2018-06-05, 13:57
Medlem
sommarljums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Antar att du kollade vilka bilen var reggad på?

Yes. Reggad på polisen.
Jag känner även igen bilens reg nr.
Citera
2018-06-05, 13:59
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudedcrystalbeam
Undrar om SD:s hus kan vara BP? Jo, jag har tagit upp det en gång förut, men ändå...

Skulle tro att de fortfarande desperat letar efter fynd som kan binda honom till mordet. Klockan tickar på.
Citera
2018-06-05, 13:59
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engodisbit
Då är jag lika illa jag då även jag körde sådan jargong...

Ursäkta om jag är frågvis men när du nämnde att detta aldrig diskuterades irl och inte heller hintades till så blev jag lite fundersam när du skrev att det nog ändå inte skulle blivit något även om du så att säga svarade ja.

Skickade han ofta sådana meddelanden eller var det enstaka tillfällen (en tanke som passerade var om det var kan varit någon annan än han som skrev dem, för att liksom kontrollera honom?).
Citera
2018-06-05, 14:00
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Jag själv var då ganska flirtig av mig, utan att jag egentligen lade märke till det själv. Jag skämtade mycket med SD, men också andra. Detta innebar att jag fick en del inviter, alltså inte enbart från SD. Under tiden ansåg jag att det SD och jag pratade om mestadels var löst snack och i princip helt oskyldigt. Jag ifrågasatte en stor del då jag var bekant med H. Han berättade om hennes sjukdom och hur det påverkade sexlivet. Antagligen så en skulle tycka lite synd om honom.

Det var mest prat via meddelande funktioner. Inget när vi umgicks irl. Varken ensamma eller i grupp.

När gick du från att vara totalt omedveten om att du flörtade till att anse/inse att du gjorde så?
Citera
2018-06-05, 14:02
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Skulle tro att de fortfarande desperat letar efter fynd som kan binda honom till mordet. Klockan tickar på.

Ja, så kan det vara.
Citera
2018-06-05, 14:06
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Jag själv var då ganska flirtig av mig, utan att jag egentligen lade märke till det själv. Jag skämtade mycket med SD, men också andra. Detta innebar att jag fick en del inviter, alltså inte enbart från SD. Under tiden ansåg jag att det SD och jag pratade om mestadels var löst snack och i princip helt oskyldigt. Jag ifrågasatte en stor del då jag var bekant med H. Han berättade om hennes sjukdom och hur det påverkade sexlivet. Antagligen så en skulle tycka lite synd om honom.

Det var mest prat via meddelande funktioner. Inget när vi umgicks irl. Varken ensamma eller i grupp.

När man tittar på de olika forum som SD varit aktiv på, så verkar han i sina inlägg flirta ganska friskt med kvinnor, han kommer gärna med diverse inviter och diverse tvetydiga förslag. Allt detta internet-flirtande kommer nog att ligga honom till last när utredarna granskar hans bakgrund närmare
Citera
2018-06-05, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Nu finns ju dykbloggen där han uttryckte sig minst sagt fräckt så möjligt är kanske att är framfusigare vid sådan kommunikation. Men gjorde han de framstötarna ofta eller var det ett fåtal meddelanden?
Vad jag menar med om det hintades om meddelandena var om han på något sätt bekräftade dem eller som om de inte existerat?

Jag är rätt fräck jag med. Så jag klandrar honom inte.

Vi umgicks flera gånger i veckan en längre period och chattade flera gånger i veckan. Skämt kring sex pågick både när vi var ensamma och i grupp. Flera i umgänget som gillade att skämta kring det. Så återigen upplevde jag det som löst snack, både privat och i grupp.

Att jag skriver skämt om sex, är för att jag tolkade inviterna som skämt. Jag tror som sagt aldrig han skulle gått hela vägen. Han visste var jag stod i frågan.
Citera
2018-06-05, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudedcrystalbeam
När gick du från att vara totalt omedveten om att du flörtade till att anse/inse att du gjorde så?

När en annan person tackade nej. Tydligen uppfattade denne person att jag gav en invit. Vilket inte var meningen.
Citera
2018-06-05, 14:09
Medlem
Citat:
Jag är rätt fräck jag med. Så jag klandrar honom inte.

Vi umgicks flera gånger i veckan en längre period och chattade flera gånger i veckan. Skämt kring sex pågick både när vi var ensamma och i grupp. Flera i umgänget som gillade att skämta kring det. Så återigen upplevde jag det som löst snack, både privat och i grupp.

Att jag skriver skämt om sex, är för att jag tolkade inviterna som skämt. Jag tror som sagt aldrig han skulle gått hela vägen. Han visste var jag stod i frågan.

Ok, jag tänkte om du menade att meddelandena på något sätt var olikt honom, jämfört med skämtande/flirt irl.
Citera
2018-06-05, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Ursäkta om jag är frågvis men när du nämnde att detta aldrig diskuterades irl och inte heller hintades till så blev jag lite fundersam när du skrev att det nog ändå inte skulle blivit något även om du så att säga svarade ja.

Skickade han ofta sådana meddelanden eller var det enstaka tillfällen (en tanke som passerade var om det var kan varit någon annan än han som skrev dem, för att liksom kontrollera honom?).

Regelbundet. Det var han och ingen annan. Noga med att radera chatt och välja rätt forum för chatt. Jag kunde lätt ha avslöjat honom om jag hade velat.
Citera
2018-06-05, 14:12
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Det visar ju hur sjuk i huvudet han är!!!

Vad det en avsugning han försökte få till när
han tryckte ner LWs huvud i bilen?

precis min tanke oxå !
Citera
2018-06-05, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Det visar ju hur sjuk i huvudet han är!!!

Vad det en avsugning han försökte få till när
han tryckte ner LWs huvud i bilen?

Det är ju inte vad vare sig han eller hon själv påstått. Möjligtvis kan det tjafset som uppstod, som LW ville prata om men inte SD, ha rört meddelanden såklart. Men i anmälan hävdar hon ju inte att det var försök att tvinga till sig sex på något sätt.
Senast redigerad av bradgardsindianen 2018-06-05 kl. 14:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in