Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-23, 01:30
  #241
Medlem
Någon som vet vad som händer i fallet ?
Citera
2018-05-24, 16:43
  #242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinos..katt
Stämmer inte heller... Helt fel initialer!
Personen kan vara en kvinna. Delgavs försvårande av utredning ca 1 vecka efter brottet. Ofentligjordes först för 2 veckor sedan. Dvs den 3dje personen.
__________________
Senast redigerad av Perma71 2018-05-24 kl. 17:17.
Citera
2018-05-25, 10:08
  #243
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perma71
Personen kan vara en kvinna. Delgavs försvårande av utredning ca 1 vecka efter brottet. Ofentligjordes först för 2 veckor sedan. Dvs den 3dje personen.

Ja jag vet vem hon är... Men pga vissa omständigheter så vill jag inte skriva ut det här...
Citera
2018-05-25, 10:23
  #244
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinos..katt
Ja jag vet vem hon är... Men pga vissa omständigheter så vill jag inte skriva ut det här...
Jag instämmer. Bara onödigt att blotta henne.
Citera
2018-05-25, 22:26
  #245
Medlem
Initsialerna är H förnamn och efternamn är R
Citera
2018-05-26, 00:29
  #246
Medlem
janibollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennke
Initsialerna är H förnamn och efternamn är R
Sitter hon också häktad?
Citera
2018-05-26, 02:15
  #247
Medlem
Nej det är inte H.R som sitter häktad. Herregud.. Hade du varit inne på Ko-san idag hade du dessutom träffat henne Hennke, du borde verkligen sluta spinna egna teorier innan det blir trådsanningar och du hänger ut någon som är oskyldig.
Citera
2018-05-26, 09:44
  #248
Medlem
Har aldrig skrivit namn eller hängt ut personen i fråga . Gjorde inlägget lite konstigt . Men och andra sidan så ska det bli intressant att följa denna tråd
Citera
2018-05-27, 14:38
  #249
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chiiquita
Jag har fått bekräftat från tingsrätten att där finns en tredje misstänkt gärningsman, personen är inte häktad men har blivit tilldelad en offentlig försvarare!

Så vem är den 3dje mgm?


Har du på riktigt ringt tingsrätten allt för nyfikenheten skull?
Citera
2018-05-27, 14:41
  #250
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OggeOredig
Lyssna nyligen på P4 och enligt reportern har den 3dje personen ej med mordet att göra utan brottsrubriceringen är skyddande av brottslingen.

Känns mest troligt att P.G är brottslingen som blivit skyddad, det tog ju ett par dagar innan han blev anhållen. Kan det vara någon i familjen som "gömt" honom?


Nej de e ingen i familjen som har gömt honom, sluta spekulera. Att folk inte har lite mer hänsyn än att tro så mkt & babbla här inne .
Citera
2018-05-29, 18:18
  #251
Medlem
Tuvtramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatsme88
Nej de e ingen i familjen som har gömt honom, sluta spekulera. Att folk inte har lite mer hänsyn än att tro så mkt & babbla här inne .
Hela detta delforum bygger på spekulationer, teorier och till sist lägger någon upp FUP'en och sanningen kommer fram...

Orkar/vill du inte läsa en massa tokiga påståenden/fantasier eller kanske tom sann insiderinformation så byt forum!

Och om du nu vet något vi andra inte vet så skriv då detta så det inte bara postas "skvaller" istället för att gnälla!

Ska bli jävligt spännande att läsa förundersökningen sen iaf, man undrar ju verkligen vad det var som gick snett eller om det "bara" var ett verk av sinnessjuka knarkare(?).
Säger jag som själv medicinerar mig dagligen med narkotikaklassade medicin för att stå ut med vardagen men skillnaden är att jag jobbar för pengarna som det kostar och varken misshandlar, stjäl eller lever jävel för det..
__________________
Senast redigerad av Tuvtramp 2018-05-29 kl. 18:29.
Citera
2018-05-29, 22:37
  #252
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thatsme88
Har du på riktigt ringt tingsrätten allt för nyfikenheten skull?

Nej inte direkt, men jag hade definitivt kunnat ringa dit ens ärende för den sakens skull.
Med tanke på att jag är gammal nära vän med BO, jag ser och påminns dagligen av blommor och ljus vid brottsplatsen och jag har tidigare kännt en av mgm. Så jo visst fan vill jag veta vilka som är inblandade och vad som egentligen har hänt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback