Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-02, 11:30
  #529
Medlem
orrecrists avatar
La en order på 10st. Vill ha en lugn bens för att gå ner i varv bara utan att vara helt bensad dagen efter & bara sluddra på orden. Så börjar med en 0,5 till sömnen. Återkommer om hur jag tycker den funkar.
Citera
2018-02-02, 21:28
  #530
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Utan tolerans räcker det med 0,5 för en god natts sömn? Hört att flua är bättre men rädd att den är för bra, får inte vara bensad dagen efter. Går denna ur helt efter 6h..?

Ja, har du ej svåra insomningssvårigheter så är det en bra dos för sömn. Svårt att säga om den är helt ute efter 6h, jag upplever lite residual seghet upp till 8 timmar efter intag, men inget jag direkt märkt av.
Citera
2018-02-08, 01:11
  #531
Medlem
orrecrists avatar
Måste ändå slå ett slag för denna, perfekt om man i vanliga fall inte kör benso regelbundet samt funkar den fin fint som komplement till stims. Synd bara att det verkar utgå?
Citera
2018-05-23, 12:45
  #532
Medlem
tjackknugens avatar
Måste säga att denna är perfekt som första benso. Testade denna utan tolerans (Askens 0,5or) och tryckte i mig 10st under 12h för väntade på att det skulle "slå" vilket inte hände förens jag la mig i sängen och däcka under 60 sekunder.
Men den tog ner ångesten lite, social fobin och gav mig en moodboost.
Citera
2018-05-24, 09:43
  #533
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackknugen
Måste säga att denna är perfekt som första benso. Testade denna utan tolerans (Askens 0,5or) och tryckte i mig 10st under 12h för väntade på att det skulle "slå" vilket inte hände förens jag la mig i sängen och däcka under 60 sekunder.
Men den tog ner ångesten lite, social fobin och gav mig en moodboost.

Det är en ren och skär sömntablett vilket den funkar super mot. Man blir lite mjuk men denna är till sömn har endast egensksap som trazolam fast triazolam går att bli väck på.
Citera
2018-05-25, 15:54
  #534
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flutemazolam
Det är en ren och skär sömntablett vilket den funkar super mot. Man blir lite mjuk men denna är till sömn har endast egensksap som trazolam fast triazolam går att bli väck på.

Jag tycker den är värdelös som sömntablett däremot helt perfekt för att ta bort ångest.
Citera
2018-08-18, 04:07
  #535
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Finns som blotters hos en inrikessäljare just nu. Mängderna som är beställningsbara är mellan 15 till 60 blotters med 0,5 milligram aktiv substans per lapp. Klart högre pris än de metylklonazepam som säljs samtidigt, men sedan är det ju också i stor grad en doseringsfråga tillika potensjämförelse om fluklotizolam ställs mot metylklonazepam (liksom de oerhört försenade fenazolam) vad beträffar aktiv dos.

Jag kommer att införskaffa en mängd av dessa trots att jag klart föredrar tabletter framför blotters. Likafullt ska det bli intressant att testa substansen och kunna jämföra den med i huvudsak flualprazolam. I mina ögon är sömngivande effekter primärprioriterade och ångestlindring sekundärt, om än på intet vis oväsentligt. Jag vill ha bådadera, men i första hand alltså insomningshjälp.

En återkoppling sker när substansen är en gnutta utforskad i alla fall!
Citera
2018-08-18, 10:49
  #536
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Finns som blotters hos en inrikessäljare just nu. Mängderna som är beställningsbara är mellan 15 till 60 blotters med 0,5 milligram aktiv substans per lapp. Klart högre pris än de metylklonazepam som säljs samtidigt, men sedan är det ju också i stor grad en doseringsfråga tillika potensjämförelse om fluklotizolam ställs mot metylklonazepam (liksom de oerhört försenade fenazolam) vad beträffar aktiv dos.

Jag kommer att införskaffa en mängd av dessa trots att jag klart föredrar tabletter framför blotters. Likafullt ska det bli intressant att testa substansen och kunna jämföra den med i huvudsak flualprazolam. I mina ögon är sömngivande effekter primärprioriterade och ångestlindring sekundärt, om än på intet vis oväsentligt. Jag vill ha bådadera, men i första hand alltså insomningshjälp.

En återkoppling sker när substansen är en gnutta utforskad i alla fall!

Du kommer tyvärr bli besviken om du är van med tex alprazolam. Tja, vilken Benzo som helst.

Förstår inte varför shoppen tog in denna av alla substanser. Provade både askens och zh's och var totalt verknigslös på mig iaf.

Dock i kombination med andra Benzo så funkade den men man fick käka en hel del. Den boostar på alpra bra men ensam funkar den inte alls.
Citera
2018-08-19, 11:21
  #537
Medlem
MissionFuckeds avatar
kommer ihåg att jag gillade att ta 5 blotters åt gången för den effekt jag ville ha 2.5 mg var perfekt ^_^
Citera
2018-08-22, 02:06
  #538
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Du kommer tyvärr bli besviken om du är van med tex alprazolam. Tja, vilken Benzo som helst.

Förstår inte varför shoppen tog in denna av alla substanser. Provade både askens och zh's och var totalt verknigslös på mig iaf.

Dock i kombination med andra Benzo så funkade den men man fick käka en hel del. Den boostar på alpra bra men ensam funkar den inte alls.

Tråkig information - likväl är jag intresserad av orsaken att jag finner ett tillfredsställande nöje i att testa så många substanser jag bara kan. Att sedan en stor andel av de jag hittills har provat på har varit mindre bra, dåliga eller rent av urusla förnekar jag inte, men någon ånger eller besvikelse så här i efterhand känner jag likafullt inte. Detta eftersom jag är av åsikten att självaste utforskandet, förväntningarna och förberedelserna som sådana i många fall frambringar en spänning helt vid sidan av drogens effekter i sig.

Ett stort plus är sedan om substansen faktiskt är bra och ännu bättre om den är fantastisk, men ofrånkomligen är så långt ifrån alltid fallet. Likväl testar jag gärna dåliga substanser och lägger dem bakom mig, än att helt och hållet negligera dem och deras potentiellt positiva egenskaper baserat på andras erfarenheter. Naturligtvis tar jag till mig all information och har den i åtanke, bara det att jag sällan följer den. Tidvis har man som vi alla vet tur, och alla droger fungerar olika bra hos olika människor, ur vilket jag gladeligen testar på den här fastän den av så många sågas och kritiseras.

Ändock vill jag tacka för ditt inlägg och dina synpunkter! Alla åsikter är bra åsikter såvida de har goda intentioner.

Trevlig natt!
Citera
2018-08-25, 02:04
  #539
Medlem
Är det någon annan som har vid bruk av Fluklotizolam upplevt rätt påtagliga bekymmer med magen/gastro?
Jag går in på lite mer detaljerad beskrivning nu, av vad jag upplevt vid låg dos bruk (0,5mg-2mg);
Kan kalla det "sur mage", irriterat och kan göra ont när jag är på dass och utför nr2.. det som lämnar kroppen då, är väldigt slemmigt, inte alls normalt eller 'som det brukar vara'.
Det har inte med kosten att göra. Dessa bieffekter får jag av hittills ALLA benzodiazepiner FÖRUTOM Midazolam.
Eftersom Midazolam och Fluklotizolam är nära släktingar till varann trodde jag mig kunna klara mig...men Icke !

Känner någon igen det? Har någon samma bekymmer?

Ta hand om er.
/o89
Citera
2018-09-24, 16:52
  #540
Medlem
https://www.folkhalsomyndigheten.se/...sofarlig-vara/

Fluklotizolam klassas som hälsofarlig vara.

Information från vetenskapliga källor, expertnätverk och internet visar att användning av substanserna innebär hälsorisker och kan medföra livsfara.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback