Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-07, 17:26
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Ja men vad är det? Jag tror hon inte själv vet vad hon menar, utan skriver texten för att enbart provocera de lättprovocerade. Politiker ska inte vara så lättprovocerade, men Jeff Ahl gick rakt i fällan.

Hon får gärna återvända hem frivilligt. Men inte utvisas av lättprovocerade politiker.

Vad säger du då om Richard Jomshof?
Citera
2018-06-07, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Jag tror de har haft 6 torgmöten på 3 månader. Startat partiet 6 mån före valet. Inte seriöst.

Men det jag tog upp nu var riksdagsledamöterna. Det är viktiga personer i Sverige. Har man sådana i partiet skall de lyftas fram och redogöra för sin och partiets inställning. De har också ett ansvar inför väljarna att göra det.

Här är svaret på frågan
(FB) Alternativ för Sverige (AfS) - samlingstråd

Skärpning nu. Pinsamt låg nivå. Självklart kommer det komma fler torgmöten ju närmre vi kommer riksdagsvalet.

Riksdagsledamöterna lyfts fram hela tiden. Jeff Ahl är kanske partiets mest aktiva person, bortsett från Gustav Kasselstrand. Man ser honom precis i hela tiden. Omöjligt att undvika. De andra riksdagsledamöterna gömms ju knappast så som du påstår, de ställde ju till med stor uppmärksamhet när de lämnade SD och gick över till AfS.
Citera
2018-06-07, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag utgår ifrån att hon redan är laglydig, kan språket och har jobb. Så vad mer ska hon integreras till? Hur svenskar kör bil?
Uppenbarligen gick något snett när hon fick medborgarskap, så det är bara att riva upp, göra rätt och avlägsna kebab.

Det är inga problem att riva upp felaktigt utdelade medborgarskap och det är ingen mänsklig rättighet för icke-svenskar att få bo i Sverige bland svenskar. Bara i globalisters fantasier finns det någon oinskränkbar rättighet som säger att bruna människor alltid måste få bo bland vita människor om de vill det. Tvärtom har de vita människorna alla möjligheter i världen att bara säga nej tack.

AfS är emot integration, så det argumentet har du inget för. Från ett rent pragmatiskt perspektiv blir hon bara farligare av det faktum att hon är välintegrerad. Hon är uppenbarligen inte en vän av svenska folket, och med en stark position i samhället har hon större möjligheter att ställa till det för oss än vad några arbetslösa stenkastande förortsmiffon har. Det enda rättvisa svaret till alla av hennes lynne är "Nej. Ut."
Citera
2018-06-07, 17:29
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Skärpning nu. Pinsamt låg nivå. Självklart kommer det komma fler torgmöten ju närmre vi kommer riksdagsvalet.

Riksdagsledamöterna lyfts fram hela tiden. Jeff Ahl är kanske partiets mest aktiva person, bortsett från Gustav Kasselstrand. Man ser honom precis i hela tiden. Omöjligt att undvika. De andra riksdagsledamöterna gömms ju knappast så som du påstår, de ställde ju till med stor uppmärksamhet när de lämnade SD och gick över till AfS.
Ni skadar partiet när ni angriper personer som ifrågasätter det. Ta fram riksdagsledamöterna som förhoppningsvis lärt sig att inte göra det.
Citera
2018-06-07, 17:30
Medlem
Citat:
Ni skadar partiet när ni angriper personer som ifrågasätter det. Ta fram riksdagsledamöterna som förhoppningsvis lärt sig att inte göra det.
STOLLE!
Citera
2018-06-07, 17:31
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Vad säger du då om Richard Jomshof?

Jag läser inte Aftonbladet men jag ser i fältet att han sagt till en m-politiker att den inte är välkommen i Sverige. Politiker som säger så till andra politiker är en annan sak. Jomshof är också lite lättprovocerad, dock är han ingen rasbiolog.
Citera
2018-06-07, 17:33
Medlem
baggebo1s avatar
Det är betydligt mer provocerande, och mycket farligare, med de smarta "invandrarna" som istället för att säga det självklara att de inte är svenskar och inte vill bli det säger att "jag är svensk och här är varför: *radar upp osvenska saker*". "Revolution within the form" är strategin *globalisterna* använder. Det ska vara flaggor och patriotism, uppgradera medborgarskapet! Sen fyller de allt det här med icke-, o- och antisvenska grejer (oftast judiska "värderingar").

Så går den verkligt farliga antisvenska kampen till.

Jag är tacksam över att det fortfarande finns ärliga invandrare som den här turkiskan. De är lätta att hantera.
Citera
2018-06-07, 17:33
Medlem
Citat:

Vafan jiddrar du om? Jag har inget emot sund kritism. Du står inte för sund kritism, du står för medvetna feltolkningar, lögner och överdrifter.
Citera
2018-06-07, 17:39
Medlem
Citat:
Vi betackar oss för dina taktikråd. Du parafraserade precis Justin Trudeaus bevingade falska citat: "If you kill your enemies, they win".
Citera
2018-06-07, 17:51
Medlem
AfS är skapat för att sabotera för SD

SD har för första gången en verklig chans att vinna valet. Det ända som kan stoppa dom är ett parti som AfS rullar in och får folk att kasta bort sin röst. Snälla, var inte dum nog för att gå på det.
Citera
2018-06-07, 17:53
Medlem
SektenAnderssons avatar
det beror väl på hur långsiktigt man tänker
Citera
2018-06-07, 17:54
Medlem
okok1s avatar
Det spelar ingen roll om SD får 20 eller 25 procent. Konkurrens är bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in