2018-06-07, 01:40
Medlem
Vem0ths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosto
Saklig ton är det säkert men det jag hänger upp mig på är användandet av "politisk korrekt". Det är en mening som är hämtad från avgrunden (som Flashback) och passar inte alls en moderat politiker att använda.

Jag kan inte heller förstå varför man skall upplysa folk vem det ena eller andra bor med? Jag tycker det är ett onödigt sätt att visa sin avsikt.

Avsikten är att avslöja agendan ett kapitalistiskt världsföretag helt plötsligt gör ett sådant uttalande.

Citat:
Vad jag förstått är den du svarar inte medlem i #jagärhär men det är jag.
Kan säga att vi använder aldrig härskarteknik, vi får inte göra så i gruppens namn. Med 75.000 medlemmar är det kanske inte så lätt att veta vad alla gör så det går ju inte garantera att någon använder "härskarteknik". Å andra sidan är det ju inget en Flashbackare bryr sig om för det är ju vardag här.
Det finns redan över 100 bevis på att det fetmarkerade inte stämmer. Allt du gör nu är att sopa skit under mattan och spamma ned en hel forumsida med meningslösa svar. När man kollar er twitterhashtag så sprids bilden som avslöjar Mina Dennert samla ihop gänget för att anmäla sidan "Stå upp för Sverige" när du tidigare alltid sagt att #jagärhär massanmäler aldrig, bara lönger.
Citera
2018-06-07, 08:29
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Vi är idag 75.194 medlemmar.

Tror du jag bryr mig om vad du skriver, du inger NOLL förtroende. Förövrigt så är det Sotnosens jag vill ha ett svar av.

Och antalet på min skärm har gått ned till 73722.
Citera
2018-06-07, 13:58
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ja, ja, har hört det till leda av er fakenewsproducenter!
Jag är inte fake news producent, din dåre! Jag är en vanlig människa på internet som sett skärmdumpar på bl a Lamottes och Katerinas sidor och sett hur Dennerts kräver anmälningsaktion mot enskilda människor online.
Citat:
Nej, det är inte så vi jobbar. Men jag har föreslagit det men fått ett stort rungande NEJ!
Så klart att du har föreslagit massanmälan mot enskilda som inte gjort dig ett skit. Det är exakt så ni jobbar.
Citat:
Visa de bevis du har! Utan det är inte bevis något bevis utan bara lumpet förtal.

Jag lägger inte två strån i kors för en sån som dig. Men Katerina Janouch har alldeles nyligen retweetat en kvinna vid namn Elisabeth Bitsch som skrev att nu hade hon varit flitig och anmält en hel hög med oliktänkande. Ivrigt påhejad av JÄHadister. Bara sök på hashtag #jagärhär på twitter!

För mer än två år sen var Springaregruppen ett stort samtalsämne. Jag är med i ett spelcommunity online som samlar hundratusentals människor över hela världen. Många finns på Facebook. När ett konto togs bort utan minsta anledning så var det en i spelet som försökte nå andra via spelets chattar. I ett svenskt chattrum kom det fram att de var fem st som under en kort tid joinat Springaregruppen och sen lika snabbt blivit av med hela kontot. Detta efter att ha använt Facebook helt fläckfritt i åratal. Flera av de 5 hade inte ens (hunnit) skrivit något i gruppen.

Sen kom det fram att äckliga vidren till #jagärhär hade massanmält både gruppen och dess användare.
Facebook svarade då enbart på algoritmer, var det många som anmält så togs kontot bort oavsett historia, oavsett anledning.
Tack era vidriga kräk, massor med år på facebookinlogg försvunna, bilder borta, massor av spelprogress utraderat, alltså man kunde inte ens använda spelet utan att skapa nytt facebookkonto.
Citera
2018-06-07, 14:27
Medlem
Citat:
Tyvärr får jag göra dig besviken här men så är det när man är uppassad från flera håll. Jag brukar lämna fönster uppe så den aktivitet du ser är inte alltid relevant.

Senaste aktivitet innebär nog förvisso, med största sannolikhet, att man har varit inne och klickat på sajten. Vet inte vem du försöker lura. Är alla i #jagärhär-sekten patologiska lögnare?
Citera
2018-06-07, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Tror du jag bryr mig om vad du skriver, du inger NOLL förtroende. Förövrigt så är det Sotnosens jag vill ha ett svar av.

Att Sotnosen och Kosto redovisar högre siffror än vad ickemedlemmar ser på gruppens startsida. Kan bero på att dom i själva verket är admins i gruppen. Det finns en bugg som inte räknar bort konton som blivit inaktiva eller spärrats för admins.
Citat:
Administratörsproblem
Varför visar min grupp en siffra för totalt antal medlemmar som skiljer sig från det verkliga medlemsantalet?
Om du ser ett totalantal för medlemmar som inte överensstämmer med det verkliga antalet är det möjligt att vissa av personerna i gruppen numera har inaktiva konton.
När en persons konto är inaktivt innebär det att den personen inte kan visas eller hittas på Facebook. Även om den här användaren fortfarande räknas som gruppmedlem kommer han/hon inte att visas i gruppen längre. Ett konto blir inaktivt om ägaren själv väljer att inaktivera det, eller om kontot har spärrats av Facebook.

https://www.facebook.com/help/261113790660525
Det lägre medlemsantalet som visas på deras startsida är antagligen korrekt, då den uppdateras regelbundet flera gånger om dagen.
Citera
2018-06-07, 17:22
Medlem
Koyaks avatar
Citat:
Nja, det gör ju de varje dag. Det behövs ingen särskilt namn på dagen för det.
Det var stor skillnad på deltagande just den dagen i alla fall. Det var ett tag sedan dom hade så många som deltog i en aktion.
Citera
2018-06-07, 18:11
Medlem
Rufoss avatar
Nu är JÄH och kämpar febrilt i alla kommentarsfält för nyheten om de 900 vuxna skäggbarnen som ska få livstids försörjning av Sveriges skattebetalare. De är helt i extas.
Citera
2018-06-07, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Nu är JÄH och kämpar febrilt i alla kommentarsfält för nyheten om de 900 vuxna skäggbarnen som ska få livstids försörjning av Sveriges skattebetalare. De är helt i extas.

Du missade en nolla. Det är 9000, den här gången.

75,000 är en väldig massa extremt vänstervridna personer. Hela 7 divisioner att ta sig an om Sverige skulle rasa ned i inbördeskrig. Men kan inte en stor del av dessa 75,000 vara gymnasieungdomar som inte vågat annat än att gå med för att slippa obehag i dagens unga Sverige?

Jag förmodar att de får statsbidrag och bidrag från kyrka och fack, mycket möjligt också från svenskt näringsliv. Det är äckligt alltsamman. Kyrkan har jag gått ur, facket går jag ur förr eller senare, svenskt näringsliv är jag inte medlem av på något sätt.

Vilka äckel. Jag hatar dessa. Inte nog med att Sverige förvandlats till en illa fungerande hora. Därtill har det nya vidriga Sverige sådana här stödtrupper. Milde himmel, må nya tider komma.
Citera
2018-06-07, 22:04
Medlem
Citat:
Eva Karlsson har helt rätt! Massinvandring är något helt annat än det vi sett här och islamering (skall nog vara islamisering) är bara en myt på nätet som i vissa kretsar hittat ut i samhället. Egentligen är det tvärt om att muslimer efter ett tag tar efter oss i våra seder och bruk.
Jag citerad #jäh medlemmen och det är hennes ord inte mina. Om siffran för invandring dom tio senaste åren har legat runt 100 000 och uppåt, 163 000 (2016). Är det kanske passande sig av att använda substantivet massinvandring.

I media pratas det ofta om utanförskap i förorter där många är muslimer. Sedan påstår du att dom integreras i samhället. Bifogar en länk som motbevisar ditt påstående! Troende muslimer känner sig inte hemma
Citera
2018-06-08, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks

Är du medlen i jäh? Om inte så leta reda på någon som är det då. Det visar nämligen olika om man är medlem eller inte. Det vet de flesta numera.
Citera
2018-06-08, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Du missade en nolla. Det är 9000, den här gången.

75,000 är en väldig massa extremt vänstervridna personer. Hela 7 divisioner att ta sig an om Sverige skulle rasa ned i inbördeskrig. Men kan inte en stor del av dessa 75,000 vara gymnasieungdomar som inte vågat annat än att gå med för att slippa obehag i dagens unga Sverige?

Jag förmodar att de får statsbidrag och bidrag från kyrka och fack, mycket möjligt också från svenskt näringsliv. Det är äckligt alltsamman. Kyrkan har jag gått ur, facket går jag ur förr eller senare, svenskt näringsliv är jag inte medlem av på något sätt.

Vilka äckel. Jag hatar dessa. Inte nog med att Sverige förvandlats till en illa fungerande hora. Därtill har det nya vidriga Sverige sådana här stödtrupper. Milde himmel, må nya tider komma.

Sedär ja. Nu kommer det riktiga hatet fram. Du vet att gruppen innehåller alla sorter va?
Allt från V till sympatisörer från SD.
Citera
2018-06-08, 02:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sotnosens
Sedär ja. Nu kommer det riktiga hatet fram.

Och?

Det är ju självklarheter. Det är ju sunt att känna så. Vad det är frågan om är landsförräderi, invasion, förstörelse.

Jagärhär hatar själva det gamla fina Sverige. Så sluta hyckla, sötnos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in