Citat:
Ursprungligen postat av
sealstryper
Vi vita svenska män får ju betala uppehället för bruna och svarta människor som hatar oss för att vi inte är muslimer samt löner åt en massa genuskärringar och feminazis som hatar oss för att vi föddes till män , eller hur ?
Jag anser att en stor del av dessa människor borde få klara av sin försörjning själva och att mina skatte pengar istället skulle spenderas på vård , skola och försvar.
Jag tycker att det är problematiskt att vi importerat människor som hatar oss, människor som vi kommer att få sponsra i all evighet, människor med stark sammanhållning mot självhatande svenskar. Blir inte bra det här.
Men är de svenska medborgare så anser jag rent principiellt att de ska få ta del av svenska skattepengar de med.
Svenska befolkningen har röstat för det här eländet, det är bara att finna sig, tyvärr.
Skattepengar spenderade på vård, skola, försvar eller annan offentlig inrättning är numera att kasta pengarna rakt i sjön så ineffektivt det hela blivit sen vi började tillsätta positioner med människor av viss hudfärg eller kön istället för beroende på kompetens.
Skattepengarna går numera till hittepåtjänster och trams.
Jag är även skeptisk till diverse verksamheter för att hjälpa utsatta människor vare sig det är män, kvinnor, svarta eller gula. Ideologiskt fanatiska identitetsideologer tenderar dras till dessa och förpestar hela verksamheten men det kanske går att styra upp en smula med lagstiftning om opartiskhet och att hjälpen som erbjuds ska erbjudas alla, oavsett identitet.