2018-06-03, 18:20
Medlem
Anmäl till mods/admin! Olämpligt beteende ska inte accepteras, inte ens i PM.
Citera
2018-06-03, 18:20
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissdemokrat
Föraktet mot alla avvikande (bögar, pedofiler, muslimer, män) är stort, och ni kvinnor har det inte svårare än någon annan. Det räcker långt med att bete sig normalt, och då kan man faktiskt förändra någonting.

Föraktet mot miffon är en annan sak och det är viktigt att inte blanda ihop dem, men jag misstänker att särskilt kvinnor försöker att göra det.

Allvarligt, är det här du? Då tar jag tillbaka allt jag har skrivit.
Vad menar du?
Citera
2018-06-03, 18:23
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Ignorera funktionen är väl borttagen sedan lång tid tillbaka?

Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Man kan ignorera pm. Jag har gjort det en gång efter att jag rapporterat ett pm.
Fick hjälp av en moderator. Minns inte hur man gjorde det eftersom jag inte behövt göra det mer än en gång.

Citat:
Går ju att stänga av pm funktionen annars vet jag inte.
I en användares profil uppe till höger finns en "röd gubbe". Med den kan den användarens PM ignoreras.
Citera
2018-06-03, 18:24
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Det är väl inget nick som reflekterar deras person om de inte har sitt eget namn här, vilket avråds ifrån. Alla har sitt skäl till sitt nick och jag har mina, jag valde avsiktligt ett ganska fult namn. Vare sig manliga eller kvinnliga nick här säger något om användarens kön, inte heller bilden, killar har snygga tjejer på sin avatar. En del kvinnor har bilder på sig själva djupt ned i urringningen. Då skyltar man med att man är kvinna. Liksom hur man skriver och för sig. Nu har jag varit här ganska länge och en del känner igen mitt nick. Men fortfarande tror många att jag är man när jag kommenterar i trådar.

Angående vad du tycker om 1 visar bara på att du är klent begåvad. Jag känner till de värsta kvinnliga offerkoftorna här och det brukar visa sig att de hemska pm de får bara handlar om att de inte stryks medhårs. Du köper en lögn och ser kvinnor som offer för något som inte förekommer, och har din fåniga "lösningen får inte vara att sluta skylta"

Det enda som behöver lösas är att få folk att sluta låta sig trollas.

Visst säger inte nick och avatar så mycket om kön på FB. Ändå verkar du tro dig veta att vissa har bilder på sina egna urringningar. Hur ska du ha det egentligen?

Och ja, DU skyltar. Du skrev ju lite mer om just dina erfarenheter från FB som kvinna i förra inlägget jag svarade på. Och alltså, enligt vad du själv skrev i samma inlägg, vill du bara ha manlig uppmärksamhet och beskydd. Hur begåvad är du egentligen själv?
Citera
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Fast ja har ännu inte sett ett enda bevis på vad du påstår. Att folk stör sig på dig är för att du använder forumet för att mata på med ditt behov av uppmärksamhet. Det handlar inte om att du är kvinna, det handlar om att du använder forumet för dina privata känslomässig problem.

Man borde Ruista dig och svara dig med tystnad. Tyvärr kommer nya användare som inte vet hur du beter dig hugga på betet ideligen.

Människor som blir allvarligt hotade blir rädda, du fortsätter med mer av samma sak som du påstår dig bli hotad för, och kallar dig offer jo tjena.
Hade jag haft kvar de pm:n hade jag postat dem här. Jag kallar mig ingenting särskilt alls. Jag svarade ts om någon upplevt liknande fenomen.
Citera
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
I en användares profil uppe till höger finns en "röd gubbe". Med den kan den användarens PM ignoreras.
Jag ser ingen sådan när jag kollar på vanliga medlemmars profilsidor.
Citera
2018-06-03, 18:28
Medlem
Buffymyloves avatar
Har haft en diskussion med en användare här sedan 2 år+. Hen återuppstår också under diverse nya täckmantlar. Det hör väl mer till besatthet än något annat, och personen är för det mesta inte otrevlig om än något kryptisk och blir otrevlig först då jag inte orkar interagera med hen.
Citera
2018-06-03, 18:35
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:

Bra tips! Dock syns den röde fulingen bara i Web-versionen, inte på mobil.
Citera
2018-06-03, 18:35
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Jag ser ingen sådan när jag kollar på vanliga medlemmars profilsidor.
Uppe till höger en röd gubbe med ett + tecken, kolla din egen profil #Denom .
Citera
2018-06-03, 18:36
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Bra tips! Dock syns den röde fulingen bara i Web-versionen, inte på mobil.
Åh fan, det var ju inte så bra. Får kollas upp med tekniker.
Citera
2018-06-03, 18:36
Avslutad
Citat:
Fast ja har ännu inte sett ett enda bevis på vad du påstår. Att folk stör sig på dig är för att du använder forumet för att mata på med ditt behov av uppmärksamhet. Det handlar inte om att du är kvinna, det handlar om att du använder forumet för dina privata känslomässig problem.

Man borde Ruista dig och svara dig med tystnad. Tyvärr kommer nya användare som inte vet hur du beter dig hugga på betet ideligen.

Människor som blir allvarligt hotade blir rädda, du fortsätter med mer av samma sak som du påstår dig bli hotad för, och kallar dig offer jo tjena.
Tumme upp. Exakt så jag känner.

Så, Buffy... Att folk stissar med dig handlar inte om att du är kvinna. Det beror på att du är en idiot.

Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Hot och hat har jag fått, oavsett vad du tror. Det är inte det minsta synd om mig pga det, det är ett enkelt konstaterande utifrån ts som undrar om andra har liknande erfarenheter.
Vilka hot? Vilket hat? Skärmdumpar?

Citat:
Jag gillar det här forumet men tyvärr händer sånt här om man slänger in tillräckligt många människor på ett forum. Inte så märkligt egentligen.
Samma sak gäller uppmärksamhetstörstande typer. Du älskar när människor uppmärksammar dig. Din största tillgång är ett par saftiga tuttar. Dom flashar du gärna. Kan du framförallt sedan gnälla över "sexism" och "hat" är det bonus. Går någon sedan i svaromål med dig så infogar du "hot" och då är det bonus på bonus.

Du pratar skit. Det är jag inte rädd för att säga rakt ut. Svammel-Maja.

Citat:
Hade jag haft kvar de pm:n hade jag postat dem här.
Nä men så behändigt.

Jag har på andra konton kvar PM som är tio år gamla.
Citera
2018-06-03, 18:37
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Uppe till höger en röd gubbe med ett + tecken, kolla din egen profil #Denom .
Hmm, jag ser bara PM-brevet när jag kollar, kan det vara för att jag kollar på mobilen som det inte syns som det ska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in