Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-08, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Om man anser sitt arbete och sin familj vara så betydelsefulla, att man anser sig "förhindrad" att vara aktiv inom partiet, har man inget i partiet att göra. Då har man ju i grunden inte de värderingar som utmärker partiet.
INGEN i AfS är avlönad av partiet att på heltid torgföra vår politik.
Allt sker på dyrbar fritid. Detta gäller för de flesta valarbetare oavsett parti.
I SD sthlm stad är det bara en handfull älskarinnor (politiska sekreterare, och vice distriktsordförande) som har lön av partiet. Från 45000 i månaden till över 100.000:- men det redovisas inte någonstans. Se Abdo Svenska AB. (sveriges bästa penningtvättmaskin! "allt blir vitt och mörkat".
Citera
2018-06-08, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErnestTubb
Det är väldigt märkligt att AfS inte syns i opionsmätningarna. Finns det verkligen fortfarande några nationalister som röstar på Sverigedemokraterna nu när dom har blivit ett svenskfientligt parti? Jag anser att SD är ett lika stort hot mot Sverige som alla andra partier i riksdagen. Valet 2018 står mellan AfS och åttaklövern som vill göra svenskarna till en minoritet i sitt egna land.

Jimmie Åkesson: Etniska svenskar finns inte
https://www.youtube.com/watch?v=2Cfigk1Amt4
Skulle uppskatta att ca 1% av svenska folket är nationalister, och eftersom inte AfS verkar vara i närheten av denna nivå så röstar tydligen de flesta av dem fortfarande på SD.
Citera
2018-06-08, 13:12
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apollion
Sharialagar, barngiftemål, Kalifat, hedersvåld och hederskultur är inte svenska värderingar. De hör inte till den svenska gemenskapen. Vi tvingar inte kvinnor att bära slöja eller att skära bort deras blygdläppar. Slöjan är en islamistisk hatsymbol. Vi tillåter att kvinnor och män umgås med varandra, dansar med varandra sitter bredvid varandra, tar på varandra, även om de är ogifta. Kvinnor har samma rättigheter som män. Vi anser inte att en gammal dammig bok är guds ofelbara ord. Vi står för yttrandefrihet, säg, skriv vad du vill. Skriv vad du vill om profeten Muhammed, koranen eller vad du vill. Vi våldtar inte kvinnor även om de är lättklädda..

Vi ger vårt förtroende till de som förtjänar det. De som inte förtjänar vårt förtroende får det heller inte. Respekt, förtroende och gemenskap är något man måste förtjäna.
Det är inte något man bara ger till vem som helst.

Dock kan jag dela värderingar fullt ut med en sekulär, iransk akademiker som bott här i 20 år.
Citera
2018-06-08, 13:14
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doomush
de är där jag och folk som tänker som jag skiljer oss från många andra om den etniska svensken försvinner är detta Sverige då ? I min mening dör nationen Sverige med oss

Jag förstår inte vad du skriver.
Citera
2018-06-08, 13:22
Medlem
Citat:
Om man anser sitt arbete och sin familj vara så betydelsefulla, att man anser sig "förhindrad" att vara aktiv inom partiet, har man inget i partiet att göra. Då har man ju i grunden inte de värderingar som utmärker partiet.

Fast detta omfattar ju en majoritet av alla på riksdagslistan. Det är bara en handfull man har sett. Vissa kan ju dock göra sånt som inte syns.
Citera
2018-06-08, 13:23
Medlem
Citat:
Det där är väl lögn!?

Hört talas om ironi och sarkasm?
Citera
2018-06-08, 13:24
Medlem
Niggrationsverkets avatar
Citat:
Det där är väl lögn!?
Nej, men ironi
Citera
2018-06-08, 13:26
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivreSaVie
Skulle uppskatta att ca 1% av svenska folket är nationalister, och eftersom inte AfS verkar vara i närheten av denna nivå så röstar tydligen de flesta av dem fortfarande på SD.
Ja, typ!

Sedan är jag ganska säker på att AfS redan beställt flera mätningar (från Sentio/YouGov?), men har inte offentliggjort dessa pga usla siffror
Citera
2018-06-08, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Ja, typ!

Sedan är jag ganska säker på att AfS redan beställt flera mätningar (från Sentio/YouGov?), men har inte offentliggjort dessa pga usla siffror
Ha ha, tror du vi rullar i pengar?
I vårt läge är det betydligt bättre att vi spenderar de pengarna på valrörelsen därför att våra siffror enbart kan gå åt ett håll, uppåt. Vi startade på noll för tre månader sedan. Tre månader är en extremt kort tid för negativa siffror.
Citera
2018-06-08, 13:51
Medlem
Doomushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Jag förstår inte vad du skriver.
Blod och jord
Citera
2018-06-08, 13:53
Medlem
Doomushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Redan under vikingatiden kunde man tas in i släkten genom adoption eller äktenskap. Någon måtta på tramset får det vara.
Då va dom av samma etniska folkstam
Citera
2018-06-08, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doomush
Då va dom av samma etniska folkstam
Ni har aldrig funderat på att kontakta böghunken "Goldenboy" istället för att sitta här och tolka Havamal.
Han delar era åsikter rakt av. Vi andra håller oss i 2018 års valrörelse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in