlem
Citat:
Jag syftade på ditt hbtqzxåäö-vurmande som jag menar utgör kulturmarxism.
Ja, vad ska jag säga? De finns i samhället och samhället har accepterat dem och gett dem skydd i grundlagar. De återfinns naturligtvis i ALLA partier, även NMR. Även i fd Svenskarnas parti och gamla BSS. Är det verkligen en stor sak?

Vårt parti driver inte explicit hbtq-frågor. Men vi förnekar dem inte heller som grupp. De återfinns som sagt i precis ALLA partier, även i speciella underavdelningar som driver sina specifika frågor, så om du inte fixar det så bör du nog hålla dig långt borta från alla politik.
Citera
2018-06-08, 18:07
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ja, vad ska jag säga? De finns i samhället och samhället har accepterat dem och gett dem skydd i grundlagar. De återfinns naturligtvis i ALLA partier, även NMR. Även i fd Svenskarnas parti och gamla BSS. Är det verkligen en stor sak?

Vårt parti driver inte explicit hbtq-frågor. Men vi förnekar dem inte heller som grupp. De återfinns som sagt i precis ALLA partier, även i speciella underavdelningar som driver sina specifika frågor, så om du inte fixar det så bör du nog hålla dig långt borta från alla politik.

Att acceptera deras existens är en sak, att acceptera deras politiska mål är en annan sak. Om AfS ställer sig bakom homolobbyns linje för homosexuella giftermål i kyrkan och homoadoptioner så är partiet inget för mig. I det läget så lider ni nämligen av samma vänsterliberala sjuka som Sjuklövern.
Citera
2018-06-08, 18:12
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Att acceptera deras existens är en sak, att acceptera deras politiska mål är en annan sak. Om AfS ställer sig bakom homolobbyns linje för homosexuella giftermål i kyrkan och homoadoptioner så är partiet inget för mig. I det läget så lider ni nämligen av samma vänsterliberala sjuka som Sjuklövern.
Enig. Däremot tror jag inte AfS ställer sig bakom detta tokeri.

Bögfrågan är intressant. På flera sätt är det bättre att de är öppna om bögeriet istället för inne i garderoben. Annars kanske de befruktar en hona p.g.a. en heteronorm och för bögeriet vidare.

Gay Pride och liknande event samt adoptioner/surrogatmödrar förutsätter jag att AfS motsätter sig. Annars blir det en röst på Nordiska motståndsrörelsen.
Citera
2018-06-08, 18:15
Medlem
Citat:
AfS har valt att inte skriva något om detta i sitt partiprogram, så det får du tolka som du vill.
Citera
2018-06-08, 18:25
Medlem
Citat:

Det eviga dilemmat för radikala invandringskritiker (eller nationalister)... Ska man rösta på ett parti som har reell chans att komma in men som har lättare för att korrumperas i framtiden pga infiltration, eller ska man rösta på ett radikalt och ideologiskt parti men som knappast kommer ha några chanser att komma in i år? Som jag sagt tidigare, den liberala demokratin är ett jävla skämt, och den kommer aldrig att leda till några positiva förändringar. Tror man det lever man i en bubbla (som väldigt många flashbackare gör ska sägas).
Citera
2018-06-08, 18:26
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
AfS har valt att inte skriva något om detta i sitt partiprogram, så det får du tolka som du vill.

Det är ett problem att ett familjeprogram saknas men partiet kanske inte vill skrämma bort eventuella homoväljare. Extremt patetiskt i så fall.

Nåväl, med tanke på att partiets ledare är motståndare till homoadoptioner och att riksdagslistan ser ut som den gör så utgår jag från att partiet inte är vänsterliberalt när det gäller homofrågan. Om det visar sig att min utgångspunkt är felaktig så är det problematiskt men vi är inte där än.
Senast redigerad av MrSkargard 2018-06-08 kl. 18:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in