Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-26, 16:53
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiddraren
Fler andel vänstermuppar och färre åhörare. Jämt skägg i princip. Men var väntat i Uppsala som är en studentstad och mycket röd.

Absolut! Låt de nyindoktrinerade feministtjejerna gapa och skrika bäst de kan.
Citera
2018-05-26, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VikingRage
Vilken jävla skön flagga, ISIS flaggan med alla partier i mitten. Haha så jävla rätt!
Ja den är fan helt klockren. Plus böneutropet i början måste ju få vem som helst att reagera.
Citera
2018-05-26, 16:59
Medlem
happilappis avatar
AfS går på högvarv. Roligt hur dom provocerar med ISIS flagga och niqab, för det är rätt svårt att vara "anti" det.

Varje dag som dom härjar runt i svenska städer så blir SD mer och mer normaliserade vilket är mycket bra. Bra jobbat AfS.
Citera
2018-05-26, 17:00
Bannlyst
Nu är ju jag ganska inbiten AfS supporter, men islamsnacket känns inte helt 100%. Får för mycket counterjihadvibbar och skulle hellre se att de hittade något annat tema framöver.

Men nu har de troligtvis redan spikat sin valrörelse till 90% och kör på samma repertoar rakt igenom. Det mesta är skitbra, men kasta bort burkanissarna och sluta pladdra om Islam så mycket.

Snacka mer on adekvat statistik över våld, våldtäkter, bidrag etc. Hur svensken trängs undan till förmån för invandrare.

Jeff, rädda valrörelsen, snälla.
Senast redigerad av Jiddraren 2018-05-26 kl. 17:04.
Citera
2018-05-26, 17:04
Bannlyst
Fast nu spårade det ur lite....HMF för att hetsa mot islam är bara delvis sant.....
Citera
2018-05-26, 17:06
Medlem
Insyn5s avatar
Riktigt bra tal av Ahl.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiddraren
Nu är ju jag ganska inbiten AfS supporter, men islamsnacket känns inte helt 100%. Får för mycket counterjihadvibbar och skulle hellre se att de hittade något annat tema framöver.

Men nu har de troligtvis redan spikat sin valrörelse till 90% och kör på samma repertoar rakt igenom. Det mesta är skitbra, men kasta bort burkanissarna och sluta pladdra om Islam så mycket.

Jeff, rädda valrörelsen, snälla.

Så man ska inte prata om problem? Det är kommunistiska idéer och islam som är hotet mot vårat samhälle och frihet.
Citera
Bannlyst
Sådär, nu kom han in på rätt spår igen när han snacka om att det bara är ett av problemen.
Citera
2018-05-26, 17:11
Bannlyst
Så är det en idiot som står nära mobilen och buar..haha!

Starkt jävla avslut där!
Citera
2018-05-26, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Så man ska inte prata om problem? Det är kommunistiska idéer och islam som är hotet mot vårat samhälle och frihet.

Det är inte Islam som är grundproblemet. Det är massinvandringen, som politiker röstat för och som är orkestrerad av globalisterna. Islam är enbart ett symptom på sjukdomen.

Hade de bara skitit i Islam, hade de fått full pott av mig. Nu får de 8/10.
Citera
2018-05-26, 17:15
Medlem
Supersoldats avatar
Islamkritik går väl helt enkelt hem hos många svenskar..

Hade de pratat om exempelvis judar hade de nog skrämt iväg många.
Citera
2018-05-26, 17:20
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Jag är faktiskt hedrad att AfS har en sådan utomparlamentarisk kraft på sina torgmöten. De totalt skurar golvet med vänstern!

Glädjande! Jag kommer dock inte ge dem min röst 2018, den rösten får SD. Det har med att jag ser AfS som ett utomparlementarisk alternativ som ängnar sig åt fysiska aktioner emot etablisimanget.

Desto mer AfS piskar vänstern, desto bättre!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in