Citat:
Ursprungligen postat av
Jiddraren
Men vem bryr sig? Det är ju vad som skett i fallet med han och prespektivet med ett England på dekis som är det intressanta. Varför lever du för att kontrasignalera?
Jag bryr mig. För jag har läst Robinsons hat mot nationalister under många år. Jag har läst hur han kallat folk för nazister, hur han
kontrasignalerat, hur han aldrig försvarat andra som drabbats utan menat att de får skylla sig själva eftersom ju de till skillnad från han själv är
riktiga nazister. Jag har sett hans vidriga sionism utan spärrar. Hans totala underdånighet inför den organiserade judenheten som mördar Storbritannien.
Fy fan.
Det är provocerande att ett påstått nationalistiskt parti går ut i en apell för en uttalad nationalisthatare som Robinson. Särskilt som de inte gått ut i en apell för Chabloz, som dömdes för några dagar sedan. Eller Jez Turner, eller nån av alla de andra nationalisterna som skickats i Gulag
enbart för sina åsikter. Robinson dömdes ju dessutom för något som inte alls har med hans åsikter att göra, utan för att han rapporterade från en rättegång innan domen fallit. Och han gjorde det en andra gång på villkorligt trots att han visste att han skulle åka i fängelse om han åkte dit en gång till.
Citat:
Jonas De Geer är en tönt.
Per Öberg är en tönt.
Jonas Nilsson är en tönt.
Magnus Söderman är en tönt.
Jeff Ahl är en tönt.
Kasselstrand är en tönt.
Åkesson är en tönt.
Emil Hagberg är en tönt.
Sen då?
Jag vet inte om det är mig du refererar här på nåt sätt. I såna fall gör du det jävligt dåligt och utan koll. Jag känner inte igen mig det minsta i det där.