• 11 763 online
  • 1 180 430 medlemmar
  • 60 950 362 inlägg
2018-02-02, 11:30
Medlem
orrecrists avatar
La en order på 10st. Vill ha en lugn bens för att gå ner i varv bara utan att vara helt bensad dagen efter & bara sluddra på orden. Så börjar med en 0,5 till sömnen. Återkommer om hur jag tycker den funkar.
Citera
2018-02-02, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Utan tolerans räcker det med 0,5 för en god natts sömn? Hört att flua är bättre men rädd att den är för bra, får inte vara bensad dagen efter. Går denna ur helt efter 6h..?

Ja, har du ej svåra insomningssvårigheter så är det en bra dos för sömn. Svårt att säga om den är helt ute efter 6h, jag upplever lite residual seghet upp till 8 timmar efter intag, men inget jag direkt märkt av.
Citera
2018-02-08, 01:11
Medlem
orrecrists avatar
Måste ändå slå ett slag för denna, perfekt om man i vanliga fall inte kör benso regelbundet samt funkar den fin fint som komplement till stims. Synd bara att det verkar utgå?
Citera
2018-05-23, 12:45
Medlem
tjackknugens avatar
Måste säga att denna är perfekt som första benso. Testade denna utan tolerans (Askens 0,5or) och tryckte i mig 10st under 12h för väntade på att det skulle "slå" vilket inte hände förens jag la mig i sängen och däcka under 60 sekunder.
Men den tog ner ångesten lite, social fobin och gav mig en moodboost.
Citera
2018-05-24, 09:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tjackknugen
Måste säga att denna är perfekt som första benso. Testade denna utan tolerans (Askens 0,5or) och tryckte i mig 10st under 12h för väntade på att det skulle "slå" vilket inte hände förens jag la mig i sängen och däcka under 60 sekunder.
Men den tog ner ångesten lite, social fobin och gav mig en moodboost.

Det är en ren och skär sömntablett vilket den funkar super mot. Man blir lite mjuk men denna är till sömn har endast egensksap som trazolam fast triazolam går att bli väck på.
Citera
2018-05-25, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flutemazolam
Det är en ren och skär sömntablett vilket den funkar super mot. Man blir lite mjuk men denna är till sömn har endast egensksap som trazolam fast triazolam går att bli väck på.

Jag tycker den är värdelös som sömntablett däremot helt perfekt för att ta bort ångest.
Citera