Citat:
Ursprungligen postat av
Smultr0n
Nej, narkotika vore dumt att stjäla precis av de anledningar du nämner (dock förekommer det stölder trots kontroller och tom trots automater men det är en annan dialog). Finns lättillgängliga preparat som ej kontrolleras som i hög dos eller administrerat på fel/rätt sätt är letalt. Tex en ganska liten dos lokalbedövning intravenöst ger hjärtstillestånd. Ber om ursäkt om detta anses off topic vilket jag själv tycker. 😉
Inte helt OT tycker jag, bara lite.
Om hon har varit på jobbet så skulle jag kunna tänka mig att man har gjort en inventering av allt. Kan vara svårt att säga något även om det fattas något - kan i så fall vara svårt att veta när något har försvunnit och om det är planerat kan det ha gjorts för länge sedan. Fast det vet vi inte och kommer väl aldrig att få veta heller.
Om hon inte har ett bra alibi så har hon säkert förhörts angående det, förhörd har hon alla gånger blivit hur som helst. Annars förtvivlar jag, det kan de bara inte ha låtit bli att göra. Vi får se, kanske byter de mgm men det tror jag inte, de verkar ha en del på SD, inte bara de anmälningar som LW gjorde.