Citat:
Ursprungligen postat av
gabrielle2
Jag har blivit kallad för man enbart på hur jag debatterar.
Man trodde att jag spelade kvinna.
Både kvinnor och män kan bete sig som desperata djur..
Att flasha sig i ett diskussionsforum som kvinna anser jag att vara desperat. Vad skall diskuteras ungefär? Huruvida man har ett snyggt arsel eller inte.
I just de fallen anser jag att pm av sexuell karaktär är självförvållat.
Jo, och jag blir kallad kvinna bara för att jag har Jean av Arc som bild och inte håller med en del anti-feminister.
Självklart kan dom det, men att män beter sig mer som desperata djur är inget man kan förneka. Det kan valfritt community på internet bekräfta det hela.
Du behöver inte ens "flasha" att du är kvinna. Du kan skriva ett inlägg där du beskriver ditt problem och hur du uttrycker det. Kanske vi alla ska börja med att skriva könsneutralt för att behålla anonymiteten över vilket kön man är för att inte få meddelande av slumpmässiga töntar som ska skriva snusk eller ragga på en?
Ja, precis det fallet ja. Men så har vi flera andra fall där man får meddelanden av sexuell karaktär utan att det ska vara självförvållat med en rövbild eller liknande. Som sagt, det kan vara så simpelt att du är kvinna och skriver om ett problem och får konstiga invites.
Som sagt, bara för att du skriver i t.ex sexforumet om något så ska man inte behöva ta emot meddelanden av sexuell karaktär eller kukbilder likt som att du inte ska behöva ta emot försäljningsmeddelanden för att du skriver på knarkforumet.
Man kan ignorera det hela men det är ett störande objekt. Det är ett fenomen som har vuxit fram på nätet som man bör ta tag i hårdare.