Citat:
Ursprungligen postat av
oyto
Men det var väl själva fan. Ni två gör precis det som andra gjorde mot SD under alla år. Ni läser in era egna fördomar i vad andra säger och kommer till de slutsatser ni vill. Trots att jag är exceptionellt tydlig och välformulerad i allt jag skriver, så hoppar orden och bokstäverna för er som för dyslexiker och ni ljudar ihop det till rasbiologi.
Vem ger sig in i fenotypdefinitioner? Jo, Jimmie Åkesson som har idéer om att etniska svenskar inte finns för att det hade förutsatt att inga utomstående tillkommit sedan istiden. Med andra ord har du fel i dina antaganden, möjligen för att du är oinformerad. Du gör som de flesta SD-väljare och ANTAR att partiet tycker som du.
Fattar inte riktigt vad du försöker säga här, så jag har ingen motkommentar att erbjuda.
Det enda jag förespråkar är att du tar ditt eget goda argument till sin logiska slutsats. Lika lite som det svenska folket och den svenska kulturen behöver definieras, behöver Svennehoran definieras.
För svenskarna är det uppenbart vem hon är, behövs inga Björn Söder style teoribyggen.
Det är SD:s breda anslag som får dem att gå som tåget i opinionen. Det du ser som partiets brist på intellektuell skärpa och ryggrad är i själva verket en styrka.