2018-05-27, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Härligt! DK är väl värd vinsten. Han har väl inget fast jobb så pengarna kom nog väl till pass. Henrik får leta efter sin bror på annat vis. TV kan säkert hjälpa till.

Är väldigt glad att DK vann . Han behövde verkligen pengarna och Henrik kan ju använda sig av programmet "Spårlöst" för att hitta sin bror tänker jag.
2018-05-27, 23:16
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Skitfinal. Låta losers som åkt ut avgöra vem som vinner, de borde mötas i en riktig kamp.

Jag tycker omröstning med deltagarna är det bästa sättet. Hade man lagt in tv-publiken också hade det blivit snett eftersom allt är så vinklat. Hade de däremot haft en fysisk tävling hade det enbart handlat om vem som var i bäst form. Omröstning tycker jag omfattar konceptet Robinson bäst. Det finns en tanke med att den som är mest värdig är den som kunnat prestera i tävlingar men också spelat det sociala spelet bra. Men inte bara bra utan även bra på ett positivt sätt, dvs inte bara pakta för att hålla sig kvar, utan för att inte alienera medtävlare på köpet. Tycker detta på något sätt är den mest rättvisa finalen man kan göra med detta koncept.
2018-05-27, 23:17
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Robban var ju med ganska länge, han är inte heller där. Det är ju ytterst märkligt att inte alla får rösta.

Inte det minsta. För en 90-talist som inte sett tidigare säsonger eller amerikanska Survivor är det kanske märkligt, men annars har det alltid varit så att juryn består av de som åkt ut efter sammanslagningen.
2018-05-27, 23:29
Medlem
GRATTIS DK klart värdig vinnare av Robinson 2018 !!! Henke hade inte varit fel heller men DK tyckte jag något lite bättre om. Skönt med en bra slut på Robinson i en säsong som har varit på tok för styrd av TV 4 med en massa konstiga immuniteter hit och dit hoppas det blir bättre nästa år !
2018-05-27, 23:33
Medlem
Argh123s avatar
Nyhetsmorgon

Nyhetsmorgon
Kommer vinnaren av Robinsson (DK, Daniel Westlund) komma till nyhetsmorgon och isf när?
Det borde vara redan imorgon måndag, 28 maj innan kl 10. Följer inte nyhetsmorgon under vardagarna så kan inte deras schema.
https://www.tv4play.se/program/nyhetsmorgon Att kunna se i efterhand.
Senast redigerad av Argh123 2018-05-27 kl. 23:36. Anledning: Länk med klipp
2018-05-27, 23:41
Medlem
dialektikers avatar
Slutet gott, allting gott.
Ingen jävla loser som vann. Jag är nöjd.
2018-05-28, 00:00
Medlem
Skönt att det var, för att citera bitterfittan nummer 1, pest eller kolera i finalen. Båda värdiga vinnare. Verkar som om vi fått lite fel bild av Henrik, jag litar på deltagarnas röster. Dock är det svårt att ta en ledarroll utan att få sura blickar på sig av någon. Man kan inte tillfredsställa alla.

Vill även passa på att ge en guldstjärna till Anders, han är som skuren för att programleda robinson!
2018-05-28, 00:12
Medlem
ihopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Inte det minsta. För en 90-talist som inte sett tidigare säsonger eller amerikanska Survivor är det kanske märkligt, men annars har det alltid varit så att juryn består av de som åkt ut efter sammanslagningen.

Fast Rick var ju med till sammanslagningen, han saknades i kvällens avsnitt.

Eller jag kanske blandar ihop det.
Senast redigerad av ihopa 2018-05-28 kl. 00:15.
2018-05-28, 00:22
Medlem
Netherworlds avatar
För er som inte sett, så finns det en plusartikel på aftonbladet om Robinsondeltagarna 2018:s liv efteråt.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/L0GL7R/robinson-2018--sa-gick-det-sen-for-deltagarna/promo
2018-05-28, 00:41
Medlem
PK-befriads avatar
Hur mycket PK-propaganda är det i det här programmet på en skala från 1 till 10?

Blir man som normal, vit man ledsen i ögat av att se (skiten)?
2018-05-28, 01:07
Medlem
Lillemor är riktigt obehaglig att ens titta på, hon vill se blod. Glöm inte Nicolines instick i röstningen. Hoppar in som en hyena på Henke kontaminerad med Lillemors förakt.
2018-05-28, 01:26
Medlem
jay.simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Hur mycket PK-propaganda är det i det här programmet på en skala från 1 till 10?

Blir man som normal, vit man ledsen i ögat av att se (skiten)?

Din favorit lär vara Victoria Heaps som har sex med barn eller ensamkommande flyktingbarn Hon är med länge tack vare att tv4 skyddar henne. Hennes närmast allierade är en 20årig tjej som är uttalad feminist. En bög och en Lillemor som är mörkhyad dessa två föraktar vita medelålders män av någon anledning kategoriseras adopterade Henrik in i det gänget som föraktas av Robinsons i särklass sämsta deltagare. Bögen, Lillemor och den som har sex med barn ges fördelar av tv4.

Avgör själv om det är värt det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in