2018-05-28, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Är väldigt glad att DK vann . Han behövde verkligen pengarna och Henrik kan ju använda sig av programmet "Spårlöst" för att hitta sin bror tänker jag.

DK borde skaffa sig ett jobb som alla andra. Jäkla parasit. Det är väl många som hade behövt pengarna, går de inte till en vinterhusvagn går de till något annat behövligt hos någon annan.
Senast redigerad av Liljor 2018-05-28 kl. 01:40.
2018-05-28, 01:32
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jay.simpson
Din favorit lär vara Victoria Heaps som har sex med barn eller ensamkommande flyktingbarn Hon är med länge tack vare att tv4 skyddar henne. Hennes närmast allierade är en 20årig tjej som är uttalad feminist. En bög och en Lillemor som är mörkhyad dessa två föraktar vita medelålders män av någon anledning kategoriseras adopterade Henrik in i det gänget som föraktas av Robinsons i särklass sämsta deltagare. Bögen, Lillemor och den som har sex med barn ges fördelar av tv4.

Avgör själv om det är värt det.

Personligen avskyr jag Lillemor, men du vet om att hon är gift med en Kalle/svenne va. Så vita hatar hon nog inte.😒
2018-05-28, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BLL-Lord
Victoria blev ju ganska sexig när hon väl fixat till sig. Kan tänka mig att dom afganskapojkarna blir riktigt kåta på henne.

Mm nästan alla utslagna såg riktigt fina ut på den där middagen. Hon har dock klippt av sig håret nu.
Och Nicoline snyggast, inte undra på att hon jobbar som modell.
Senast redigerad av Liljor 2018-05-28 kl. 01:42.
2018-05-28, 04:21
Medlem
Jan fick alldeles för lite programtid i finalen,Farmen nästa år kanske?
2018-05-28, 06:42
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihopa
Fast Rick var ju med till sammanslagningen, han saknades i kvällens avsnitt.

Eller jag kanske blandar ihop det.

Jo, men han blev ju skadad. Han åkte antagligen hem till Sverige direkt.
2018-05-28, 08:43
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jay.simpson
Din favorit lär vara Victoria Heaps som har sex med barn eller ensamkommande flyktingbarn Hon är med länge tack vare att tv4 skyddar henne. Hennes närmast allierade är en 20årig tjej som är uttalad feminist. En bög och en Lillemor som är mörkhyad dessa två föraktar vita medelålders män av någon anledning kategoriseras adopterade Henrik in i det gänget som föraktas av Robinsons i särklass sämsta deltagare. Bögen, Lillemor och den som har sex med barn ges fördelar av tv4.

Avgör själv om det är värt det.
Tack för rapporten. Det där låter inget vidare haha. Det blir en fetskipp på det här programmet.
2018-05-28, 08:44
Medlem
Headshrinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jo, men han blev ju skadad. Han åkte antagligen hem till Sverige direkt.

Ja verkar som om Rick åkte hem och fick vård. Säkert där av efterkonstruktionen med att vinnaren i plankan fick ta bort en röst i örådet. Trist annars hade Henke fått röst av Jan, Rick, Ida och Marie.

Även synd med Robert. Hade han inte skadat sig så hade Henrik haft en garanterad röst där med och sedemera vunnit.

Johanee och Lillemor är ju bara obehagliga och elaka människor. Typiska mobbare i grupp och livrädda och osäkra för sig själva. Synd att Lina blev så sur för en skit grej kan jag tycka. Fick uppfattningen av att hon var mognare än så.

DK var väl helt ok ändå men Marie hade en bra poäng att han var slö i lägret när det kom till att hjälpa till men vass i tävlingar.

Mycket av DKs framgångar har varit att han är konflikträdd och inte vågat stöta sig med folk samtidigt som han är väldigt social. Det gör ju att folk inte hinner reta sig på honom
2018-05-28, 08:49
Medlem
Det borde vara tävlingar och överlevande i sig som tar deltagare till final, inte paktande och röstande. I sista ö-rådet sitter flera personer med ointresse för andemeningen med Robinson. Lillemor, Victoria och Johan är missunsamma och riktiga haverister som egentligen inte brydde sig om någon av finalisterna. Till och med ogillade dem. Frågorna de ställde till Henke och DK var illa dolt aggresiva och tonen frågasättande, eller rakt av ansättande. Det är feltänk hos tv-produktionen när ett finalprogram får innefatta att finalister ansätts på så vis att det blir obehagligt. Som om de satt i förhör eller inför domstol. Går inte poängtera nog hur tragiska personer Lillemor, Johan och Victoria är.
2018-05-28, 11:41
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Det borde vara tävlingar och överlevande i sig som tar deltagare till final, inte paktande och röstande. I sista ö-rådet sitter flera personer med ointresse för andemeningen med Robinson. Lillemor, Victoria och Johan är missunsamma och riktiga haverister som egentligen inte brydde sig om någon av finalisterna. Till och med ogillade dem. Frågorna de ställde till Henke och DK var illa dolt aggresiva och tonen frågasättande, eller rakt av ansättande. Det är feltänk hos tv-produktionen när ett finalprogram får innefatta att finalister ansätts på så vis att det blir obehagligt. Som om de satt i förhör eller inför domstol. Går inte poängtera nog hur tragiska personer Lillemor, Johan och Victoria är.

Robinson är ett socialt spel lika mycket som ett tävlingsprogram och i basformatet för Robinson så avgörs vinnaren genom att de utslagna deltagarna får rösta.
2018-05-28, 11:52
Medlem
Argh123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argh123
Nyhetsmorgon
Kommer vinnaren av Robinsson (DK, Daniel Westlund) komma till nyhetsmorgon och isf när?
Det borde vara redan imorgon måndag, 28 maj innan kl 10. Följer inte nyhetsmorgon under vardagarna så kan inte deras schema.
https://www.tv4play.se/program/nyhetsmorgon Att kunna se i efterhand.

Facebook
https://www.facebook.com/TV4/videos/2029296950478527/ 45 minuter med bara DK
Är väl egentligen ännu bättre än Nyhetsmorgon atm är det dock inte live längre.
https://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp/dk-om-robinson-segern-jag-ska-uppgradera-min-husvagn-3973868 Några minuter med DK i Nyhetsmorgon

Edit: Behöver inte ens ha Facebook för att komma t min länk eller Tv4 för den delen heller. Så det är bra!
2018-05-28, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Robinson är ett socialt spel lika mycket som ett tävlingsprogram och i basformatet för Robinson så avgörs vinnaren genom att de utslagna deltagarna får rösta.

Exakt. Har man varit för elak/falsk mot för många har man inte någon chans att vinna. Jag tycker att det är helt rätt. Man måste ju ändå tävla sig fram till finalen.
Jag tycker att man under finalens ö-råd fick känslan av att deltagarna kort innan vädrat sina åsikter och erfarenheter av Henrik offentligt. Detta tog antagligen produktionsbolaget bort eftersom att det skulle avslöja för mycket av utfallet av omröstningen. Linas aggressivitet var ju till exempel inte någonting man hade sett komma. Att Jan röstade på Henke bara bekräftar ju detta då han konstant genom hela Robinson tycks ha satt sin enda ära i att agera "kärringen mot strömmen". Även Ida och Maries (jag utgår från att hon stod för den andra rösten på Henke) passivitet under finalavsnittet skvallrar om att det hade pyst ut en hel del missnöje om Henke under den där middagen.
2018-05-28, 12:01
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Exakt. Har man varit för elak/falsk mot för många har man inte någon chans att vinna. Jag tycker att det är helt rätt. Man måste ju ändå tävla sig fram till finalen.
Jag tycker att man under finalens ö-råd fick känslan av att deltagarna kort innan vädrat sina åsikter och erfarenheter av Henrik offentligt. Detta tog antagligen produktionsbolaget bort eftersom att det skulle avslöja för mycket av utfallet av omröstningen. Linas aggressivitet var ju till exempel inte någonting man hade sett komma. Att Jan röstade på Henke bara bekräftar ju detta då han konstant genom hela Robinson tycks ha satt sin enda ära i att agera "kärringen mot strömmen". Även Ida och Maries (jag utgår från att hon stod för den andra rösten på Henke) passivitet under finalavsnittet skvallrar om att det hade pyst ut en hel del missnöje om Henke under den där middagen.

Fast vi vet ju inte hur många röster Henke fick iom att Tv4 inte redovisade alla rösterna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in