Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-19, 20:07
  #2449
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tacksforsnacks
Har du ens räknat vilken MC de skulle landa på då? Helt orimligt att de skulle gå 100x...
Det är vad dom påstår, repeterar bara.

Men ta det hela med en nypa salt, det kommer också ta tid för den att nå 100X, det händer ej över en natt.

Köp den inte bara för att en snubbe som jag på Flashback sa att den var bra...gör din egen reserach, alltid.
Citera
2018-05-20, 22:35
  #2450
Medlem
Lite sen med tipset då jag legat på denna token i en månad, men jag tvivlar starkt på att den är klar. DEX på NEOs blockchain, ERC-20 och QRC-20-tokens är också på gång.

NEO är tradingpar på DEXen och man loggar bara in med en NEO-wallet med json-fil, krypterad nyckel eller privat nyckel.

SWH hette den ursprungligen och SWTH heter den nu efter en tokenswap. Offline matching-engine på gång när som helst, så ordrarna kommer gå avsevärd mkt snabbare efter detta. Bot-api är också på G med nya versionen, så vad tror ni kommer hända med volymen då?

Alla tokens som används i trades (SWTH) bränns direkt. Maker och taker-orders är utan fees.

Ligger just nu i ca 6 cent.. Alla kommer väl ihåg vad som händer med KCS och BNB? DEXar är dessutom på stark frammarch, så jag har inga tvivel på denna. NEX lär listas på Switcheo rätt snabbt också, för den som tänkt köpa den.

https://switcheo.exchange finner man denna lilla juvel på.
Citera
2018-05-21, 12:05
  #2451
Medlem
Digibyte utan tvekan. Är även stor i ADA, NEO och Bitshares.
Citera
2018-05-22, 00:48
  #2452
Medlem
En polare ville ha med mig i Leocoin.

Någon som vet något om Leocoin ??
Citera
2018-05-22, 02:54
  #2453
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egodeus
Lite sen med tipset då jag legat på denna token i en månad, men jag tvivlar starkt på att den är klar. DEX på NEOs blockchain, ERC-20 och QRC-20-tokens är också på gång.

NEO är tradingpar på DEXen och man loggar bara in med en NEO-wallet med json-fil, krypterad nyckel eller privat nyckel.

SWH hette den ursprungligen och SWTH heter den nu efter en tokenswap. Offline matching-engine på gång när som helst, så ordrarna kommer gå avsevärd mkt snabbare efter detta. Bot-api är också på G med nya versionen, så vad tror ni kommer hända med volymen då?

Alla tokens som används i trades (SWTH) bränns direkt. Maker och taker-orders är utan fees.

Ligger just nu i ca 6 cent.. Alla kommer väl ihåg vad som händer med KCS och BNB? DEXar är dessutom på stark frammarch, så jag har inga tvivel på denna. NEX lär listas på Switcheo rätt snabbt också, för den som tänkt köpa den.

https://switcheo.exchange finner man denna lilla juvel på.

Vilken "DEX" pratar du om?
Citera
2018-05-23, 20:43
  #2454
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
Vilken "DEX" pratar du om?

Står längst ner, med länk och allt.
Citera
2018-05-24, 00:34
  #2455
Medlem
DigiFlaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuttjulle1963
En polare ville ha med mig i Leocoin.

Någon som vet något om Leocoin ??

Vid en snabb titt så kan jag bara konstatera att du bör undvika. Sättet det marknadsförs på och att PoS rewarden har en trappstegs-modell drar tankarna till diverse scams. Sedan saknas dokumentation på hur de implementerat PoS. Finns egentligen ingen teknisk dokumentation och aktiveteten på github har helt avstannat. Tittar man i kodbasen så ser det ut som att man lite hastigt forkat ihop kod från Bitcoin, PPCoin, NovaCoin och BlackCoin. Riktigt depremende faktiskt. Hur hittar man sån här skit egentligen?
Citera
2018-05-24, 11:04
  #2456
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DigiFlax
Vid en snabb titt så kan jag bara konstatera att du bör undvika. Sättet det marknadsförs på och att PoS rewarden har en trappstegs-modell drar tankarna till diverse scams. Sedan saknas dokumentation på hur de implementerat PoS. Finns egentligen ingen teknisk dokumentation och aktiveteten på github har helt avstannat. Tittar man i kodbasen så ser det ut som att man lite hastigt forkat ihop kod från Bitcoin, PPCoin, NovaCoin och BlackCoin. Riktigt depremende faktiskt. Hur hittar man sån här skit egentligen?
Får känslan att man rekommenderar sådant om man har en fot inne i sådana pyramid scams...Dom klämmer ju åt dom där pyramid skräpet nu, Good riddance.
Citera
2018-05-25, 06:55
  #2457
Medlem
Luckyhorses avatar
kan någon bara dissa nav lite, har svårt att se något negativt förutom deras marketing...
Citera
2018-05-25, 12:14
  #2458
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyhorse
kan någon bara dissa nav lite, har svårt att se något negativt förutom deras marketing...
Ja, Jag missade den när den var riktigt billig. För sent för min del nu....
Citera
2018-05-25, 12:21
  #2459
Medlem
Luckyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinnarskallen
Ja, Jag missade den när den var riktigt billig. För sent för min del nu....

ligger under dollarn iaf men håller helt med tråkigt nog :/
Citera
2018-05-28, 12:55
  #2460
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf

Verge var shitcoin hela vägen

https://www.reddit.com/r/CryptoCurre...pies_a_commit/

Du har haft rätt i det du sagt om Verge, detta är inte det första som sker med dem heller, två attacker..
Vad tror du om SHIELD (XSH), själv anser jag det vara högst intressant ^^
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback