Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-07, 18:23
Medlem
Låt AfS köra sitt race, dom kan bli en frisk fläkt framöver - SD kör sitt, så fungerar en demokrati!

Till 2022 kan AfS komma in i riksdagen, håller dom bara ihop och inte får några riktiga rättshaverister skulle jag välkomna det SDare som jag är.
Dom är inte skapade för att förstöra för SD.

Free Tommy Robinson - endast AsF har stött den självklara slogan 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 🇸🇪
Citera
2018-06-07, 18:26
Medlem
De som röstar på AfS är inte SD väljare i alla fall. Det är personer som tidigare röstat på Svenskarnas parti, Nationaldemokraterna och liknande partier. Jag tror att det är bra att SD blir av med dessa personer.

AfS människor tenderar även att vara politiska nollor av episka proportioner så det är en vinst att SD blir av med dessa.
Citera
2018-06-07, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrodanBoll2k18
SD har för första gången en verklig chans att vinna valet. Det ända som kan stoppa dom är ett parti som AfS rullar in och får folk att kasta bort sin röst. Snälla, var inte dum nog för att gå på det.

SD tänker inte kasta ut alla araber vilket dom borde göra för det är tillräckligt säkert i många länder så dom borde återvända hem och bygga upp sina egna länder men dom vill inte jobba så dom stannar i stället här och snyltar och begår brott i stället för att åka hem och bygga upp sitt land och utvecklas som folk till en civilisation bra nog att hänga med oss men med tanke på att dom fått all teknologi från oss den vite och gula rasen så har dom inte utvecklats och då är snyltare och kommer alldrig att ändras så länge dom stannar här och får allt

därför AFS är bra men nu är det bättre att SD tar över och senare kan AFS ta över då dom verkligen vill göra det bättre för landet och etniska svenskar så SD vill ju inte göra det som är bäst för sitt folk för då hade dom kastat ut var ända arab
Citera
2018-06-07, 18:40
Medlem
Full panik på Sveavägen 68, ska bli intressant att se nyheterna 19.30 när Svetsaren ska förklara Socialdemokraternas historiska kollaps i nya mätningen från Novus.

Där kan ni klart se att det numera är tre jämnstora block. Detta ÄR ett politiskt paradigmskifte.
Citera
2018-06-07, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
De som röstar på AfS är inte SD väljare i alla fall. Det är personer som tidigare röstat på Svenskarnas parti, Nationaldemokraterna och liknande partier. Jag tror att det är bra att SD blir av med dessa personer.

AfS människor tenderar även att vara politiska nollor av episka proportioner så det är en vinst att SD blir av med dessa.
"Vad är väl en bal på slottet?"

AfS har sugit upp alla de mest kompetenta från SD. Bara att jämföra riksdagslistorna för att se att du sitter och dagdrömmer.
Citera
2018-06-07, 18:42
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggnet
Full panik på Sveavägen 68, ska bli intressant att se nyheterna 19.30 när Svetsaren ska förklara Socialdemokraternas historiska kollaps i nya mätningen från Novus.

Där kan ni klart se att det numera är tre jämnstora block. Detta ÄR ett politiskt paradigmskifte.

?
Citera
2018-06-07, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
?
www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/qnMqmO/sd-nast-storsta-parti-i-matning-fran-svt-novus

Finns på samnytt oxå om ni mår illa av AB
Citera
2018-06-07, 18:53
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggnet
www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/qnMqmO/sd-nast-storsta-parti-i-matning-fran-svt-novus

Finns på samnytt oxå om ni mår illa av AB

Övriga partier minskar i den mätningen så jag ser inte kopplingen till AfS.
Citera
2018-06-07, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
SD proklamerade tidigt att politiker var orimligt högavlönade. När de väl kom till makten öser de riksdagsbidrag över partitoppen. Jimmie är en av de mest välbetalda politikerna vi har. Afs står för det SD tidigare stått för, innan SD blev ett mainstreamparti vars enda syfte är att berika ledningen.

SD gör inte ett piss för Sverige mer än att berika sin partiledning.
Och du tror inte att AfS kommer göra precis likadant om de får möjligheten? Jimmie tragglade lågavlönad med SD i 15 år innan de kom in i riksdagen. SD var hans liv och något han verkligen brann för.

Kasselstrand och Hahne är opportunistiska Stureplan-brats som kommer lägga ner AfS om det inte kommer i närheten av riksdagsspärren under sitt första val. Isåfall är det inte längre värt mödan och då hoppar de istället på en ny opportunistisk idé inom något helt annat område för att göra snabba karriärer.
Citera
2018-06-07, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Övriga partier minskar i den mätningen så jag ser inte kopplingen till AfS.
Riktigt, vi är inte särredovisade. Problemet med små partier är att det statistiskt blir större felmarginal då så få redovisas. Så det går inte att säga hur vi ligger till. Men sannolikheten för en SD-M regering har ökat. Men det är inte vad vi ska diskutera i den här tråden.
Citera
2018-06-07, 19:01
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
AfS har ett systerparti i Tyskland som är mycket seriösa, AfD. Det talar för att den svenska grenen, som bara är i sin linda, kommer att lyckas. "Heja Jimmie" är korkade missnöjes populister som inte vill göra någonting annat än att casha in riksdagslönen.
Citera
2018-06-07, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Vafan jiddrar du om? Jag har inget emot sund kritism. Du står inte för sund kritism, du står för medvetna feltolkningar, lögner och överdrifter.

Vad är "kritism" för något? Kan du inte svenska, du som ska företräda ett parti för 'stolta svenskar'? För övrigt anser jag wwr:s kritik i viss mån berättigad. Den är ju ofta sakligt underbyggd, dennes avatar till trots. Du skriver ju, att det minsann är så mycket aktiviteter på G, men inte mycket verkar hända. Ahl höll tal i Tyresö inför ett par hundra redan AfS-frälsta personer, i en lokal. Är det valrörelseaktivitet i dina ögon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in