Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-26, 17:21
Medlem
StatligaTeleverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiddraren
Det är inte Islam som är grundproblemet. Det är massinvandringen, som politiker röstat för och som är orkestrerad av globalisterna. Islam är enbart ett symptom på sjukdomen.

Hade de bara skitit i Islam, hade de fått full pott av mig. Nu får de 8/10.
Håller med. Visserligen är Islam ett problem, och tycker inte det är helt fel att de nämner det. Men det är inte den huvudsakliga fienden. Vill hellre se mer hets mot politiker och journalister som är ansvariga för invandringen.
Citera
2018-05-26, 17:24
Bannlyst
Det är så här riktiga jävla organiska röresler startar, gå ut och prata med folk! Så jävla simpelt men effektivt! Grymt avslut!
Citera
2018-05-26, 17:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VikingRage
Det är så här riktiga jävla organiska röresler startar, gå ut och prata med folk! Så jävla simpelt men effektivt! Grymt avslut!

Verkligen. Hög energi, strålande solsken och vind i seglen. Det kommer bli en fin AfS-sommar.
Citera
2018-05-26, 17:32
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersoldat
Islamkritik går väl helt enkelt hem hos många svenskar..

Hade de pratat om exempelvis judar hade de nog skrämt iväg många.

Det kan ju bero på att vi inte har ett judeproblem utan ett islamistiskt problem. Bara sinnesslöa övervintrade nassar jiddrar om judar.
Citera
2018-05-26, 17:40
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
SD har kontroll över den politiska diskussionen.

Man vinner inte schack genom att ha sönder motståndarnas pjäser.

Man får ju inte ens tala med de andra. Vad menar du? Om SD spelar schack så med vem? Sig själv?

Det är bara en sak idag i Sverige som gäller och det är att få fler svenskar att förstå. SD har inte varit aktiva på fyra år utan håvat in missnöjda svenskars stöd i opinionen. AfS har gjort mer på tre månader i både RD och på gator och torg än SD på fyra år.

Jag vill se AfS i riksdagen i höst jaga de korrupta politikerna med blåslampa varje dag tills vi vinner.
Senast redigerad av StillaHavet 2018-05-26 kl. 17:43.
Citera
2018-05-26, 17:41
Medlem
"Det är journalisternas fel."
"Vi ska tillbaka till fornstora dar".
Vad skiljer det här patrasket från NMR?
Citera
2018-05-26, 17:41
Medlem
Kasselstrand höll extremt bra tal. Den mannen har talets gåva. Afs är en given röst. Trötta SD får inte min röst mer.
Citera
2018-05-26, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pajkaslusk
"Det är journalisternas fel."
"Vi ska tillbaka till fornstora dar".
Vad skiljer det här patrasket från NMR?

Är du så korkad så du inte märker det själv så är det meningslöst försöka förklara för dig.
Citera
2018-05-26, 17:45
Medlem
Fin medvind redan från starten bäddar för en bra seglats.

Jag är positivt överraskad över åhörarantalen.

Tro f-n diverse SD troll är rädda.Sådan här rivstart var inte SD i närheten av en gång i tiden.

Kan faktiskt bära hela vägen in i riksdagen i September.

Bäva månde åttaklövern.
Citera
2018-05-26, 17:48
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Det kan ju bero på att vi inte har ett judeproblem utan ett islamistiskt problem. Bara sinnesslöa övervintrade nassar jiddrar om judar.

Snarare kör AfS på temat ”tala till bönder på bönders vis”. Svenskar är inga stora tänkare och de flesta saknar kognitiv förmåga att förstå vilka som ligger bakom den process som fört miljoner muslimer till Sverige.
Citera
2018-05-26, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag är faktiskt hedrad att AfS har en sådan utomparlamentarisk kraft på sina torgmöten. De totalt skurar golvet med vänstern!

Glädjande! Jag kommer dock inte ge dem min röst 2018, den rösten får SD. Det har med att jag ser AfS som ett utomparlementarisk alternativ som ängnar sig åt fysiska aktioner emot etablisimanget.

Desto mer AfS piskar vänstern, desto bättre!

SD har tagits över av liberala krafter. SD uteslöt ett framtidslöfte som Kasselstrand. Bara en sådan sak visar vad du får med SD.

SD är toppstyrt av liberaler och sionister och du kommer bli grymt besviken. SD infiltrerades och togs över av korrupta och köpta personer. Afs kan de inte ta över lika lätt. Afs företrädare är bara inte ute efter makt och pengar, de är idealister.
Citera
2018-05-26, 17:56
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Jag tycker alla skall tona ner SD-kritiken, på samma sätt som AfS själv verkar ha gjort.
Det vinner alla på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in