2018-06-05, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
När man tittar på de olika forum som SD varit aktiv på, så verkar han i sina inlägg flirta ganska friskt med kvinnor, han kommer gärna med diverse inviter och diverse tvetydiga förslag. Allt detta internet-flirtande kommer nog att ligga honom till last när utredarna granskar hans bakgrund närmare

Ja, han flirtade nog med många. I flera fall tror jag det var helt oskyldigt, ibland kanske även oavsiktligt. Ibland helt medvetet också. Min gissning.
Citera
2018-06-05, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engodisbit
Jag är rätt fräck jag med. Så jag klandrar honom inte.

Vi umgicks flera gånger i veckan en längre period och chattade flera gånger i veckan. Skämt kring sex pågick både när vi var ensamma och i grupp. Flera i umgänget som gillade att skämta kring det. Så återigen upplevde jag det som löst snack, både privat och i grupp.

Att jag skriver skämt om sex, är för att jag tolkade inviterna som skämt. Jag tror som sagt aldrig han skulle gått hela vägen. Han visste var jag stod i frågan.

Hade du också man/barn som SD? Tänker att det ligger en viss skillnad i det...att köra en sådan jargong. Förvisso var du ju medveten om att han hade familj.
Citera
2018-06-05, 14:18
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
När en annan person tackade nej. Tydligen uppfattade denne person att jag gav en invit. Vilket inte var meningen.

Jaha, på så vis. Tack för svar.
Citera
2018-06-05, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av izzisbell
Hade du också man/barn som SD? Tänker att det ligger en viss skillnad i det...att köra en sådan jargong. Förvisso var du ju medveten om att han hade familj.

Nej.
Citera
2018-06-05, 14:27
Medlem
Citat:
Regelbundet. Det var han och ingen annan. Noga med att radera chatt och välja rätt forum för chatt. Jag kunde lätt ha avslöjat honom om jag hade velat.
Intressant..Detta tycker jag visar på en mörkare sida av SD som han inte avslöjat för sina närmaste vänner och familj. Enligt honom var ju det med LW endast för att få lite ”närhet/sex” då frun var sjuk.
Citera
2018-06-05, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarljum
Ingen i bilen. Tolkar det som att de är inne i huset. Men det är förstås bara en gissning.
Okej.
Är bilen kvar ännu då?
Citera
2018-06-05, 14:28
Medlem
Citat:
Nej.

Då hade du ju rätt att vara hur flirtig som helst. Fast du borde kanske hållt dig ifrån en gift man 😉
Intressant info du lämnat om SD iallafall.
Citera
2018-06-05, 14:28
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
precis min tanke oxå !

Enligt skribent i tråden så ansåg han ju att det inte var otrohet om han blev avsugen.
Citera
2018-06-05, 14:31
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Enligt skribent i tråden så ansåg han ju att det inte var otrohet om han blev avsugen.

ja vad säger man , en skrämmande inblick i en hjärna ( om det nu är sant)
Citera
2018-06-05, 14:32
Medlem
Citat:
Regelbundet. Det var han och ingen annan. Noga med att radera chatt och välja rätt forum för chatt. Jag kunde lätt ha avslöjat honom om jag hade velat.

Hur länge sedan var det som ni umgicks/chattade?
Citera
2018-06-05, 14:36
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella

Men LW uppgav väl inte att det var ett försök att tvinga till sig en avsugning, oavsett vad SD anser om avsugningar. Hon uppgav väl att han nekat en invit om fika med dopp.

Bill Clinton tyckte inte avsugning var sex ens.
Citera
2018-06-05, 14:40
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Men LW uppgav väl inte att det var ett försök att tvinga till sig en avsugning, oavsett vad SD anser om avsugningar. Hon uppgav väl att han nekat en invit om fika med dopp.

Det kanske hade varit lite känsligt för en frikyrkopastor
att ha med det i en anmälan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in