2018-06-05, 13:39
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engodisbit
Nope. Upplevde det som löst snack. Jag tror inte han skulle gjort något även om jag hade sagt ja. Min känsla.

Nu finns ju dykbloggen där han uttryckte sig minst sagt fräckt så möjligt är kanske att är framfusigare vid sådan kommunikation. Men gjorde han de framstötarna ofta eller var det ett fåtal meddelanden?
Vad jag menar med om det hintades om meddelandena var om han på något sätt bekräftade dem eller som om de inte existerat?
Citera
2018-06-05, 13:44
Medlem
Citat:
Jag själv var då ganska flirtig av mig, utan att jag egentligen lade märke till det själv. Jag skämtade mycket med SD, men också andra. Detta innebar att jag fick en del inviter, alltså inte enbart från SD. Under tiden ansåg jag att det SD och jag pratade om mestadels var löst snack och i princip helt oskyldigt. Jag ifrågasatte en stor del då jag var bekant med H. Han berättade om hennes sjukdom och hur det påverkade sexlivet. Antagligen så en skulle tycka lite synd om honom.

Det var mest prat via meddelande funktioner. Inget när vi umgicks irl. Varken ensamma eller i grupp.

Där fick vi sålunda bekräftat att han fortfarande, 15 år efter "dykmessen", körde samma jargong mot kvinnor. Hur han öppet kunde diskutera/skriva om hans och HD:s sexliv och samtidigt ge inviter till andra tjejer. Jag tycker riktigt, riktigt synd om HD.
Citera
2018-06-05, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av izzisbell
Där fick vi sålunda bekräftat att han fortfarande, 15 år efter "dykmessen", körde samma jargong mot kvinnor. Hur han öppet kunde diskutera/skriva om hans och HD:s sexliv och samtidigt ge inviter till andra tjejer. Jag tycker riktigt, riktigt synd om HD.

Då är jag lika illa jag då även jag körde sådan jargong...
Citera
2018-06-05, 13:48
Medlem
sommarljums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Okej.
Har de varit inne i bostaden då eller sitter de i bilen bara?

Ingen i bilen. Tolkar det som att de är inne i huset. Men det är förstås bara en gissning.
Citera
2018-06-05, 13:49
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:

Det var fler som skrev att det var vanligt med sådan jargong mellan medlemmarna/dykarna efter vi läste SD kommentarer i dykarbloggen. Det kan stämma alltså?
Senast redigerad av Rosamund 2018-06-05 kl. 13:52.
Citera
2018-06-05, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarljum
SDs bostad avspärrad igen. Civilpolis parkerad utanför i detta nu.

Hur vet du att det är civilpolis och inte en civilist?
Citera
2018-06-05, 13:50
Medlem
sommarljums avatar
Citat:
Ingen i bilen. Tolkar det som att de är inne i huset. Men det är förstås bara en gissning.

Att det är en civilpolisbil vet jag dock till 100 procent.
Citera
2018-06-05, 13:53
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Antar att du kollade vilka bilen var reggad på?
Citera
2018-06-05, 13:54
Medlem
Citat:

Det är ju skillnad att var flirtig gentemot HD:s jargong på dykforumet. Har du läst hans kommentarer där?
Citera
2018-06-05, 13:56
Medlem
sommarljums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Hur vet du att det är civilpolis och inte en civilist?

1. Känner igen bilen, den brukar stå på en av polisens egna parkeringar vid polishuset.
2. Enligt bilregistret tillhör den polisen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av izzisbell
Det är ju skillnad att var flirtig gentemot HD:s jargong på dykforumet. Har du läst hans kommentarer där?

SD:s jargong menade jag naturligtvis!! Sorry.
Citera
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:

Undrar om SD:s hus kan vara BP? Jo, jag har tagit upp det en gång förut, men ändå...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in