2018-06-08, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Nejmen hallå!
Du har precis medgett att det är rimligt att ha egna preferenser och var och en får själv välja.

Låt mig ge dig ett exempel till:
Vill du vara unik och speciell, eller sexpartner nr 127?

Vem tror du är mest älskad?

Eh ja, är väl ingen nyhet att var och en får välja själva?

Jag vill vara speciell och därför väljer jag killar som inte legat runt. Killar däremot faller uppenbarligen för grymt sex, därför får jag bättre killar nu än när jag var 16-18 och oskuld/oerfaren.
2018-06-08, 11:35
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88

Jag vill vara speciell och därför väljer jag killar som inte legat runt. Killar däremot faller uppenbarligen för grymt sex, därför får jag bättre killar nu än när jag var 16-18 och oskuld/oerfaren.
Ja, sexet blir bättre med övning, men aldrig så bra som när man blir samspelt.
Det blir man inte med nya partners och hemligheten är inte att pröva på nya tricks eller ställningar. Hemligheten ligger i om man kan bygga upp spänning, ta ner den och lyfta den igen med lite kontroll. Som en bra klassisk konsert brukade vara innan musik infantiliserades och blev något man gömde sitt knarkande i.
2018-06-08, 11:35
Medlem
Citat:

Är du gift och har barn?
2018-06-08, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
Därför att samhället per automatik gör det till min ensak, direkt via skattsedeln, indirekt via det försämrade samhällsklimatet. Vill kvinnor knulla med idioter och föda kriminella eller deprimerade bastarder, eller mörda dem via abort kan de få göra detta med mitt samtycke så snart de slutar belasta mig med konsekvenserna av deras agerande.

Hur går andras sexliv specifikt ut över din skattsedel?
För att de då och då blir barn eller vadå?
Hur tror du ett sex- eller barnlöst samhälle hade gått ut över skattsedelarna?

Hur försämrar människors sexliv samhällsklimatet?
Är väl snarare raka motsatsen, ett tvångsmässigt sexlöst samhälle försämra rejält samhällsklimatet.

Sen igen fokuserar du enbart på kvinnor..vad med män som "knullar idioter"???
eller fäder som "ickefostrar" "kriminella eller deprimerade bastarder"
vad med deras skattesedlar?
2018-06-08, 11:38
Medlem
Citat:
Ja, sexet blir bättre med övning, men aldrig så bra som när man blir samspelt.
Det blir man inte med nya partners och hemligheten är inte att pröva på nya tricks eller ställningar. Hemligheten ligger i om man kan bygga upp spänning, ta ner den och lyfta den igen med lite kontroll. Som en bra klassisk konsert brukade vara innan musik infantiliserades och blev något man gömde sitt knarkande i.

Då hade inte killar varit/velat vara otrogna med mig. Då hade den fantastiska stämning de har med sin partner räckt.
Som tur är kan jag erbjuda min kille både samspel och grymt sex, han förtjänar det bästa.
2018-06-08, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Är du gift och har barn?

Såklart inte. Vare sig jag eller min kille vill ha barn och gifter jag mig blir det med en finsk man.
2018-06-08, 11:44
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Då hade inte killar varit/velat vara otrogna med mig. Då hade den fantastiska stämning de har med sin partner räckt.
Som tur är kan jag erbjuda min kille både samspel och grymt sex, han förtjänar det bästa.
Då gäller det att vara väldigt säker på sin "sak".

Känner du den nerven?

Den är en varningssignal som du har naturligt. Det är den som får dig att försöka "säkra" din position ännu mer. För en del slår den över och de blir klängiga, för andra finns den inte och allt blir likgiltigt.

Val av partner, trohet, tillit osv är ett aktivt val varje dag. Eller där får väl var och en vara salig i sin egen tro, men film och sagor finns där av en anledning. Eller vad tror du?
Varför ser de ut som de gör?
Och vad är deras syfte?
2018-06-08, 11:46
Medlem
Citat:
Såklart inte. Vare sig jag eller min kille vill ha barn och gifter jag mig blir det med en finsk man.

Fine, men vad är det för stigande värde på dig själv som du pratar om då? Inte som äkta-fru-material eller blivande bra mamma. Eller?
Din kille vill inte ha barn. Ganska beskrivande.
2018-06-08, 11:49
Medlem
Citat:
Då gäller det att vara väldigt säker på sin "sak".

Känner du den nerven?

Den är en varningssignal som du har naturligt. Det är den som får dig att försöka "säkra" din position ännu mer. För en del slår den över och de blir klängiga, för andra finns den inte och allt blir likgiltigt.

Val av partner, trohet, tillit osv är ett aktivt val varje dag. Eller där får väl var och en vara salig i sin egen tro, men film och sagor finns där av en anledning. Eller vad tror du?
Varför ser de ut som de gör?
Och vad är deras syfte?

Anser att jag och killen har en bra balans, vare sig klängiga eller likgiltiga.
Jag bryr mig inte om filmer och sagor, jag bryr mig om min verklighet.
2018-06-08, 11:53
Medlem
Citat:
Fine, men vad är det för stigande värde på dig själv som du pratar om då? Inte som äkta-fru-material eller blivande bra mamma. Eller?
Din kille vill inte ha barn. Ganska beskrivande.

Att jag kan få bättre killar än förut, både som kk och seriösare förhållanden.
Ja det är toppen att han inte vill ha barn med någon. Vi passar verkligen ihop.
2018-06-08, 11:58
Medlem
Citat:
Att jag kan få bättre killar än förut, både som kk och seriösare förhållanden.
Ja det är toppen att han inte vill ha barn med någon. Vi passar verkligen ihop.

Ok, grattis! Hoppas att du slipper det vanliga. Att killen mognar och lämnar dig för att bilda familj med någon annan.
2018-06-08, 12:02
Medlem
Citat:
Ok, grattis! Hoppas att du slipper det vanliga. Att killen mognar och lämnar dig för att bilda familj med någon annan.

Hellre det än att vara halvt oskuld och skaffa barn med en kille som är otrogen då sexet med mig är för trist. Sen står man där med ungen och ens värde är ännu lägre. Kul.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in