Citat:
Ursprungligen postat av
LilyhAmmer
Du verkar ju onekligen känna till SD och hans bekantskapskrets väl. Vad kan du berätta om hans relation till H? Hur träffades de, hur länge har de varit gifta, vad har hon för intressen?
Och BO, eftersom hon haft en nära relation till SD under ett antal år så antar jag att du kände henne också? Hur uppfattade du SD och BOs relation?
Jag uppfattade deras relation som bra men har hört nu att det kanske varit tyngre till och från på senare år men tror inte att det var värre än för någon annan, det går ju upp och ned för alla. Vet inte hur de träffades eftersom de var ett par redan när jag mötte dem. Upplever H som lugnare än S och att hon sa ifrån när hon tyckte att S gick överstyr, med över styr menar jag inget mer än att han är ganska frispråkig men på ett sätt som inte jag tycker är så ovanligt. Inte min grej riktigt men ändå på en nivå jag kan acceptera. De var ett par redan runt 2000 någon gång ror jag, ingen aning om när de gifte sig.
Jag har träffat BO och SD tillsammans några gånger, och visst, tajta och kanske lite flörtiga skulle jag säga men jag har för mig att H varit med och jag har inte upplevt att hon varit illa till mods. S funkar ju på det sättet men jag vet inte om det är något annat än ytligt flörtande. Tror inte det. Känner inte BO men pratade väder och vind med henne om jag mötte henne, lätt att prata med men lite speedad.