Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Så hur tänkte denna moder när hon åkte iväg på usa resan med SD som varit på förhör och LW försvunnen?
Knappast på sina barn iaf! För de var ju hemma.
Vad tänkte HD när LW hittats död? Satt hon i en sommarstuga eller i London och filade på sina historier med SD?
Väkdigt märkligt agerande... jag utesluter inte att hon är direkt inblandad.
Och jo, HD måste vara både naiv och korkad som inte upptäckte att SD var otrogen länge och väl. Bilderna och texterna när SD och LW är ute tillsammans är ju faktiskt nästan klarspråk på ett förhållande
Jamen, om resan var planerad sedan tidigare då? Barnen är 12 och 14 tror jag (sedan om det har tillkommit ett barn till vet jag inte men det har antytts i tråden) och någon har kunnat vara med dem under tiden väl, som t ex mor- eller farföräldrar, någon moster eller faster kanske eller en äldre kusin. Vad vet vi?
Citat:
Ursprungligen postat av
Sockerhals
Bra rutet! Varför i hela friden ska Hanna helt uteslutas som gm bara för hon är mamma och har en otrogen karl. Dumheter. Hon är den som har det största motivet tycker jag. Svartsjuka.
OM man är mamma och har mördat nån och fortsätter fokusera på att vara mamma som om inget hänt. Då är man KALLBLODIG.
Tycker inte att hon har uteslutits ur diskussionen här, även om det inte har pratats så mycket om henne. Beror väl på att det inte finns mycket att gå på och att det är hennes man som just nu sitter häktad. Hon har kanske ett väldigt bra alibi som någon annan nyss skrev. Det vet vi inte. Håller dock med om att hon har ett motiv som kan vara farligt nog. De flesta tar ändå inte livet av sina kontrahenter för det, även om det gör aldrig så ont.