Citat:
Ursprungligen postat av
Milford.Cubicle
Det var ganska bra innan allt detta hände!! Tror ej det blir lika bra igen. Nu är jag dessutom mkt äldre.
Men iaf min förra pojkvän gillade jag men jag kände inte att jag ville något mer allt det som han ville tyvärr. Jag blir ju inte bättre av masssa skitsaker händeer mig. Så känner mig väldigt tveksam om jag vill utsätta någon för att behöva vara ihop med en tjej som inte är så bra längre. Även att jag kommer bara se dom cyniskt tror jag. Se allt fel. Jag känner oftast inget för killar.
Jag tycker du tvekar förmycket på dig själv att du ska vara en bördan för någon.
Du måste lära dig slappna av och inse att du faktiskt kan vara en bördan för någon. Speciellt ifall du faktiskt gillar honom så måste du kunna lita på honom att han är där för dig. Du såg dig själv som en finne i röven än att faktiskt prata med honom - ren kommunikation och faktiskt berätta att du mår dåligt över något.
Ifall han hade tagit öra och lyssnat på dig, stöttat dig så ja...med tiden fått en bättre personlig kontakt med tilit. Det är ju så man är där för varandra i ett förhållande! Va fan, inte fan är man ihop med någon och sen sitta och grina att han eller hon mår dåligt? Väl det som nu är att tycka om någon - kärlek, att kunna lita på varandra och ge varandra stöd vid dåliga tillfällen.
Det, eller så letade du efter en ursäkt att brya dig ur? Som du skrev - du känner oftast inget för killar. Rädd för en relation kanske?
Men denna var speciell? Tanke på att du skrev att du ändå gillade honom.