2018-05-30, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Jag väljer att tro på Cissi Wallin vilket gör henne till BO och Virtanen till GM.

Och det där "förtalsbrottet" kan han stoppa upp i sin blekfeta röv. Han är en skitstövel som sprattlar
på kroken och skriker "oskyldig" åt alla håll.
Och vad grundar du denna tro på?
Citera
2018-05-30, 22:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av severus
Han har fått ett utomrättsligt skamstraff. För något han med viss sannolikhet inte gjort. Sedan kan du ju berätta vem han hängt ut och för vad.

Han har fått ett utomrättsligt skamstraff för något han med större sannolikhet HAR gjort. Det är väl skillnaden. Bara för att en statlig domstol inte delar ut en dom betyder det inte att rättvisan inte ändå har utdelats.
Citera
2018-05-30, 22:57
Medlem
https://www.instagram.com/p/BjafYVhhR6z/?hl=sv&taken-by=cissiwallin

En till berättar. Detta är alltså printscreens Cissi lagt upp från FB
Citera
2018-05-30, 22:57
Medlem
Motorprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
Vi kan konstatera en rad kvinnofridsbrott som är preskriberade. (Att kalla en kvinna för en hora är en sån sak)

Sen har vi alla anklagelser om att han aktivt stötter på underåriga. Läs vad Simon* *agerbo** skriver på Instagram. Kan läsas via Cissi Wallin insta.

Så här vi flera anklagser om rohypnol våldtäkter.

Tillsammans med hans närmast psykopatiska personlighet...

Och att han aktivt drevat stenhårt mot andra bla Birro som inte fick mer än hån av Virtanen när denne förlorade alla sin uppdrag.

Yeah right Virtanen är 100% oskyldig... säkert....(*ler)

Vad är din poäng? Han har våldtagit?

Bara Cissi har anmält - efter 5-6 år!

Den anmälan lades snabbt ner och som kronan på verket var Cissi bubblande lycklig morgonen efter det att någon våldfört sig på henne. Hon skröt till och med om vem hon knullat...

Vännen som Cissi sökte upp direkt på morgonen efteråt var inte till någon stor hjälp i polisutredningen. Om man säger så.

Men om det finns nåt enda trovärdigt exempel, någon enda anmälan som kan ledas i bevis om rohypnolvåldtäkter (skrev ihop det också) så kör.

Kör, baby!
Citera
2018-05-30, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Han har fått ett utomrättsligt skamstraff för något han med större sannolikhet HAR gjort. Det är väl skillnaden. Bara för att en statlig domstol inte delar ut en dom betyder det inte att rättvisan inte ändå har utdelats.
Nja tittar man på vad som bevisligen hänt före och efter den påstådda händelsen så finns det sakligt sett en hel del tvivel.
Citera
2018-05-30, 22:59
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majzkorn
https://www.instagram.com/p/BjafYVhhR6z/?hl=sv&taken-by=cissiwallin

En till berättar. Detta är alltså printscreens Cissi lagt upp från FB

Ja, nu går hon verkligen All in på instagram.
Citera
2018-05-30, 23:02
Medlem
Hela #metoo rörelsen är en enda satans bluff som är iscensatt av maktgalna feministfittor, dvs inget nytt under solen. Jag är positivt överraskad av att SVT väljer att granska denna omoraliska hetsjakt på män.

Vad beträffar Virtanen så har han säkert betett sig som ett svin mot kvinnor i olika sammanhang men det finns inga som helst bevis för våldtäkter eller övergrepp som motiverar varför han ska hängas ut i medier.
Citera
2018-05-30, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majzkorn
https://www.instagram.com/p/BjacXIVBPzj/?hl=sv&taken-by=cissiwallin

16-åringen som det refererades till i repotaget. FV säger att dom träffades på Kvarnen, och att han antog att hon var 20 pga åldersgränsen stämmer alltså inte. Det var utanför.

Hur många kommer ihåg vilka brudar man pratat med utanför krogen berusad för 15 år sen?
Citera
2018-05-30, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Hur många kommer ihåg vilka brudar man pratat med utanför krogen berusad för 15 år sen?

FV minns det såpass att han vet vem det är. (Kollar du på repotaget förstår du)
Citera
2018-05-30, 23:12
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt

Fredrik Virtanen försökte få mig att följa med honom hem efter jag mötte honom utanför Kvarnen när jag precis fyllt 16, trots att jag berättade hur gammal jag var och att jag inte ville. Han gick med mig i 20 minuter när jag var på väg hem till mina föräldrar och tjatade att vi skulle hem till honom och dricka sprit. Tillslut när vi kom till hans port så sa jag ifrån ordentligt och då gav han upp. Det här var 2006, samma år som han förgrep sig på Cissi Wallin. Vidrigt jävla as till man.

Fast pratat och pratat är ju knappast sanningen utan fuckface pushade en yngre tjej för att få med henne hem och dricka sprit. Så han som trodde sig ha en rockstjärnestatus fick ett stenhårt nej efter 20 minuters tjat. Så om han nu inte minns så gör tjejen det. Men i programmet så framgår det allt att han minns eftersom han sa på krogen och åldersgräns och försöker släta över att han visste hur gammal hon egentligen var.
Citera
2018-05-30, 23:15
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Hela #metoo rörelsen är en enda satans bluff som är iscensatt av maktgalna feministfittor, dvs inget nytt under solen. Jag är positivt överraskad av att SVT väljer att granska denna omoraliska hetsjakt på män.

Vad beträffar Virtanen så har han säkert betett sig som ett svin mot kvinnor i olika sammanhang men det finns inga som helst bevis för våldtäkter eller övergrepp som motiverar varför han ska hängas ut i medier.

Oj, då så kränkt man kan vara. Fitta är det du en gång föddes ur, så att ditt förakt om det nu ska föreställa det är minst sagt uselt. Män som Virtanen ska upp till ytan, och känner andra sig träffade eller stötta i kanten kanske det beror på att dom anser sig ha rätt att begå övergrepp och våldtäkter.
Stackare är vad du är.
Citera
2018-05-30, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
[i]Fredrik Virtanen försökte få mig att följa med honom hem efter jag mötte honom utanför Kvarnen när jag precis fyllt 16,

Ord mot ord är fullständigt värdelöst. Kan man få sparken tolv år senare för en sån
grej så är det dåliga nyheter för många grabbar där ute.

Fantastisk att så många inte kan läsa mellan raderna. Att detta inte handlar
specifikt om Virtanen utan vad som kan komma och hända DIG som man; Det RÄCKER
inte att polisen inte har några bevis. Det räcker med att ett hatfeministiskt nätverk sätter
i gång och drevar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in