Citat:
Ursprungligen postat av
Lekatt
De var två som hörde skriken. Polisen har kännedom enligt inlägget ovan. Står i ena inlägget att BO inte förflyttades till planket från radhuset!
Vad kommer den uppgiften ifrån?
LW:skrik kan kommit från bilen om hon satt i den med rutor nere och blev dödad där och sen släpad, därav smuts på benen.
Det av mig fetmarkerade: Jag tror att man måste se de inlägg som hör till det uttalandet, som verkar vara en gissning från dalaan`s sida. Se nedanstående tre inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
dalaan
Det hände inget i lägenheten, allt hände troligtvis bakom planket ut mot motorvägen. Självmord kan med största sannolikhet strykas också.
Citat:
Ursprungligen postat av
okok1
Citat:
Ursprungligen postat av
dalaan
Jag säger radhuslägenhet. Jag misstänker att du förstod vad jag menade. För att omformulera mig; Hon förflyttades inte till planket från radhuset där hon bodde.
----
Citat:
Ursprungligen postat av
Cloudedcrystalbeam
HD har behandlats ”lent” i forumet, känner jag. Mer silkesvantar än hårdhandskar har brukats vad gäller henne. Det är väl helt i sin ordning förstås. Undrar hur hon har det? Besöker hon SD i häktet tro? Han kanske inte får ta emot besök.
Tänker också mycket på henne, är vi nog fler som gör och undrar hur hon har det och vad hon tänker.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cloudedcrystalbeam
Syra var det någon som skrev om. Det har du rätt i. Den som i så fall använde sig av det måste väl haft skyddshandskar? Om syra används behöver kanske inte GM vara så stor och stark? LW behöver inte ha sett vem GM var. GM kan ha varit mer eller mindre maskerad/utklädd om hen planerat att skrämma/mörda LW. Som en försiktighetsåtgärd ifall något oväntat vittne skulle dyka upp, menar jag. Det är inte helt säkert att GM hade för avsikt att avliva LW. Syftet kan ha varit att skrämma/vanställa henne. När LW sedan skrek hejdlöst kände sig GM tvungen att tysta henne för att inte själv bli upptäckt. Tysta LW för gott... Mina spekulationer, bäst att förtydliga.
Hoppas verkligen att det där med syra inte är sant. Håller dock med dig i dina tankar om det om det skulle vara så.