2018-06-08, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
Självklart.

Varför ens sitta och bry sig om vad andra sysslar med i sängen?
Vad har du eller samhället med det att göra överhuvudtaget?
2018-06-08, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi

Pratar du om samtyckeslagen nu? lag om sexuella trakasserier kanske? eller sexköpslagen?
Senast redigerad av ManManne 2018-06-08 kl. 10:48.
2018-06-08, 10:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GosTilda
Och killar som hänger här är lönnfeta medelålders män som bor hemma i pojkrummet, högsta utbildningen är fordonstekniska, kör rostig volvo med kepsen bakvänd ner till närmaste by en mil bort.Har aldrig varit i närheten av en fitta skulle bli impotent om en tjej visade intresse för honom.
Så lille vän stäng ner internet gå ut till lilla mamma i vardagsrummet och hjälp henne sticka strumpor.
Klart man försöker nedvärdera det man aldrig få lille gubben

Kör en fullutrustad Audi A4 2016, ingen lyxbil direkt men knappast något alla om ens de flesta har råd med. Bor i en tvåa strax utanför tullarna, givetvis en BR. Har mycket mer pengar på banken än de flesta, till skillnad från de flesta är jag inte skuldsatt. Jag hjälper min mor med mycket, trädgårdsarbete, skottning och ibland ekonomiskt, men jag är inte intresserad av att sticka strumpor, lika lite verkar min mor vara det. Har inte haft på mig en keps sedan mellanstadiet. Kärlekslivet skulle kunna vara bättre, men fitta får man iaf.

Om det var meningen att man skulle känna sig träffad av ditt inlägg får du allt fortsätta försöka.
2018-06-08, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
Om det var meningen att man skulle känna sig träffad av ditt inlägg får du allt fortsätta försöka.

Tror hon bara lästa första posten från 2013, blundade, och sköt med vad hon kunde.
2018-06-08, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Pratar du om samtyckeslagen nu? lag om sexuella trakasserier kanske? eller sexköpslagen?

Där bryr man sig om brottsligt beteende...

Förstår du skillnaden mellan sexbrott och sexuellt aktiv?
2018-06-08, 10:57
Medlem
Citat:

nej.
2018-06-08, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Jag tänkte på analogin med nyckeln och låset, minns du den?

En nyckel som kan öppna många lås är en jättebra nyckel, och ett lås som kan öppnas av många nycklar det är ett kasst lås.

Men nu är vi inte lås och nycklar utan människor.
Därför har mitt värde inte sjunkit av att ligga runt utan snarare ökat.
2018-06-08, 11:19
Avslutad
Citat:

Därför att samhället per automatik gör det till min ensak, direkt via skattsedeln, indirekt via det försämrade samhällsklimatet. Vill kvinnor knulla med idioter och föda kriminella eller deprimerade bastarder, eller mörda dem via abort kan de få göra detta med mitt samtycke så snart de slutar belasta mig med konsekvenserna av deras agerande.
2018-06-08, 11:20
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Men nu är vi inte lås och nycklar utan människor.
Därför har mitt värde inte sjunkit av att ligga runt utan snarare ökat.
Stackars LionQueen...
Att behöva gå ett helt liv utan att förstå universella sanningar om de kommer i form av metaforer måste vara ett torftigt liv.

Men vi provar såhär då; har du sett Den Blå Lagunen?
Minns du vad den handlade om?

Okej, tänk dig nu ett annat scenario:
En flicka föds på en bordell i Manilla. När hon är 8 år säljs hennes oskuld till en 57-årig indonesisk muslimsk man.
När hon är tolv köps hon loss av en kinesisk bordell och säljs mellan 50 och 100 gånger om dagen. När hon är 17 är hon så trött, sjuk och sliten att ingen längre vill ligga med henne och hon kastas ut på gatan. Hon knarkar i 8 år och hittar sig själv i en gränd, i en papplåda på hennes 25-årsdag. Hon firar den med resterna i en limtub, som hon sniffar i sig och en mackhalva som kastades för en vecka sen i en soptunna...

Här kan vi börja jämförelsen:

Emmeline, (Brooke Shields karaktär i den blå lagunen) fyller 25 år samma morgon. Hon vaknar av att tjänsteflickan drar undan draperierna som täcker det stora panoramafönstret och avslöjar en strålande dag. Efter att hon för något år sen kommit hem från ön, har hon lagt all tid på att studera och denna morgon ska hon få en överraskning. Hon vet dock inte vad det är, så medan hon sträcker på sig i de svala egyptiska bomullslakanen, dukas en te och croissantfrukost fram.

Christopher Atkins / Richard, som också studerat, fast utomlands är nu färdig doktor med fast tjänst på världens bästa sjukhus ska göra ett val:

Ska han välja Emmaline till sin förlovade, eller den smutsiga horan i pappkartongen?
2018-06-08, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Stackars LionQueen...
Att behöva gå ett helt liv utan att förstå universella sanningar om de kommer i form av metaforer måste vara ett torftigt liv.

Men vi provar såhär då; har du sett Den Blå Lagunen?
Minns du vad den handlade om?

Okej, tänk dig nu ett annat scenario:
En flicka föds på en bordell i Manilla. När hon är 8 år säljs hennes oskuld till en 57-årig indonesisk muslimsk man.
När hon är tolv köps hon loss av en kinesisk bordell och säljs mellan 50 och 100 gånger om dagen. När hon är 17 är hon så trött, sjuk och sliten att ingen längre vill ligga med henne och hon kastas ut på gatan. Hon knarkar i 8 år och hittar sig själv i en gränd, i en papplåda på hennes 25-årsdag. Hon firar den med resterna i en limtub, som hon sniffar i sig och en mackhalva som kastades för en vecka sen i en soptunna...

Här kan vi börja jämförelsen:

Emmeline, (Brooke Shields karaktär i den blå lagunen) fyller 25 år samma morgon. Hon vaknar av att tjänsteflickan drar undan draperierna som täcker det stora panoramafönstret och avslöjar en strålande dag. Efter att hon för något år sen kommit hem från ön, har hon lagt all tid på att studera och denna morgon ska hon få en överraskning. Hon vet dock inte vad det är, så medan hon sträcker på sig i de svala egyptiska bomullslakanen, dukas en te och croissantfrukost fram.

Christopher Atkins / Richard, som också studerat, fast utomlands är nu färdig doktor med fast tjänst på världens bästa sjukhus ska göra ett val:

Ska han välja Emmaline till sin förlovade, eller den smutsiga horan i pappkartongen?

Är inte ett dugg synd om mig.

Går inte att jämföra då jag varken varit/är prostituerad, är inte trött och sliten, knarkar, sniffar lim eller är hemlös.
Hade jag varit det hade ingen valt mig även om jag var oskuld.
2018-06-08, 11:27
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Är inte ett dugg synd om mig.

Går inte att jämföra då jag varken varit/är prostituerad, är inte trött och sliten, knarkar, sniffar lim eller är hemlös.
Hade jag varit det hade ingen valt mig även om jag var oskuld.
Nejmen hallå!
Du har precis medgett att det är rimligt att ha egna preferenser och var och en får själv välja.

Låt mig ge dig ett exempel till:
Vill du vara unik och speciell, eller sexpartner nr 127?

Vem tror du är mest älskad?
2018-06-08, 11:28
Medlem
Citat:

Men förklara då. Är det att kvinnor inte kan begå sexbrott? De kan bara vara sexuellt aktiva, medan män inte kan vara sexuellt aktiva. De kan bara begå sexbrott. Har jag förstått nu?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in