Citat:
Ursprungligen postat av
Gertrud1
Fast ja har ännu inte sett ett enda bevis på vad du påstår. Att folk stör sig på dig är för att du använder forumet för att mata på med ditt behov av uppmärksamhet. Det handlar inte om att du är kvinna, det handlar om att du använder forumet för dina privata känslomässig problem.
Man borde Ruista dig och svara dig med tystnad. Tyvärr kommer nya användare som inte vet hur du beter dig hugga på betet ideligen.
Människor som blir allvarligt hotade blir rädda, du fortsätter med mer av samma sak som du påstår dig bli hotad för, och kallar dig offer jo tjena.
Tumme upp. Exakt så jag känner.
Så, Buffy... Att folk stissar med dig handlar inte om att du är kvinna. Det beror på att du är en idiot.
Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Hot och hat har jag fått, oavsett vad du tror. Det är inte det minsta synd om mig pga det, det är ett enkelt konstaterande utifrån ts som undrar om andra har liknande erfarenheter.
Vilka hot? Vilket hat? Skärmdumpar?
Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Jag gillar det här forumet men tyvärr händer sånt här om man slänger in tillräckligt många människor på ett forum. Inte så märkligt egentligen.
Samma sak gäller uppmärksamhetstörstande typer. Du älskar när människor uppmärksammar dig. Din största tillgång är ett par saftiga tuttar. Dom flashar du gärna. Kan du framförallt sedan gnälla över "sexism" och "hat" är det bonus. Går någon sedan i svaromål med dig så infogar du "hot" och då är det bonus på bonus.
Du pratar skit. Det är jag inte rädd för att säga rakt ut. Svammel-Maja.
Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Hade jag haft kvar de pm:n hade jag postat dem här.
Nä men så behändigt.
Jag har på andra konton kvar PM som är tio år gamla.