2018-05-30, 21:00
Medlem
Jag kom in sent i programmet... Verkar intressant! Hörde nyss att de nämnde Mina Dennert, som kämpar mot näthat... Jag Hann inte uppfatta sambandet men det fångade min uppmärksamhet att hon nämndes i samband med näthat. Jag ska nog se programmet på svtplay.
Citera
2018-05-30, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Och vad har du för belägg att hon ljuger?

Dom letade ju upp konversationen. Det hela gick ju ut på att hon först "frågade om PRAO".
Hon skrev i själva verket "jag avgudar dig". Sedan han svarade olämpligt men uppenbart
skojande, så sökte hon PRAO (har hon nu rättat sig i efterhand) EFTER detta....
Citera
2018-05-30, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Härligt att få se grisen Virtanen gråta på bästa sändningstid.
Du kommer se den fula mesiga Kurt Cobain wannabeen Fredric Karén på nån konstig dialekt önska att han var i Mellbystrand och rökte hasch med Alex Nielsen som misshandlade alla gaphalsen Karén kom att käfta högst med. Vilka misslyckade inkompetenta sopor som bara kan vara de tunnor som skramlar mest. Karén, eat fucking shit and die. You would suck Kobains dead cock if you had your chanse. But you cant even suck a cock. Fuck Karén
Citera
2018-05-30, 21:06
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiberaVeritas
Man kan bara vara ett brottsoffer om det är ett brott och vad som framgick tydligt var att brott inte gick att styrka vilket gör att brottsoffer likväl kan vara FV då han är offer i ett förtalsbrott som ej är klart ännu.
Jag väljer att tro på Cissi Wallin vilket gör henne till BO och Virtanen till GM.

Och det där "förtalsbrottet" kan han stoppa upp i sin blekfeta röv. Han är en skitstövel som sprattlar
på kroken och skriker "oskyldig" åt alla håll.
Citera
2018-05-30, 21:07
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=HR16SCxlFTM

Titta på denna idioten Karén. Killen är fan psyksjuk.
Citera
2018-05-30, 21:10
Medlem
Saltkilles avatar
Jaha.. tycker inte så mycket förändrats efter den här "granskningen". Att det inte fanns bevis för Virtanens övergrepp visste man ju redan. Han är är ett svin, men man kan såklart gräva upp svinerier om mig också de senaste 20 åren. Skillnaden är väl att jag inte anser mig ha rätt att berätta för folk hur de ska leva och tycka politiskt. Virtanen är som vi män är mest, men svinröven Virtanen ska inte tycka ett jävla skit mer om hur jag lever, hur jag bor eller hur jag röstar. Någonsin.
Citera
2018-05-30, 21:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bokare
https://www.youtube.com/watch?v=HR16SCxlFTM

Titta på denna idioten Karén. Killen är fan psyksjuk.
En pajasjournalist, lyser lögn och förtal lång väg. Karln borde öppna en cykelverkstad och laga punka.
Citera
2018-05-30, 21:16
Medlem
UT64s avatar
Ja, han satt tårögd och förklarade hur synd det var om honom. Gulligt.

Men för inte så länge sedan var han en makthavare av hög rang. Arrogant och hånfull
satt han på ABs ledarredaktion och bestämde vem skulle få ett drev på sig, vem som skulle
knäppas på näsan, vem som skulle förnedras.

Nu får det satans svinet känna på hur det är att förföljas och att själv bli hånad.
Citera
2018-05-30, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkille
Jaha.. tycker inte så mycket förändrats efter den här "granskningen". Att det inte fanns bevis för Virtanens övergrepp visste man ju redan. Han är är ett svin, men man kan såklart gräva upp svinerier om mig också de senaste 20 åren. Skillnaden är väl att jag inte anser mig ha rätt att berätta för folk hur de ska leva och tycka politiskt. Virtanen är som vi män är mest, men svinröven Virtanen ska inte tycka ett jävla skit mer om hur jag lever, hur jag bor eller hur jag röstar. Någonsin.
Skulle femton person kunna gå ihop emot dig och anklaga dig för bland annat att ha drogat samt våldtagit?
Citera
2018-05-30, 21:17
Medlem
Mooskys avatar
På ett sätt ser jag det som ännu värre för Virtanen i och med UG frågor om de olika offren. Han kan inte svara riktigt vare sig på 14 åringen eller 16 åringen. Man misslyckas totalt att försöka få honom ren och oskyldig till alla anklagelserna som framkommit.
Citera
2018-05-30, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluxa
En pajasjournalist, lyser lögn och förtal lång väg. Karln borde öppna en cykelverkstad och laga punka.
Instämmer. Han skulle lobotomera sig för inget han säger sant. Inte ens det han skriver..
Citera
2018-05-30, 21:21
Medlem
Spelar ingen roll vad man tycker om Virtanen. Rättssäkerheten härvidlag är skrämmande skör.
INGEN av er som sitter och de facto stöttar manshatarlobbyn och feministiska hatnätverk
(som hatade män lika intensivt innan #metoo) skulle vilja befinna sig i en dylik lynch-sits.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in