2018-06-05, 14:40
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Men LW uppgav väl inte att det var ett försök att tvinga till sig en avsugning, oavsett vad SD anser om avsugningar. Hon uppgav väl att han nekat en invit om fika med dopp.

Bill Clinton tyckte inte avsugning var sex ens.

Nej, det har inte framkommit något som säger att det var en avsugning. Snarare att det varit ett bråk som kulminerat.

Men man kan liksom inte låta bli att fundera och sen den påstådda kommentaren om att det inte skulle vara otrohet med en avsugning.

Vad Clinton anser känns mindre relevant. 😉
Citera
2018-06-05, 14:41
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engodisbit
Ja, han flirtade nog med många. I flera fall tror jag det var helt oskyldigt, ibland kanske även oavsiktligt. Ibland helt medvetet också. Min gissning.

En dum fråga kanske men vet du om han flirtade med män också?
Citera
2018-06-05, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudedcrystalbeam

Det tvivlar jag på.
Citera
2018-06-05, 14:43
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Det kanske hade varit lite känsligt för en frikyrkopastor
att ha med det i en anmälan?

Eller också så tog hon ev meddelanden som uppriktigt menade och därav inviten om "fika med dopp", hon hade bakat och allt. Som han då inte var intresserad av.
Citera
2018-06-05, 14:43
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:

Ingen dum fråga alls.

Jag erkänner mig vara väldigt flirtig, inte på ett sexuellt vis, och jag flirtar med allt och alla.
Citera
2018-06-05, 14:45
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engodisbit
Det tvivlar jag på.

Ok. Tack för att du tar dig tid att svara alla som frågar dig något!
Citera
2018-06-05, 14:47
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Nej, det har inte framkommit något som säger att det var en avsugning. Snarare att det varit ett bråk som kulminerat.

Men man kan liksom inte låta bli att fundera och sen den påstådda kommentaren om att det inte skulle vara otrohet med en avsugning.

Vad Clinton anser känns mindre relevant. 😉

Fast nu spekulerade man om det hade handlat om att tvinga av henne en avsugning. Någon i tråden angav att hon uppgivit att hon bjudit honom på fika med dopp som han tackat nej till. Och sedan blev det tjafs och han bad henne gå ur bilen. Vilket hon inte ville utan tyckte att de skulle prata färdigt. Och då skulle gnuggningen skett.
Citera
2018-06-05, 14:49
Medlem
sommarljums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Okej.
Är bilen kvar ännu då?

Vet ej. Får kolla sen.
Citera
2018-06-05, 14:50
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:

Ber om ursäkt att hoppa in eftersom frågan inte var ställd till mig, MEN när jag såg din fråga slog det mig att jag faktiskt reagerade på något när jag läste kommentarerna i dykarbloggen: när någon man ställde en fråga till SD, så ignorerade SD oftast dennes inlägg.

Istället fick jag intrycket att SD i stort sett bara kommunicerade med de kvinnliga skribenterna på dykarbloggen. En slump?
Citera
2018-06-05, 14:56
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Fast nu spekulerade man om det hade handlat om att tvinga av henne en avsugning. Någon i tråden angav att hon uppgivit att hon bjudit honom på fika med dopp som han tackat nej till. Och sedan blev det tjafs och han bad henne gå ur bilen. Vilket hon inte ville utan tyckte att de skulle prata färdigt. Och då skulle gnuggningen skett.

De kanske sätt i bilen för att han skulle få något... Efteråt ville hon bjuda på fika men eftersom han redan fått vad han vill så ville han åka hem. Hon blir upprörd och bråk utbryter. Därav åklagarens kommentar att en ville mer av förhållandet. SD ville ha sex och LW ville fördjupa relationen?
Citera
2018-06-05, 14:57
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:

Jepp stod så i tidningen, men jag och någon mer fick tankarna till i fall han försökt få en avsugning.

Rent spekulativt kan de ju ha bråkat om olika förväntningar. Hon om att tillbringa tid tillsammans, fika tillsammans och han kanske ville ha sex och sen dra hem.

Vad vet jag.
Citera
2018-06-05, 14:57
Medlem
Citat:
Det är ju inte vad vare sig han eller hon själv påstått. /../Men i anmälan hävdar hon ju inte att det var försök att tvinga till sig sex på något sätt.

Tror ej heller att SD var ute efter fellatio i denna situation men han kan ju ha fått ett sånt infall där i stunden som sas gick LW förbi; om han inte uttryckligen också uppmanade till detta så uppfattade kanske inte LW denna intention i den kaosiga situationen.
Och om SD var ute efter att tilltvinga sig sex/våldta så är det nog inte förvånande att han inte säger något om det till polisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in