Citat:
Ursprungligen postat av
Regulus
Jag tycker att det är viktigt att klarlägga vilka partier på högerkanten som faktiskt är rasister och vilka som inte är det, samt vilka som har en demokratisk grundsyn och vilka som inte har det. Det är därför som jag ställer frågor om AfS politik. Jag dömer ingen ohörd, och framför allt dömer jag inte AfS efter den bruna svansen på Flashback.
Det är säkert viktigt för dig, men inte för stora flertalet, som för länge sedan sett igenom pratet om rasism för vad det är: debattförstöring, nedtystning, totalitärt maktmedel.
Nu begränsas inte ditt deltagande i tråden bara till att försöka utröna om AfS kanske är rasister eller antidemokrater (som om du skulle ha det moraliska överläget att definiera det), utan som jag skrev återkommer du gång på gång till hur partiet ska kunna röstmaximera genom att gå i en mer antirasistisk, liberal riktning. Det är en känd taktik hos somliga subversiva politiska krafter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Regulus
Judetramset är enfaldigt. Vill du inbilla dig att jag är jude får du väl göra det, men det är en paranoid vanföreställning. Eller ett hjärnspöke, som Kasselstrand skulle ha sagt.

Den som får upp ögonen för JQ och studerar frågan en tid kommer oundvikligen börja skönja mer eller mindre tydliga mönster. Det har ingenting med paranoia, konspirationer eller hjärnspöken att göra. Att hävda det är för övrigt ytterst betecknande för din sort och era tillskyndare.