2018-06-04, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoBerra
Dom har skrivit det på deras facebooksida

Dom säger annat i kommentarerna
Citera
2018-06-04, 15:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Dom säger annat i kommentarerna

Jaså vad säger dom då?
Det jsg sett dom kommenterat är samma, att pengarna börjar betalas ut imorgon efter lunch
Citera
2018-06-04, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoBerra
Jaså vad säger dom då?
Det jsg sett dom kommenterat är samma, att pengarna börjar betalas ut imorgon efter lunch

Det står oxå att man ser på sitt skattekonto om det är utb o sen hänger det på banken , dom flesta står det 2/6 som utb på idag
Citera
2018-06-04, 15:31
Medlem
Citat:
Det står oxå att man ser på sitt skattekonto om det är utb o sen hänger det på banken , dom flesta står det 2/6 som utb på idag

Precis. Pengarna skickades alltså i helgen, bankerna fick således pengarna idag vid lunch. Har svårt att se att folk redan fått sin återbäring idag redan.
Citera
2018-06-04, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VivaVagina
Precis. Pengarna skickades alltså i helgen, bankerna fick således pengarna idag vid lunch. Har svårt att se att folk redan fått sin återbäring idag redan.

Min man fick sina nu vid tre , bankerna hade detta i morse o datorn jobbar på från start .
Han har LF
Jag har inte fått o har HB
Citera
2018-06-04, 15:59
Medlem
Nån som inte kan se att dom fått pengar på skattekontot på skatteverket men vet om att de kommer få pengar i veckan?
Citera
2018-06-04, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plural69
Nån som inte kan se att dom fått pengar på skattekontot på skatteverket men vet om att de kommer få pengar i veckan?

Dom flesta kommer få senast fredag
Citera
2018-06-04, 16:21
Medlem
Citat:
Dom flesta kommer få senast fredag

Tänkte att det borde synas på skattekontot allafall men kanske inte kan ses där heller.
Citera
2018-06-04, 16:31
Medlem
För referens mot förra året så betalades pengarna ut den 4:e Juni (Söndag) och pengarna fanns den 8:e (Torsdag) och den 6:e var Sveriges nationaldag. Vilket borde innebära 3 Arbetsdagar för pengarna. Alltså på Torsdag för Swedbank? : )
Citera
2018-06-04, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plural69
Tänkte att det borde synas på skattekontot allafall men kanske inte kan ses där heller.

Pengarna ser du bara som utbetalning på skattekontot , kontot står på 0 kr
Citera
2018-06-04, 16:46
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8bitrage
De flesta bör nu kunna kolla ”beslutade skatteuppgifter” och se hur mycket totala skatten ska vara, sen kolla med deklarationen hur mycket ni betalat in och se hur mycket ni får tillbaka eller ska betala in. Vill ni ha det lättare så syns det på skattekontot imorgon.

För mig kunde jag kolla beslutade igår och idag var det på skattekontot.
kan du förklara vad skattekontot är och var man ser det?
Citera
2018-06-04, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
kan du förklara vad skattekontot är och var man ser det?

Min utb står på skattekontot idag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in