2018-05-21, 16:35
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Så vad är det du går igång på då din fåne?
En haitier och en gambian gick en oavgjord match enligt två domare.
Personligen så hade jag pimpen som vinnare med två poäng över muslimen.
Så kan det gå.

Hakade upp mig på att du hade Stevenson uppe med 2 poäng, som kan antas som ett grundlöst påstående, således är den enda fånen här du. Men när jag tänker efter så jag fan inte bry mig mindre. Så kan de det gå.
Citera
2018-05-21, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Hakade upp mig på att du hade Stevenson uppe med 2 poäng, som kan antas som ett grundlöst påstående, således är den enda fånen här du. Men när jag tänker efter så jag fan inte bry mig mindre. Så kan de det gå.

Alltid bra att tänka efter så du inte hakar upp dig på etniciteter och sånt där.
Att du sedan tyckte muslimen uträttade mer än vad jag tyckte han gjorde är helt ointressant.
Citera
2018-05-21, 16:47
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Alltid bra att tänka efter så du inte hakar upp dig på etniciteter och sånt där.
Att du sedan tyckte muslimen uträttade mer än vad jag tyckte han gjorde är helt ointressant.

Förstår att det är viktigt för dig, att påpeka det mest onödiga. Själv kom jag hit för att diskutera det lite mer väsentliga och centrala. Case closed.
Citera
2018-05-25, 08:53
Medlem
Citat:
Så vad är det du går igång på då din fåne?
En haitier och en gambian gick en oavgjord match enligt två domare.
Personligen så hade jag pimpen som vinnare med två poäng över muslimen.
Så kan det gå.
Badou är född i Sverige och representerade Sveriges flagga/nationalsång vid presentationen av matchen.

Din xenofobi genomsyrar i allt du skriver.
Badou Jack gjorde en enorm insats i matchen, han var så gott som färdig att plockas i 10e ronden men kämpade sig kvar, trots att han antagligen inte fick ta ett ordentligt andetag.

Hans krigaranda kan ej ifrågasättas.
Citera
2018-05-25, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galtens
Badou är född i Sverige och representerade Sveriges flagga/nationalsång vid presentationen av matchen.

Din xenofobi genomsyrar i allt du skriver.
Badou Jack gjorde en enorm insats i matchen, han var så gott som färdig att plockas i 10e ronden men kämpade sig kvar, trots att han antagligen inte fick ta ett ordentligt andetag.

Hans krigaranda kan ej ifrågasättas.

Snacka inte skit.
Muslimen valde Gambia och det skall respekteras.
Bara en syltrygg kan vara muslimsk gambier ena dagen för att nästa smyga över till Sverige.
Jack är en begränsad boxare som lever på billigt motstånd samt cherrypicking.

Han är i stort sett slut redan,och pallar endast oavgjort som max trots andra eller tredjehandsmotstånd i varje viktklass.

Frågor på det?

Tror muslimen får på truten i eventuell retur för övrigt..av en 40 årig pimp dessutom.

Finns ingen anledning att slicka gambierns rektum härvidlag således.

Så ligger det till oavsett om du är rasifierad eller ej.
Citera
2018-05-25, 21:47
Medlem
Herre gud vilken blek figur Jamie Mcdonnell gjorde innan idag i Japan. Utdragen redan i första ronden. Där var nog karriären slut. Såg inte ut att vara redo när gonggången gick. Adios Amigo.
Citera
2018-06-05, 12:36
Medlem
Billy Joe Saunders ställer in igen.. Är det ett medvetet drag för att kunna tima fighten mot Tripple G?? Fan vet.
Citera
2018-06-05, 14:59
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Billy Joe Saunders ställer in igen.. Är det ett medvetet drag för att kunna tima fighten mot Tripple G?? Fan vet.

Det tror jag, komiskt när han häcklade Haye för några år sedan för att ställa in matchen mot Fury x2, så går han och gör det själv. Ingen större förlust, det är ändå såpass bra galor nu på lördag/söndag morron. Dubois, Yarde, Charlo, Fury, Leo Santa Cruz etc..
Citera
2018-06-05, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Det tror jag, komiskt när han häcklade Haye för några år sedan för att ställa in matchen mot Fury x2, så går han och gör det själv. Ingen större förlust, det är ändå såpass bra galor nu på lördag/söndag morron. Dubois, Yarde, Charlo, Fury, Leo Santa Cruz etc..
Sant.
Citera
2018-06-07, 12:40
Medlem
paras0nics avatar
Då vart Dillian Whyte vs. Joseph Parker precis bokad till den 28 juli, bra match där jag tror Whyte drar det längsta strået, tycker han gav en bättre match mot Joshua tills han blev knockad och dinglade även honom till skilnad från Parker. Men men, styles makes fights!
Citera
2018-06-07, 16:26
Medlem
Känns som Eddie planlägger matcher för att kunna match dem mot AJ.. Pinsamt enligt mig. Urholkar tungvikten och tömmer fickorna på fansen.. Earn whit Hearn är nog bara snack...
Citera
2018-06-07, 17:36
Medlem
mr.demons avatar
crawford vs horn den 9 Juni. Vad tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in