2018-06-05, 15:11
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Tror ej heller att SD var ute efter fellatio i denna situation men han kan ju ha fått ett sånt infall där i stunden som sas gick LW förbi; om han inte uttryckligen också uppmanade till detta så uppfattade kanske inte LW denna intention i den kaosiga situationen.
Och om SD var ute efter att tilltvinga sig sex/våldta så är det nog inte förvånande att han inte säger något om det till polisen.

Nu fördummar du väl LW?

Eller också har han uttryckt sådan jargong i meddelanden men inte avsett detta irl?
Redogörelserna har gått isär i vissa delar men vissa delar verkar ju samstämmigt, att han bad henne gå ur bilen, så det verkar ju inte särskilt kaosigt på så sätt.

Hon borde väl ha anmält om han försökt tilltvinga sig en avsugning när hon ville bjuda på fika med dopp. Så kaosigt är det nog inte för en frikyrkopastor ens. Fast du kanske menar hennes tre barn är resultat av jungfrufödsel och därför hon inte skulle känna till något om sexuella övergrepp? Eller hur menar du?
Senast redigerad av bradgardsindianen 2018-06-05 kl. 15:42.
Citera
2018-06-05, 15:16
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Eller också har han uttryckt sådan jargong i meddelanden men inte avsett detta irl?
Redogörelserna har gått isär i vissa delar men vissa delar verkar ju samstämmigt, att han bad henne gå ur bilen, så det verkar ju inte särskilt kaosigt på så sätt.

Och när hon inte gick ur så kunde han ju lika gärna
passa på att få sig en avsugning när hon ändå var där?
"Make-up-sex"?
Citera
2018-06-05, 15:23
Medlem
Jag får inte ihop det.
Några månader efter att BO polisanmält ofredande, vilken hon tog tillbaka, så har hon barn hemma om natten och det är några timmar kvar tills hon ska fylla år. Då vill hon bjuda MGM på fika vilket han avböjer.

Frågor som jag får är:

BO tar tillbaka sin första anmälan om ofredande. Kan ofredandet bestått i multipla sms i likhet med dykbloggens SVARA-SVARA-SVARA? Alltså ett maniskt smsande som inte passar sig. Kan BO ha tagit tillbaka sin anmälan för att deras relation då skulle ha blivit känd. Var det detta som "kunde bli värre". Jag och många andra har tolkat det som att BO var rädd för att MGM skulle göra något värre men kan det egentligen handla om att BOs liv skulle försvåras genom att allt kom i ljuset?

BO ville fika, bakgrunden till bråket är att hon blir sur för att MGM avböjde det. Varför vill hon fika när det bara passerat kort tid sedan anmälan om ofredande?
Var hade detta fikande tänkt äga rum? I bilen det också? I hemmet? Uppenbarligen sätter sig paret i bilen för att prata iaf. Så någon annanstans är de två från början.

Av någon anledning vill MGM att BO lämnar bilen men hon vill prata klart först. Något är uppenbarligen så viktigt att hon väljer att sitta kvar i bilen och det mynnar ut i någon form av handgemäng. Vad kan vara så viktigt att BO väljer att stanna kvar med en man som ofredat henne?

Nej, BO var inte en sådan som räddade vilsna själar eller bortsprungna katter. Den information jag har är att hon hade ett stort fokus på sig själv och hade svårt att hantera situationer där hon inte fick sin vilja igenom.
Citera
2018-06-05, 15:24
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Ber om ursäkt att hoppa in eftersom frågan inte var ställd till mig, MEN när jag såg din fråga slog det mig att jag faktiskt reagerade på något när jag läste kommentarerna i dykarbloggen: när någon man ställde en fråga till SD, så ignorerade SD oftast dennes inlägg.

Istället fick jag intrycket att SD i stort sett bara kommunicerade med de kvinnliga skribenterna på dykarbloggen. En slump?

Intressant. SD kommunicerade kanske helst med kvinnor. Nu vet vi inte om det som skrivits om detta är sant. Jag undrar dock om SD (i hemlighet) kommunicerade på liknande sätt med män? Detta är endast spekulation från min sida: kanske LW visste något om SD:s dragning till män och hotade att avslöja detta? Långsökt helt klart och förmodligen inte alls troligt. Orsaken till att jag tänkte så är att jag känner en man som flirtade mer än flitigt med det motsatta könet i åratal innan han berättade att han föredrog män. Han hade ”överkompenserat på alla sätt för att försöka dölja sitt verkliga jag” förklarade han. Ber om ursäkt för om fantasin skenade iväg nu...
Citera
2018-06-05, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Ingen dum fråga alls.

Jag erkänner mig vara väldigt flirtig, inte på ett sexuellt vis, och jag flirtar med allt och alla.

Inget fel i att sprida lite glitter och glasyr i vardagslivet så länge man inte skadar någon!
Citera
2018-06-05, 15:29
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudedcrystalbeam
Intressant. SD kommunicerade kanske helst med kvinnor. Nu vet vi inte om det som skrivits om detta är sant. Jag undrar dock om SD (i hemlighet) kommunicerade på liknande sätt med män? Detta är endast spekulation från min sida: kanske LW visste något om SD:s dragning till män och hotade att avslöja detta? Långsökt helt klart och förmodligen inte alls troligt. Orsaken till att jag tänkte så är att jag känner en man som flirtade mer än flitigt med det motsatta könet i åratal innan han berättade att han föredrog män. Han hade ”överkompenserat på alla sätt för att försöka dölja sitt verkliga jag” förklarade han. Ber om ursäkt för om fantasin skenade iväg nu...

Kanske därför han ville bli avsugen?
Det spelar ju ingen roll vilket kön avsugaren har.
Citera
2018-06-05, 15:37
Medlem
Citat:
Undrar om SD:s hus kan vara BP? Jo, jag har tagit upp det en gång förut, men ändå...

Japp det är det eller utanför honom tror jag Bra teori
Citera
2018-06-05, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Och när hon inte gick ur så kunde han ju lika gärna
passa på att få sig en avsugning när hon ändå var där?
"Make-up-sex"?

Hon har inte anmält något sådant.
Citera
2018-06-05, 15:40
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Hon har inte anmält något sådant.

Hon kanske försökte dölja att de hade en
sexuell relation?
Citera
2018-06-05, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Kanske därför han ville bli avsugen?
Det spelar ju ingen roll vilket kön avsugaren har.

I sådant fall spelar ju könet på ”närhetsdoneraren” ingen roll. Det har du rätt i.
Citera
2018-06-05, 15:44
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
I sådant fall spelar ju könet på ”närhetsdoneraren” ingen roll. Det har du rätt i.

”närhetsdoneraren”
Citera
2018-06-05, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Jag får inte ihop det.
Några månader efter att BO polisanmält ofredande, vilken hon tog tillbaka, så har hon barn hemma om natten och det är några timmar kvar tills hon ska fylla år. Då vill hon bjuda MGM på fika vilket han avböjer.

Frågor som jag får är:

BO tar tillbaka sin första anmälan om ofredande. Kan ofredandet bestått i multipla sms i likhet med dykbloggens SVARA-SVARA-SVARA? Alltså ett maniskt smsande som inte passar sig. Kan BO ha tagit tillbaka sin anmälan för att deras relation då skulle ha blivit känd. Var det detta som "kunde bli värre". Jag och många andra har tolkat det som att BO var rädd för att MGM skulle göra något värre men kan det egentligen handla om att BOs liv skulle försvåras genom att allt kom i ljuset?

BO ville fika, bakgrunden till bråket är att hon blir sur för att MGM avböjde det. Varför vill hon fika när det bara passerat kort tid sedan anmälan om ofredande?
Var hade detta fikande tänkt äga rum? I bilen det också? I hemmet? Uppenbarligen sätter sig paret i bilen för att prata iaf. Så någon annanstans är de två från början.

Av någon anledning vill MGM att BO lämnar bilen men hon vill prata klart först. Något är uppenbarligen så viktigt att hon väljer att sitta kvar i bilen och det mynnar ut i någon form av handgemäng. Vad kan vara så viktigt att BO väljer att stanna kvar med en man som ofredat henne?

Nej, BO var inte en sådan som räddade vilsna själar eller bortsprungna katter. Den information jag har är att hon hade ett stort fokus på sig själv och hade svårt att hantera situationer där hon inte fick sin vilja igenom.

De satt väl i bilen efter att ha varit och geocachat, han skjutsade väl hem henne och fikat tänkte hon väl bjuda på hemma hos sig för att hon hade bakat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in