Citat:
Ursprungligen postat av
JannesKamel
Nä Verge är skit.
Det ser intressant ut, tråkigt med deras launch bara. Hur fan kan de ge en blockreward på 2000coins per block i början och sedan sänka det ofantligt mycket. Känns som att deras team är girigt tyvärr.
Andra privacy coins jag kan rekommendera är: Zcoin och Monero oerhört bra principer
Däremot hittade jag ett annat projekt som kan vara intressant: Internxt
Ser fan lika clean ut som Apples hemsida, kan rekommendera att ni kollar upp det.
SHIELD (XSH): Anledningen till sänkt reward antar jag är att skapa ett starkt intresse i början för att senare implementera POS & masternodes. Men jag är inte insatt på den nivån.
De hade ingen ICO och ingen premine så så giriga är de inte, vad grundar du det på?
Verge påstod igår att SHIELD stulit deras senaste kod, var bland de mest kommenterade ämnena på Reddit, sanningen är tvärtom
Ser fram mot att det blir quantum proof, om det sker smidigt förtjänar de i mina ögon en enkel topp 100 placering.
Kollade Internxt, kikar mer i Q3 när det börjar hända saker, onekligen intressant.
Kolla även Electra (ECA), ingen ICO här heller (håller mig borta från ICOs' mer och mer), deras community är galet aktiv. Jobbar på Atomic swaps och släpper snart masternodes, fram till dess har de 50% staking reward i plånboken
Höjden på deras staking reward tror jag är för att teamet är sammansatt av medlemmar från först och främst GitHub och Reddit. Lyssnar inte speciellt mycket på den här snubben men denna
video är intressant.