Citat:
Ursprungligen postat av
kosto
Ja, ja, har hört det till leda av er fakenewsproducenter!
Jag är inte fake news producent, din dåre! Jag är en vanlig människa på internet som sett skärmdumpar på bl a Lamottes och Katerinas sidor och sett hur Dennerts kräver anmälningsaktion mot enskilda människor online.
Citat:
Nej, det är inte så vi jobbar. Men jag har föreslagit det men fått ett stort rungande NEJ!
Så klart att du har föreslagit massanmälan mot enskilda som inte gjort dig ett skit. Det är exakt så ni jobbar.
Citat:
Visa de bevis du har! Utan det är inte bevis något bevis utan bara lumpet förtal.
Jag lägger inte två strån i kors för en sån som dig. Men Katerina Janouch har alldeles nyligen retweetat en kvinna vid namn Elisabeth Bitsch som skrev att nu hade hon varit flitig och anmält en hel hög med oliktänkande. Ivrigt påhejad av JÄHadister. Bara sök på hashtag #jagärhär på twitter!
För mer än två år sen var Springaregruppen ett stort samtalsämne. Jag är med i ett spelcommunity online som samlar hundratusentals människor över hela världen. Många finns på Facebook. När ett konto togs bort utan minsta anledning så var det en i spelet som försökte nå andra via spelets chattar. I ett svenskt chattrum kom det fram att de var fem st som under en kort tid joinat Springaregruppen och sen lika snabbt blivit av med hela kontot. Detta efter att ha använt Facebook helt fläckfritt i åratal. Flera av de 5 hade inte ens (hunnit) skrivit något i gruppen.
Sen kom det fram att äckliga vidren till #jagärhär hade massanmält både gruppen och dess användare.
Facebook svarade då enbart på algoritmer, var det många som anmält så togs kontot bort oavsett historia, oavsett anledning.
Tack era vidriga kräk, massor med år på facebookinlogg försvunna, bilder borta, massor av spelprogress utraderat, alltså man kunde inte ens använda spelet utan att skapa nytt facebookkonto.