Citat:
Ursprungligen postat av
Baiser
Angående Virtanen.
När jag ser honom sitta med gråten och tycka synd om sig själv så slås jag av:
14 kvinnor som bara skulle hitta på är lite väl många. Dessutom vet jag flera fall från min privata vänkrets av situationer där han uppträtt kränkande emot kvinnor. Ingen rök utan eld...
Jag har följt Virtanens Twitter @fvirtanen under några år, och kan av hans tweet bedöma att han är ett riktigt jäkla svin.
Bla hånar han Marcus Birro när denne blev av med jobbet.
""Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd & föraktad.
I brist därpå @MarcusBirro.
#hjalmar""
Ett annat tweetet är en lärare som undervisar sfi och skriver hösten 2015: jag kan inte nå mina undervisningsmål om de kommer mer elever i min redan överfulla klass.
Virtanen hotar anmäla läraren för dennes värdegrund. (Tweetet är numera borttaget..)
Så en person med så klar mobbning personlighet och översittare tendenser, varför skulle han inte va sån i sina intima situationer?
Virtanen fick vad han förtjänade.
Love Karma....
14 personer är inte alls lite väl mycket då det handlar om en offentlig person, betyder förvisso inte att dom ljuger men tycker att det komplicerar det hela att den utpekade är en kändis.
Kikar man t ex med hur många som tagit på sig Palme-mordet så räcker förmodligen inte dina fingrar när du skall räkna ut det och jämför det mot hur många som tar på sig vilket, relativt, okänt mord som helst så är väl det oftare än sällan ens någon som tar på sig skulden för det.
Så bara för att många personer om vittnar samma sak så behöver det inte alls betyda att personen är skyldig, och tyvärr kanske är sådana röster inte lika mycket värda som när det sker mot en vanlig Svensson för i sådana fall hade det varit rätt enkelt att få bort t ex polikter då man mycket enkelt hade kunnat gå ihop 14 personer och hävda att den personen har gjort något.