Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-06, 23:04
  #253
Medlem
JackDeLarges avatar
Fan vad det står stilla här, någon måste ju sitta på något nytt?
Citera
2018-06-10, 11:34
  #254
Medlem
Tuvtramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackDeLarge
Fan vad det står stilla här, någon måste ju sitta på något nytt?
Ja för att vara ett så "bestaliskt" mord så är det förvånansvärt hur lite det rapporterats i media och sociala medier.
Citera
2018-06-13, 15:38
  #255
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuvtramp
Hela detta delforum bygger på spekulationer, teorier och till sist lägger någon upp FUP'en och sanningen kommer fram...

Orkar/vill du inte läsa en massa tokiga påståenden/fantasier eller kanske tom sann insiderinformation så byt forum!

Och om du nu vet något vi andra inte vet så skriv då detta så det inte bara postas "skvaller" istället för att gnälla!

Ska bli jävligt spännande att läsa förundersökningen sen iaf, man undrar ju verkligen vad det var som gick snett eller om det "bara" var ett verk av sinnessjuka knarkare(?).
Säger jag som själv medicinerar mig dagligen med narkotikaklassade medicin för att stå ut med vardagen men skillnaden är att jag jobbar för pengarna som det kostar och varken misshandlar, stjäl eller lever jävel för det..



Nej sjunker inte så lågt och skriver vad ja vet , de stannar där det gör. Har redan fått höra massa & de är tillräckligt. Menar mer att varför sitta och hitta på saker och säg/skriva ut . Då kan folk hålla tyst istället tills allt är klart sen så kan de läsas i tidningen.punkt!
Citera
2018-06-15, 08:05
  #256
Medlem
Något nytt?

Förvånar mig inte alls att MgM är den han är , barndomsvän med honom och han har tagit det alldeles för långt den senaste tiden , bensotorsk rakt igenom själen är han dessutom också så att han skärt upp BO och hängt upp honom över badkaret som ryktet säger förvånar mig inte alls.

Sen anledningen bakom spekuleras i allt från golning till drogskulder , men det är antagligen något vi aldrig kommer få svar på , sjukt gjort iallafall , kasta honom i havet eller något den pissluffaren.

MGM 2 däremot är likadan , också torsk på droger, aldrig träffat på honom utan han har varit påverkad av benso han heller.
Citera
2018-06-16, 12:53
  #257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikrochip
Något nytt?

Förvånar mig inte alls att MgM är den han är , barndomsvän med honom och han har tagit det alldeles för långt den senaste tiden , bensotorsk rakt igenom själen är han dessutom också så att han skärt upp BO och hängt upp honom över badkaret som ryktet säger förvånar mig inte alls.

Sen anledningen bakom spekuleras i allt från golning till drogskulder , men det är antagligen något vi aldrig kommer få svar på , sjukt gjort iallafall , kasta honom i havet eller något den pissluffaren.

MGM 2 däremot är likadan , också torsk på droger, aldrig träffat på honom utan han har varit påverkad av benso han heller.


Vad skulle BO gola om? Han kände inte dessa två... och han var inte den typen att lägga sig i andras angelägenheter på det viset! Där fanns inte heller några drogskulder, då han inte sysslade med kemiska preparat, varken benso eller annat...

Strax innan mordet var BO en medmänniska att försöka hjälpa Ph*ll*p när denne fick ett sammanbrott, vilket han sedan lönade genom att strypa BO samtidigt som Matt*as knivhögg BO i magen...

*i
__________________
Senast redigerad av Dinos..katt 2018-06-16 kl. 13:30.
Citera
2018-06-16, 13:41
  #258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chiiquita
Nej inte direkt, men jag hade definitivt kunnat ringa dit ens ärende för den sakens skull.
Med tanke på att jag är gammal nära vän med BO, jag ser och påminns dagligen av blommor och ljus vid brottsplatsen och jag har tidigare kännt en av mgm. Så jo visst fan vill jag veta vilka som är inblandade och vad som egentligen har hänt


Om du inte redan vet, så är M*a. *l*fss*n. den som är misstänkt för skyddande av Ph*ll*p!

*O *i
Citera
2018-06-16, 13:52
  #259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perma71
Jag instämmer. Bara onödigt att blotta henne.


Hör hur du springer runt på stan och skrävlar om att du är något huvudvittne... Fattar du inte hur pinsam du är?
Alla inom polisen inser att du inte är något annat än en falsk liten skit som sitter och ljuger och försvarar P.G, de vet också hur du försöker övertala andra om att snacka gott om honom...
Det enda du lyckas med är att framstå som den sjuka idiot du är, som skyddar en mördare!!
__________________
Senast redigerad av Dinos..katt 2018-06-16 kl. 14:06.
Citera
2018-06-16, 14:13
  #260
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thatsme88
Nej sjunker inte så lågt och skriver vad ja vet , de stannar där det gör. Har redan fått höra massa & de är tillräckligt. Menar mer att varför sitta och hitta på saker och säg/skriva ut . Då kan folk hålla tyst istället tills allt är klart sen så kan de läsas i tidningen.punkt!

Ja många spekulerar här, men du borde kanske rannsaka dig själv om varför du själv ens läste vad som står här på Flaschback från början!
Sitt för fan inte där på dina höga hästar och inbilla dig att du är bättre än någon annan här...
__________________
Senast redigerad av Dinos..katt 2018-06-16 kl. 14:20.
Citera
2018-06-18, 10:43
  #261
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinos..katt
Om du inte redan vet, så är M*a. *l*fss*n. den som är misstänkt för skyddande av Ph*ll*p!

*O *i

19 år och bosatt på Näsby.
Den M*a eller ?
Hur kände de båda varandra .

Skrämmande tyst i media om detta fallet.
Citera
2018-06-18, 20:51
  #262
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aanonymous
19 år och bosatt på Näsby.
Den M*a eller ?
Hur kände de båda varandra .

Skrämmande tyst i media om detta fallet.

Födelsedag och mellannamn är samma som på hennes Facebooksida, så ja det är hon.
Har ingen aning om hur hon och P.G känner varandra.
__________________
Senast redigerad av Dinos..katt 2018-06-18 kl. 20:56.
Citera
2018-06-18, 21:04
  #263
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinos..katt
Födelsedag och mellannamn är samma som på hennes Facebooksida, så ja det är hon.
Har ingen aning om hur hon och P.G känner varandra.

Med lite efterforskning så kan man (jag) kanske gissa att dom känner varandra genom sina mammor
Citera
2018-06-23, 20:11
  #264
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinos..katt

Ja många spekulerar här, men du borde kanske rannsaka dig själv om varför du själv ens läste vad som står här på Flaschback från början!
Sitt för fan inte där på dina höga hästar och inbilla dig att du är bättre än någon annan här...


Lilla du, kräk ut din ilska på nån annan. du verka inte förstå va ja mena i med du gick upp i varv , shit lugna ner dig lilla vän.Ja sitter inte på nån hög häst , säger bara va ja tycker så som du & alla andra gör ( ni spekulera dock bara för ni e nyfikna)Ja behöver inte göra de där utan läser mest på hur onödigt snack här är .
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback