Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-30, 01:00
  #13
Medlem
Fuck that! Köp den roboten istället, 15 000 så kan du träna HUR mycket du vill!

https://www.ebay.co.uk/itm/Realistic...4AAOSwcNxa07mc
Citera
2018-05-05, 20:08
  #14
Medlem
Miekkalinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Destinyye
Jag har stora problem att ta kommandot och bestämma, dels eftersom jag ej riktigt vart hålet sitter och så. Alltså det bottnar i osäkerhet.

Om du inte vet var hålet sitter så gå ner och slicka lite så det blir blött. Sedan när du ska trycka in kuken så nosar du runt med ollonet så känner du var det blöta är. Det tar lite tid att komma in på vissa tjejer speciellt om man har kraftig kuk. Detta funkar dock inte med kondom men det brukar jag dessvärre inte använda tyvärr men hade jag använt det så hade jag också varit ganska handlingsförlamad med min stora kuk.

Många tjejer jag knullat har hjälpt till att föra in min kuk. En kraftig kuk kan göra ont för tjejen att få hastigt upp i sig så låt dem göra jobbet.

Hör du till dem som inte slickar fitta så är du ett uselt ligg så då kan du lägga ner.
Citera
2018-05-06, 10:20
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Destinyye
Hej jag har bra uthållighet när det gäller sex. Jag är självsäker i allt annat jag gör förutom när det kommer till sexet. Jag är fruktansvärt dålig i sängen, därför har jag ej heller knullat på länge eftersom jag inte vill visa mig osäker.

Jag har stora problem att ta kommandot och bestämma, dels eftersom jag ej riktigt vart hålet sitter och så. Alltså det bottnar i osäkerhet.

Jag tänkte dra utomlands snart och köpa mig två eskorter för att öva, vad tror ni är det en bra idé? Annars vet jag inte vad fan jag ska göra..

Jag rekomenderar verkligen att du gör det, du kommer att bli kung i sängen. Lev ut alla dina fantasier med eskorterna, du kommer inte att ångra dig!
Citera
2018-05-06, 10:21
  #16
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Destinyye
Hej jag har bra uthållighet när det gäller sex. Jag är självsäker i allt annat jag gör förutom när det kommer till sexet. Jag är fruktansvärt dålig i sängen, därför har jag ej heller knullat på länge eftersom jag inte vill visa mig osäker.

Jag har stora problem att ta kommandot och bestämma, dels eftersom jag ej riktigt vart hålet sitter och så. Alltså det bottnar i osäkerhet.

Jag tänkte dra utomlands snart och köpa mig två eskorter för att öva, vad tror ni är det en bra idé? Annars vet jag inte vad fan jag ska göra..

Är du ändå utomlands där det är lagligt bör du såklart passa på. Det är säkert en upplevelse du inte kommer ångra (utom om du blir PK och får kalla fötter i efterhand).

Hålet sitter mellan benen förresten. Men det kan kännas olika beroende på hur tjock tjejen är så om du gör det mest för att öva, så ta en hora som har ungefär samma kroppsform som den eventuella tjej i Sverige som du vill knulla. Lätta tjejer på 40 kg eller mindre kan man kasta omkring med hursomhelst och knulla i alla möjliga ställningar, men tjejer på 110 kg eller mer är mer svårknullade (fettet tar emot så man måste ha precis rätt vinkel och/eller en extra lång och förstås hård kuk), så då får man säga vilken ställning hon ska anta (oftast måste hon då i praktiken ligga på rygg). Sen om hon inte är blöt ännu får du spotta på fittan (manligare än att spotta på fingret) innan du kör (eller fingra upp henne eller slicka (många horor gillar dock inte att bli slickade eftersom de föredrar att vara den aktiva och den som tillfredsställer (och kyssar hatar de för övrigt))).
Citera
2018-06-04, 11:10
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LedsenPabloEscobar
klart som fan det spelar roll. varit med flickvänner som sagt att jag är en gud, och jag har varit med tjejer för natten som sagt att jag suger kuk (inte bokstavligen). hur man klickar är viktigare än erfarenhet och tidigare erövringar. de flesta fattar detta vid det lag de hunnit fylla 25-30, men många blir kvar i tonårens "den-som-ligger-mest-och-har-störst-kuk-vinner"-mentalitet. barnsligt

jobba på självkänslan istället, det låter som den behöver mer omvårdnad än sextekniken

Tills flickvännen gör slut och bakom ryggen pratar om hur illa ni knullar👶 inför den nya grabben🤖
Citera
2018-06-16, 17:44
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BP23
Tills flickvännen gör slut och bakom ryggen pratar om hur illa ni knullar👶 inför den nya grabben🤖

säger väl mer om vilken barnslig och sexfixerad hora hon är i så fall, eller vad tycker du?
Citera
2018-06-19, 22:02
  #19
Medlem
Ett möjligt sätt för att bli uthålligare i sängen är att applicera lite Xylocain (bedövande medel som kan köpas receptfritt på apoteket, egentligen för insektsbett) på kuken. Viktigt då att man kör med kondom så att inte även tjejen blir avdomnad. Funkar rätt bra och kan testas med runk först 👍
Citera
2018-07-04, 11:06
  #20
Medlem
Jag tror helt klart att du kommer gynnas av att trycka på några köpes muttor utomlands främst för att du får mer erfarenhet av själva akten och det i sig gör dig mer självsäker i sängen...

Om du är öppen med dom
eskort /prostituerade töser om ditt problem så kanske ni kan rollspela lite för att försöka göra "knull sessionen" lite mera naturliga så som det kanske skulle skett om du dragit över en tös på hemmaplan..

Så jag säger GO FOR IT och ser du till att nyttja denna utlandsresa väl så kommer du att komma hem bra mycket mer säker på hur du ska använda din nakna kropp i snuskiga syften
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback