2018-06-02, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av precix
Senaste tre gångerna jag fått ligga har kvinnorna påpekat att min kuk är den största de sett. Skulle säga strax över 20 cm om nån undrar. Jag tycker inte den är så stor men ni vet hur kvinnor är - ibland vill de bara göda ens ego. Vissa tror man blir kåtare av det under akten. Men ingen av dess har velat ses igen!? Sexet har varit bra för vi har legat 3-4 gånger när jag sovit över. Många av tjejerna jag legat med tidigare har fått ont och vissa har tom börjat blöda. En tjej påstod att hon fick vestibulit... Får seriöst lite komplex för detta. Det är riktigt kefft när jag ligger med nån jag tycker om som inte vill ses igen? Någon annan som har det här dumma problemet? Borde jag varna först?

gett många tjejer fontäner och glädje så liksom träning ger färdighet
Citera
2018-06-02, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det är olika från tjej till tjej. För mig är det viktigt iaf. Jag vill inte ha någon kille med 6cm kuk.

Tror du din ras-tillhörighet kan ha betydelse också just för detta?
Citera
2018-06-02, 21:06
Bannlyst
Mycket ansvar tycks ligga hos mannen när det gäller prestationer i sängen. Det duger inte att han kanske har ett bra jobb och är en bra pappa, han måste enligt er också ha en stor kuk.

Det är ganska mycket begärt!

Det är faktiskt lite tragiskt att ni tjejer har sådana högt ställda krav på oss.
Senast redigerad av Kick88 2018-06-02 kl. 21:10.
Citera
2018-06-02, 21:16
Medlem
Hannsipannsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Tror inte ras har med detta att göra.
6 cm är nog i minsta laget för de flesta som vill ha en snopp i sig. Killar som tjejer av alla raser.
Citera
2018-06-02, 21:26
Medlem
Dille24s avatar
Tror nog att det mest handlar om att du skulle ta det lugnare, vi har kört upp en 1-liters petflaska i fruns fitta utan problem och testat dp i bara fittan. Som någon skrev är den gjord för att trycka igenom en halvmeters bebis med en diameter på 10-12 cm. Din 20x5 cm kuk är inget i jämförelse.

Har själv en fb dase men har under åren lärt mig hur jag ska göra för att få det riktigt blött så att ingen smärta uppstår
Citera
2018-06-02, 21:53
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie

Nej. Det stämmer inte med min verklighet i alla fall.
Citera
2018-06-02, 22:57
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det är olika från tjej till tjej. För mig är det viktigt iaf. Jag vill inte ha någon kille med 6cm kuk.
6cm är ju att betrakta som ett sjukligt tillstånd i princip så man kan inte direkt säga att "storleken är viktig" bara för att man inte vill ha en sjukligt liten penis. Vad skulle du säga om det dubbla, 12cm?
Citera
2018-06-02, 23:29
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
6cm är ju att betrakta som ett sjukligt tillstånd i princip så man kan inte direkt säga att "storleken är viktig" bara för att man inte vill ha en sjukligt liten penis. Vad skulle du säga om det dubbla, 12cm?

För mig är 12cm alldeles för liten.
Citera
2018-06-02, 23:51
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kick88
Mycket ansvar tycks ligga hos mannen när det gäller prestationer i sängen. Det duger inte att han kanske har ett bra jobb och är en bra pappa, han måste enligt er också ha en stor kuk.

Det är ganska mycket begärt!

Det är faktiskt lite tragiskt att ni tjejer har sådana högt ställda krav på oss.
De som har vanföreställningar om att de flesta tjejer vill ha stor kuk är män.
Citera
2018-06-05, 00:30
Medlem
Citat:
Senaste tre gångerna jag fått ligga har kvinnorna påpekat att min kuk är den största de sett. Skulle säga strax över 20 cm om nån undrar. Jag tycker inte den är så stor men ni vet hur kvinnor är - ibland vill de bara göda ens ego. Vissa tror man blir kåtare av det under akten. Men ingen av dess har velat ses igen!? Sexet har varit bra för vi har legat 3-4 gånger när jag sovit över. Många av tjejerna jag legat med tidigare har fått ont och vissa har tom börjat blöda. En tjej påstod att hon fick vestibulit... Får seriöst lite komplex för detta. Det är riktigt kefft när jag ligger med nån jag tycker om som inte vill ses igen? Någon annan som har det här dumma problemet? Borde jag varna först?
du har nog rätt grov balle. Jag är 21cm bonepressed men är bara en aning grövre än normalt. 14Cm omkrets.
Citera
2018-06-05, 00:36
Medlem
Citat:

Tror det mer har att göra med din personlighet. Låter som du blir utnyttjad för din kropp..
Citera
2018-06-12, 22:37
Bannlyst
ligger strax över 20 cm men aldrig fått någon använding av det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här